Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ville1Suuri sanoi:
BMW 750iA -96,kaikilla varusteilla,mm. telkun ja tekstiteeveen lisäksi webasto ym.Sain just kortinki kuivumaan,ku ohitin n.200kmh salapoliisiauton.


All right!Mulla on nykyään sen Toyota Carina II -87 Dsl =Lindeman edition= :n lisäksi BMW 740iA -96,myöskin kaikilla varusteilla.Navi-Xenon-Nahat,lasiluukku katossa,penkit-peilit sähköllä ja muistilla ym.
4,4 ltr V8 tyrkkää 286 hv...

Ajat komealla autolla veli... :thumbs:
 
Nissan Almera Si -99 ja Volvo 240 DL -86
 
bilde.asp


Tommonen löytyy ja tätä vuosimallia. Väri on kuvasta poiketen musta.

bilde.asp
 
Ville1Suuri sanoi:
BMW 750iA -96,kaikilla varusteilla,mm. telkun ja tekstiteeveen lisäksi webasto ym.Sain just kortinki kuivumaan,ku ohitin n.200kmh salapoliisiauton.

Juu-u.. 735i:n omistaneena voin sanoa, että isot nopeudet ei tosiaan seiskasataasarjasella Bemarilla tunnu miltään. Vaikka autoni olikin vanhempi, ajoi sitä helposti 220km/h kolmella sormella ohjaten.

Nykyään löytyy sitten Mazda 626 2.0 GLXi vm-87 tai jotain, joka ei lähe käyntiin... Mutta kyllä se vielä kunnostetaan!
 
Raven sanoi:
Volvo S40 T4, 259hp & 383Nm
En sitten ostanutkaan ihan sellaista mitä ensin aattelin. Ajan kuitenkin tuonkin metsään, joten ei tule sitten ihan niin kallista laskua. :)

Kohta tulee päivitystä, kunhan Turre hoitaa osia ja kaikki saadaan selville. :hyper:
 
Paras oli kuulusteluissa,kun poliisi ei käsittänyt millään,et se ei o sama asia ajaa ladalla,mistä on iskarit poikki tai bmw:llä mis on kaikki turvajärjestelmät,luistovalvonnat,ajovakaudet jne...Kiistin vaarantaneeni TÖRKEÄSTI liikennettä,koska ajoin peltoaukealla.Soitti viel mun muijallekin ja kysyi,onks sil jotai vaatimuksia mua kohtaan,ku oli kyydissä,kun vaaransin sitä. Rupes poliisi vituttaan ja epäilin,onkohan poliisisetä edes nähnyt tollasta bmw:tä,siitä se ei isommin ilostunut.Taitaa olla kortti kauan pois.No,sama se.Baariin meen taksilla ja salille muija voi ajaa.
 
Ville1Suuri sanoi:
Paras oli kuulusteluissa,kun poliisi ei käsittänyt millään,et se ei o sama asia ajaa ladalla,mistä on iskarit poikki tai bmw:llä mis on kaikki turvajärjestelmät,luistovalvonnat,ajovakaudet jne...Kiistin vaarantaneeni TÖRKEÄSTI liikennettä,koska ajoin peltoaukealla.Soitti viel mun muijallekin ja kysyi,onks sil jotai vaatimuksia mua kohtaan,ku oli kyydissä,kun vaaransin sitä. Rupes poliisi vituttaan ja epäilin,onkohan poliisisetä edes nähnyt tollasta bmw:tä,siitä se ei isommin ilostunut.Taitaa olla kortti kauan pois.No,sama se.Baariin meen taksilla ja salille muija voi ajaa.


Noihan se menee!

Sulla on kyllä asenne kunnossa :thumbs:
 
Kävin testaamassa Audi TT Coupe 1.8T Quattron. Olihan tuo aivan hemmetin mukava auto ajaa ja 225 hevosta liikutti kevyttä autoa aika hienosti. 0-100 km/h 6,4 sekunttia. Siinä oli Apexin alusta, mutta olisin toivonut vielä jämäkämpää alustaa. Tuollaisella autolla on vaikea pitää kaasujalkaa kurissa. Neliveto on myös Suomessa hyvä keksintö. Itseasiassa tuo auto pitäisi käydä koeajamassa talvella ja katsoa miten se pysyy tiessä.
 
Nykyään ajelen Audi A4 1.8 T quattrolla. Neljästä kulmasta raapiva auto on talvisin aivan loistava... Kesällä sitten kilometrejä kertyy Honda XX:n selässä.
 
Originally Posted by Raven
Volvo S40 T4, 259hp & 383Nm
En sitten ostanutkaan ihan sellaista mitä ensin aattelin. Ajan kuitenkin tuonkin metsään, joten ei tule sitten ihan niin kallista laskua.

Kerroppas nyt mitä kaikkee oot tuunannu? Manuaalivaihteinen?

Mulla on -98 T4 automaatti, metallin sininen, alut, ajettukaan ei oo kun 85000 km.
 
Manuel sanoi:
Kerroppas nyt mitä kaikkee oot tuunannu? Manuaalivaihteinen?

Mulla on -98 T4 automaatti, metallin sininen, alut, ajettukaan ei oo kun 85000 km.

Manuaali on ja viripaketti bsr.. eli lastu, suodatin, downpipe, racekat ja loppuosa putkistosta myös. Alustaa vähän jäykistetty ja tässä lähiaikoina tulossa garretin turbokello, kun Volvon vakiokello on auttamatta liian hidas.
Lisää tulossa myöhemmin mm. parempaa turboa jne.
 
Raven sanoi:
Manuaali on ja viripaketti bsr.. eli lastu, suodatin, downpipe, racekat ja loppuosa putkistosta myös. Alustaa vähän jäykistetty ja tässä lähiaikoina tulossa garretin turbokello, kun Volvon vakiokello on auttamatta liian hidas.
Lisää tulossa myöhemmin mm. parempaa turboa jne.

Manuel sanoi:
Mulla on -98 T4 automaatti, metallin sininen, alut, ajettukaan ei oo kun 85000 km.

HOMOT :eek:

Tai no kyllä sen vanhemmille (Raven) jo sallii mutta ei tälläisilla Manuelin kaltaisilla teineillä tommosia sais olla.
 
Raven sanoi:
Manuaali on ja viripaketti bsr.. eli lastu, suodatin, downpipe, racekat ja loppuosa putkistosta myös. Alustaa vähän jäykistetty ja tässä lähiaikoina tulossa garretin turbokello, kun Volvon vakiokello on auttamatta liian hidas.
Lisää tulossa myöhemmin mm. parempaa turboa jne.



Bsr lastu?
Viitsitkö kertoa mistä ostit/ paljon maksoi? ja onko se sellainen setti minkä saa itse laitettua kiinni helposti?
 
ojuni sanoi:
HOMOT :eek:

Tai no kyllä sen vanhemmille (Raven) jo sallii mutta ei tälläisilla Manuelin kaltaisilla teineillä tommosia sais olla.

Joo, käy pian ohrasesti. Ei vaan, rauhassa ajelen näin alkuun ainakin. (Vasta 1500 km takana, kortti ollut reilun viikon) Enkä taida raaskia samanlaisia tuunauksia pistää kuin raven. Toki mieli tekis, mutta toi automaattikin vie vähän ajamisen iloa tälläsessä viritauto tapauksessa.
 
ojuni sanoi:
HOMOT :eek:

Tai no kyllä sen vanhemmille (Raven) jo sallii mutta ei tälläisilla Manuelin kaltaisilla teineillä tommosia sais olla.

Kato köyhän on oltava nöyrä. Tunnen liudan kaltaisiani vajaa kolmekymppisiä dippainssejä, ja toki monta yli kolmekymppistäkin, eikä meistä kukaan ajele millään uudella turboautolla. Yhdellä on uusi (työsuhde-) Avensis, 1.6l, se lienee kallein kulkine.. :hyper:

En äänestä demareita.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom