Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Tuossa on oman perheen uutukainen ja mukana muutama kuva viimeviikkoisen valokuvasession jäljiltä. Harmittavasti sää oli pilvinen juuri kuvien ottaminen aikaan.

Auto on siis 2013 BMW X3 35i xDrive M-sport.













Tuossa vielä tarkka varustelistaus, joka on suht "kattava", jos jotain kiinnostaa. Melkein voisi sanoa, että kaikki mahdolliset lisävarusteet on ruksittu mukaan :) Joku hassu lisävaruste uupuu.
https://www.dropbox.com/s/ta70us2vcuom7y4/pokkuksen 2013 X3 35i xDrive M-sport.pdf
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toiki bemari oli todennäköisesti halvempi ku mun ompelukoneella varustettu Skoda. :jahas:

#Vituttaa #Suomi
 
Ainakin noita bemmejä myydään jenkeissä halvemmalla mitä on saksan veroton hinta. Eivät kai muuten tekisi kauppaansa siellä. :D
 
Toiki bemari oli todennäköisesti halvempi ku mun ompelukoneella varustettu Skoda. :jahas:

#Vituttaa #Suomi

Itse maksoin noin 30000 euroa tuosta. Valuuttakurssi toki heittelee päivittäin. Laskeskelin huvikseni Suomen BMW:n konfiguraattorilla samanlaisen hinnaksi reilu 115000 euroa...

Ihan riittävän ripeä vaimon kauppakassiksi, vaikka jatkossa tuleekin laitettua hiukan lisää puhtia pellin alle :)
 
10390296_10152474708437241_2598998290347703245_n.jpg
 
Itse maksoin noin 30000 euroa tuosta. Valuuttakurssi toki heittelee päivittäin. Laskeskelin huvikseni Suomen BMW:n konfiguraattorilla samanlaisen hinnaksi reilu 115000 euroa...

Ihan riittävän ripeä vaimon kauppakassiksi, vaikka jatkossa tuleekin laitettua hiukan lisää puhtia pellin alle :)

Ööh eihän tuohon hintaan voi saada muutakuin kiinalaisen kopion? :D

Vittu että vituttaa!
 
Ei yhtään vituta katella näitä, kun itse just myin auton pois (perse auki) ja tilalle tuli Cannondale Paha Poika. :jahas:
 
Tänään tuli vielä laitettua kalvot etusivulaseihin sekä pieni kaistale kalvoa tuulilasin yläreunaan. Nyt on paljon parempi ja mukavampi matkustaa sisällä :)

Alla olevassa kuvassa on vertailu ennen ja jälkeen kalvoituksen. Ulkona valoisuus oli hiukan eri luokkaa kuvien ottohetkellä kuten auton sävyerostakin jo huomaa.



Tuossa vielä lähempää kuva toiselta puolelta autoa.

 
Itse maksoin noin 30000 euroa tuosta. Valuuttakurssi toki heittelee päivittäin. Laskeskelin huvikseni Suomen BMW:n konfiguraattorilla samanlaisen hinnaksi reilu 115000 euroa...

Ihan riittävän ripeä vaimon kauppakassiksi, vaikka jatkossa tuleekin laitettua hiukan lisää puhtia pellin alle :)

No mun 1.4 skoda makso enemmän. :jahas:

- - - Updated - - -

Reggi meni vaihdossa.

Odottelen sua talvella tohon katumaasturit threadiin kaveriks.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom