Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ville1Suuri sanoi:BMW 750iA -96,kaikilla varusteilla,mm. telkun ja tekstiteeveen lisäksi webasto ym.Sain just kortinki kuivumaan,ku ohitin n.200kmh salapoliisiauton.
Ville1Suuri sanoi:BMW 750iA -96,kaikilla varusteilla,mm. telkun ja tekstiteeveen lisäksi webasto ym.Sain just kortinki kuivumaan,ku ohitin n.200kmh salapoliisiauton.
Raven sanoi:Volvo S40 T4, 259hp & 383Nm
En sitten ostanutkaan ihan sellaista mitä ensin aattelin. Ajan kuitenkin tuonkin metsään, joten ei tule sitten ihan niin kallista laskua.
Ville1Suuri sanoi:Paras oli kuulusteluissa,kun poliisi ei käsittänyt millään,et se ei o sama asia ajaa ladalla,mistä on iskarit poikki tai bmw:llä mis on kaikki turvajärjestelmät,luistovalvonnat,ajovakaudet jne...Kiistin vaarantaneeni TÖRKEÄSTI liikennettä,koska ajoin peltoaukealla.Soitti viel mun muijallekin ja kysyi,onks sil jotai vaatimuksia mua kohtaan,ku oli kyydissä,kun vaaransin sitä. Rupes poliisi vituttaan ja epäilin,onkohan poliisisetä edes nähnyt tollasta bmw:tä,siitä se ei isommin ilostunut.Taitaa olla kortti kauan pois.No,sama se.Baariin meen taksilla ja salille muija voi ajaa.
Originally Posted by Raven
Volvo S40 T4, 259hp & 383Nm
En sitten ostanutkaan ihan sellaista mitä ensin aattelin. Ajan kuitenkin tuonkin metsään, joten ei tule sitten ihan niin kallista laskua.
Manuel sanoi:Kerroppas nyt mitä kaikkee oot tuunannu? Manuaalivaihteinen?
Mulla on -98 T4 automaatti, metallin sininen, alut, ajettukaan ei oo kun 85000 km.
Raven sanoi:Manuaali on ja viripaketti bsr.. eli lastu, suodatin, downpipe, racekat ja loppuosa putkistosta myös. Alustaa vähän jäykistetty ja tässä lähiaikoina tulossa garretin turbokello, kun Volvon vakiokello on auttamatta liian hidas.
Lisää tulossa myöhemmin mm. parempaa turboa jne.
Manuel sanoi:Mulla on -98 T4 automaatti, metallin sininen, alut, ajettukaan ei oo kun 85000 km.
Raven sanoi:Manuaali on ja viripaketti bsr.. eli lastu, suodatin, downpipe, racekat ja loppuosa putkistosta myös. Alustaa vähän jäykistetty ja tässä lähiaikoina tulossa garretin turbokello, kun Volvon vakiokello on auttamatta liian hidas.
Lisää tulossa myöhemmin mm. parempaa turboa jne.
ojuni sanoi:HOMOT
Tai no kyllä sen vanhemmille (Raven) jo sallii mutta ei tälläisilla Manuelin kaltaisilla teineillä tommosia sais olla.
ojuni sanoi:HOMOT
Tai no kyllä sen vanhemmille (Raven) jo sallii mutta ei tälläisilla Manuelin kaltaisilla teineillä tommosia sais olla.