Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Ja niin paljon aliohjautumista ettei sellaisella mutkaan kuitenkaan uskalla kovaa ajaa ellei usko jälleensyntimiseen ==> liikennevalojen välinen dragracing on Audimiesten bread and butter :hyvä:

Mielellään talvella kun muuten se ylimääränen pätkä voimalinjaa hidastaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mazda 6 vm 2007 vaihtui tänään Honda Accord vm 2010. :hyvä:

acco.jpg
 
"Kyllä insinööri tietää. Volkswagen Golf on vuoden 2013 auto. (Suomalaisen insinöörin suosikkiauto on Golf.)" -Tekniikka&Talous
"Suomalaisten diplomi-insinöörien suosikkiauto on Volkswagen Golf." HELSINGIN SANOMAT
katso liitettä 103869

Jahas, ajoneuvovero pamahti postiluukusta (ei siis tule erikseen ajoneuvo- ja käyttövoimaveroa vaan tuossa on molemmat otettu huomioon). 2.0TDI 103kW ja 202 euroa vuosi.
 
Aika lähelle arvasin, että tuplaten suomessa. :D Tosin bensa on ainakin aavistuksen suomea kalliimpaa, miten diesel? Saako sitä siellä yhtä montaa laatua kuin bensaa? :D

Itellä menee karvan alle tonni kiinteitä veroja. Vuosimalli on -98 ja kulutus maantiellä 5.3 ja kaupungissa 6.0. Ilmeisesti niin paljon, että kaikki viemärirotat kuolee mun takia.
 
Saahan tosta olla kateellinen. Vaikka huonoin auto jolla oon ajanu oli -10 vuotinen diesel golf. :D paljonkohan vastaava ois suomessa? 400?

Huh, onneksi ei tullu sitte ostettua 2010 mallista ;) Onnellisessa asemassa olet silti jos se on huonoin ajamasi auto; mä oon joutunu ajamaan montaa ja paljon huonompaa..

Aika lähelle arvasin, että tuplaten suomessa. :D Tosin bensa on ainakin aavistuksen suomea kalliimpaa, miten diesel? Saako sitä siellä yhtä montaa laatua kuin bensaa? :D

Diesel tossa naapurissa 1.349, suomessa keskihinta näköjään polttoaine.netin mukaan 1.515. Ei oo dieseliä montaa erilaista niinku bensaa.
 
Jahas, ajoneuvovero pamahti postiluukusta (ei siis tule erikseen ajoneuvo- ja käyttövoimaveroa vaan tuossa on molemmat otettu huomioon). 2.0TDI 103kW ja 202 euroa vuosi.
Ei toi helpota yhtään siihen vitutukseen, että joutuu asuu saksassa.
 
Huh, onneksi ei tullu sitte ostettua 2010 mallista ;) Onnellisessa asemassa olet silti jos se on huonoin ajamasi auto; mä oon joutunu ajamaan montaa ja paljon huonompaa..

Itse asiassa näin vähän aihetta sivuten avaan vähän enemmän, kun just tänään kaverin kanssa samasta aiheesta puhuttiin. Omat kolme huonointa ajettua autoa, jaetulla ykkössijalla: -09 bensa focus, -12 diesel vw transporter ja tuo golf. Edellinen ajettu vuosimalli -01. Ai miksi? Nuo autot eivät eroa ajettavuudeltaan mitenkään. Moottorin käytös, ohjaus, alusta jne. tuntuu samalta. Kaikki yhtä tunnottomia, hajuttomia ja mauttomia. Edes käyttövoimaa ei ratin takaa huomaa. Ainoat erot on mun mielestä vain ulkonäössä. Mulle jokaisen auto- merkin ja -mallin pitää olla omanlaisensa kokemus. Toivottavasti mun ei tarvi koskaan ostaa näin uutta autoa.

Ei herneitä, nää on vaan mun mielipiteitä ;)
 
Itse asiassa näin vähän aihetta sivuten avaan vähän enemmän, kun just tänään kaverin kanssa samasta aiheesta puhuttiin. Omat kolme huonointa ajettua autoa, jaetulla ykkössijalla: -09 bensa focus, -12 diesel vw transporter ja tuo golf. Edellinen ajettu vuosimalli -01. Ai miksi? Nuo autot eivät eroa ajettavuudeltaan mitenkään. Moottorin käytös, ohjaus, alusta jne. tuntuu samalta. Kaikki yhtä tunnottomia, hajuttomia ja mauttomia. Edes käyttövoimaa ei ratin takaa huomaa. Ainoat erot on mun mielestä vain ulkonäössä. Mulle jokaisen auto- merkin ja -mallin pitää olla omanlaisensa kokemus. Toivottavasti mun ei tarvi koskaan ostaa näin uutta autoa.

Ei herneitä, nää on vaan mun mielipiteitä ;)

En mä ainakaan Golfin omistajana suutu että joku ei tykkää; kuten eräässä toisessa ketjussa totesin niin onneksi vielä ainakin toistaiseksi omat rahansa saa sijoittaa valitsemaansa kohteeseen ja vaihtoehtoja on paljon. Mun realistiset vaihtoehdot oli loppupeleissä A3, BMW 1-sarja ja Golf, Leon ja Skoda Octavia + CC tippui pois pelistä vähä aikasemmin. Nimimerkillä: Katkera - miksi vitussa niiden parkkihallin tolppien täytyy olla 20cm leveämmällä kuin auton leveys ja miksi tyttöystävänkin pitää käyttää autoa.
 
Juu ei, niin kovasti tekee mieli Suomeen mutta täällä vain on pakko olla.
Milläs autolla ajelet ettei ihan mene offtopiciksi? Näköjään jollain ranskalaisella, otan osaa.
En aja ranskalaisella autolla, enkä ymmärrä miten se tähän liittyy, en siis arvostellut autovalintaasi millään tavalla.
 
Tuli haettua uus auto... Jumankauta et voi olla Foorrti hyvän tuntunen, vaikka bemari oli viimeks.

mrniceguy-albums-auto-picture104586-st220.jpg


2003 st220
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom