Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ison diiselin etuja. Pääsee vakkarilla hyvää vauhti-kulutus suhteella.
Yleensä tuo vakkari on 125:n kohdalla motarilla, koska se gepsin mukaan on 119-121 vauhti. Piti vain kokeilla miten kulutus eri nopeuksissa vaihtelee.
Mikäs pirssi toi on ?
A6 3 litranen tdi
edit. Toisaalta taas kun lähtee kaupunnissa ripeästi aina liikkeelle, niin kulutusta saa näppärästi epämielusampaan suuntaan kukkaroa ajatellen.
tankilla ajeltu nyt semmosta 650km - 1000km... Eli eroja saa kaasujalalla aikaan, vaikka ei yli 120:ä ajelekaan.
katso liitettä 103201
Toi vaihtu tähän about vuosi sitten
katso liitettä 103202
katso liitettä 103203
Ja tää vaihtu tohon kolmisen v sitten
katso liitettä 103204
A5 muuten erinomainen, mutta nuo vanteet on liikaa..
Lähinnä ulkonäköä mietin. Ärsyttää kun aikaisemmin mielestäni tyylikkään herrasmiehen valinnat kuten juuri A5, E46 M3 jne on aina viiden vuoden viiveellä turkkilaisten käsirahattomalla 60kk-rahoituksella otettuja tuning-kulkupelejä. First world problems, I have one.
VossenVossenin cv3 mutta ei ihan budjetti riittäny..
Vossen
PS. Hieno auto!
Kulutus kiinnostaa suunnilleen ämmiä ja 70v appiukkoja. Mitä ihmettä on tapahtunut terveen heteroseksuaalille tehojen ja ajo-ominaisuuksien tavoittelulle? Tuntuu että nykyään joka jukka on paisuvaiset turvoksissa jostain parin litran per 100km säästöstä.
Laskekaa ny joskus oikeasti kuinka paljon maksaa 2013 bensapihi korkeapainetuplaturbo vs. vuoden 2006 suurimman litratilavuuden old school bensaturbo. Sitten pistäkää siihen Exceliin kuinka monen kymmenen vuoden bensat saa tuolla hintojen erotuksella. Ja sitten miettikää kumpikohan kannattaa ostaa ja kummallakohan on mukavampi ajella.