Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tossa hommattua ittelle siesta(fiesta) xr2i. Pieni mies kun oon niin pitää pieni olla autokin. :D
 
Kolme lada joista yhessä on putki kuorma kyytissä, C-mallin ascona 1.6, honda civic 1.4 16v, ford riesa 2.0döchi iiwari ja kaikki noi mä oon saanu jo paskas vaikka viimesintä en oo ees viä kerinny maksaan... :curs: Normaalisti mä ajelen erään firman punasella transulla... :rock:
 
toni the rookie sanoi:
enkä halua tietää jos teillä on joku corolla tai vastaava:urjo:

elikä pitäs olla vähän erikoisempi esim.joku sportti tai muuten vaa tehokas


L A D A 1700, tehoputki ja wunderbaumi, kromivanadium vanteet, pellin alla on kaksi 1700 moottoria turboahtimilla varustettuna (ja yksi varalla takakontissa). Vaviskaa karvanoppakallet !
:curs:
 
juta sanoi:
saab 900i8 kat -90 108hv 161nm :whip: keskuslukko ja ohjaustehostin. seuraavaksi 900t16 tai 9000t16 :rock:
Saabismi on sairautta ;)
 
Volkswagen Passat 1.8 Turbo.
205 hv, 310Nm.
-45mm alusta, 17" alut 225/45 kumeilla...

Ens kesäksi suunnitelmissa uusi isompi turbo, audi TT:n pakosarjalla, vapaavirtaus-hässäkät tulopuolelle, 3,5" downpipe sportticatilla + 2,5" cat-back putkisto, ruiskulle ja turbolle ohjelmointipalikat... :D

Ainiin, luksuksena pidän auton automaattivaihteistoa...
 
Skoda fabia combi 2001 Sdi
maantiellä pääsee 4-4,2 sadalla
yhdistetty 4,9-5,1
:rock: :rock: :rock:
 
Auto vaihtui joten edellinen kommenttini on wanhaa...
Uusi auto on 316 (1.8i) bemari, vuodelta 2003. "hieman" erilainen menopeli kuin wanha paska renaultti johon sen vaihdoin :D
 
668.jpg

Ford Fiesta 1.4 Ghia 5d ('97)

Ostin tänään. Eka autoni. :hyper:
 
Mixu sanoi:
Ostin tänään. Eka autoni. :hyper:

Onneksi olkoon, aika manee!

Tosta mallistahan näkee, että löytyy nahkajakkarat, tehohuilu sekä runkkisauva! :thumbs:

;)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom