Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
4u2uvaja.jpg


Kesä. Mikä ihana tekosyy ylisuurille vanteille.

Onko 19-tuumaiset? Mikä rengaskoko?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_0887.JPG

Bemareiden sekaan vähän hämmentämään tommoone kiesi. Toyota Aristo 90-luvun loppupuolelta, iso sedan pikku herkuilla, eli mm. automaatti, nahkasisusta, ilmastoinnit, sähkösäätöiset penkit&ratti yms. 17v vanha auto ja 63tkm mittarissa. :) Ei ruostetta _missään_ ja ihanin kohta autossa löytyy pellin alta! Kuusi sylinteriä, kolme litraa ja kaksi pakokaasuahdinta, pysyy liikenteen mukana.

Kyllä, vanteet ovat ostoslistalla.
 
katso liitettä 114989

Bemareiden sekaan vähän hämmentämään tommoone kiesi. Toyota Aristo 90-luvun loppupuolelta, iso sedan pikku herkuilla, eli mm. automaatti, nahkasisusta, ilmastoinnit, sähkösäätöiset penkit&ratti yms. 17v vanha auto ja 63tkm mittarissa. :) Ei ruostetta _missään_ ja ihanin kohta autossa löytyy pellin alta! Kuusi sylinteriä, kolme litraa ja kaksi pakokaasuahdinta, pysyy liikenteen mukana.

Kyllä, vanteet ovat ostoslistalla.

Onko kuvaa sisältä? Tehot? Onko vaikea saada tohon varaosia/huoltoa, vai käykö perus-Toyotien osat? Olikos tää se peli, jossa oli todella paljon samaa Lexus GS:n kanssa?
 
Onko kuvaa sisältä? Tehot? Onko vaikea saada tohon varaosia/huoltoa, vai käykö perus-Toyotien osat? Olikos tää se peli, jossa oli todella paljon samaa Lexus GS:n kanssa?

Pers aatteessa sama kone ku mk4 suprassa osia saa suoraan tohatsun marmorilta vakiona 280-300+risat väliltä tehot. Sama autohan se on kun GS tekniikka vaan eri jossain malleissa.
 
Onko kuvaa sisältä? Tehot? Onko vaikea saada tohon varaosia/huoltoa, vai käykö perus-Toyotien osat? Olikos tää se peli, jossa oli todella paljon samaa Lexus GS:n kanssa?

En ole tosta ottanut sisäkuvia, mutta googlen kautta löytyy tämmöistä:

Lexus_GS_300_JZS147_interior.jpg

2001_lexus_gs_300_std-pic-2692154119467745256.jpeg

Kyseiset kuvat ovat Lexuksen sisältä, mutta periaatteessa sama auto eri merkillä. Kerman värinen nahkasisusta ja ratti tosiaan oikealla puolella. Tehoja vakiona 280hp/450nm, mulla vähän parannettu hapenottoa niin asettunee 300hp/500nm tietämille. Varaosia kyllä saa kaiken tarvittavan Toyotan tiskiltä, tosin kaikki osat ei nyt ihan hyllytavaraa ole vs. perus corolla. Todella paljon menee osia päikseen noiden JDM-autojen kanssa, Soarer, Supra, Aristo yms.. Toyota Aristo on lähestulkoon sama auto kuin Lexus GS300 :)
 


Tossa siis sama moottori ja vaihdelaatikko kuin minulla, laatikko tosin vahvistettuna. Moottoria ei avattu/vahvistettu ja todistetusti kestävät 700-800 hevosvoimaa pidemmässäkin juoksussa avaamattomana ja lyhyemmällä aikavälillä otettu yli 1000hp tehoja.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En ole tosta ottanut sisäkuvia, mutta googlen kautta löytyy tämmöistä:

katso liitettä 115002

katso liitettä 115003

Kyseiset kuvat ovat Lexuksen sisältä, mutta periaatteessa sama auto eri merkillä. Kerman värinen nahkasisusta ja ratti tosiaan oikealla puolella. Tehoja vakiona 280hp/450nm, mulla vähän parannettu hapenottoa niin asettunee 300hp/500nm tietämille. Varaosia kyllä saa kaiken tarvittavan Toyotan tiskiltä, tosin kaikki osat ei nyt ihan hyllytavaraa ole vs. perus corolla. Todella paljon menee osia päikseen noiden JDM-autojen kanssa, Soarer, Supra, Aristo yms.. Toyota Aristo on lähestulkoon sama auto kuin Lexus GS300 :)

Siisti sisältä, kun vielä huomioi auton iän ja sen, että tuollaisen saa varmasti ihan sopuhintaan ostettua. Sulla vielä ärhäkkä kone ja tosi vähän ajettu.
 
Nimenomaan :) Samaan hintaluokkaan kun kattoo saman varustelutason autoja, niin tulee aika nopeasti paha mieli. Kilsoja 300tkm ja ruostetta kaikkialla, puhumattakaan sisustan ja moottorin kunnosta/pitkäikäisyydestä. Silti puuttuu vielä se suorituskyky, mitä tuo toyota tarjoaa. Ihmisiä vaan pelottaa jostain ihmeen syystä tuo oikealta puolelta ohjastaminen, johon tottuu todella nopeasti. Miinuksena joutuu ottamaan kaverin kyytiin, jos ei halua mäkkärin autokaistalla peruuttaa.
 
katso liitettä 114989

Bemareiden sekaan vähän hämmentämään tommoone kiesi. Toyota Aristo 90-luvun loppupuolelta, iso sedan pikku herkuilla, eli mm. automaatti, nahkasisusta, ilmastoinnit, sähkösäätöiset penkit&ratti yms. 17v vanha auto ja 63tkm mittarissa. :) Ei ruostetta _missään_ ja ihanin kohta autossa löytyy pellin alta! Kuusi sylinteriä, kolme litraa ja kaksi pakokaasuahdinta, pysyy liikenteen mukana.


Kyllä, vanteet ovat ostoslistalla.


Onkos tuo Itellan mallia?
 
Ihmisiä vaan pelottaa jostain ihmeen syystä tuo oikealta puolelta ohjastaminen, johon tottuu todella nopeasti. Miinuksena joutuu ottamaan kaverin kyytiin, jos ei halua mäkkärin autokaistalla peruuttaa.

Varmaan kaupungissa vähän hankala myös jos joutuu usein ajamaan esim. parkkihalleissa. Sinänsä uskon kyllä että muuten ajamiseen tottuu suht nopeaan.
 
On juu ratti oikealla puolella. Todella monella on vaan älyttömät ennakkoluulot tuon ajamisen suhteen, olette kaikki oppineet ajamaan vasemmalta puolelta niin miksei oikealtakin? Mulla ainoa asia mikä vähän vielä takkuaa on peruuttaminen ahtaissa paikoissa, mutta sekin lähinnä auton suuren koon takia.
 
Itelläni oli n. 8 vuotta putkeen autot oikealta puolelta ajettavia. Juurikin noin niikuin sanoit, siihen tottuu nopeesti. Ohittamisessa ei oo mitään ongelmaa, jos ei mee roikkumaan perseeseen kiinni. Suurimmat ongelmat melkein tuli parkkihallien sisäänpääsemisen kanssa yksinään. Hetkellisesti sitä saatto kirota tota oikeanpuolesta rattia, mut en ainakaan ite kokenut sitä niin isoks ongelmaks.. "first world problems" ;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom