Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
getfile.php


vai?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin tälläsen käyttö/harrastepeliks.
Edestauml.jpg

TT RS PLUS 0-100km/h 4.1s

No siinähän se nyt on. Alle 6sek gt-luokan coupe. Hyvä jättää talvella katumaasturit seisomaan lumihankeen. ;)

Hieno on.
 
No siinähän se nyt on. Alle 6sek gt-luokan coupe. Hyvä jättää talvella katumaasturit seisomaan lumihankeen. ;)

Hieno on.

Ihan tarkkaa määritelmää mä en gt-luokalle tiedä, mutta kyllä audi tt menee mielestäni enemmän sportti/hairdresser car -luokkaan.

Mä miellän gt-luokan coupen isohkoksi herrasmiescoupeksi, enkä pikku kinneriksi jossa on kaksi ovea...
 
No itse en noita autoja lokeroi, missä sattuu ominaisuudet, kulkupuoli, ulkokuori, ylläpitokulut jne. kohtaamaan niin se toimii. Tavallinen TT on kuitenkin ihan eri auto kuin esimerkiksi tuo RS. Ulkokuoressa tietenkin samaa saman korin takia, mutta siihenpä ne yhtäläisyydet jääkin. Olen jo pitkään seurannut esimerkiksi Porscheja(aina ollu haaveena), mutta jos haluaa A) uuden tai uudehkon B) ehdottomasti turbo version niin kyllä saa latoa melkoisen summan pöytään. Ja vaikka tois Saksasta, niin verot on tänä päivänä jotain ihan järkyttävää. Tollaseen TT RS:äänkin ois tullu veroja 32-35k€, Porscheen päästöjen takia 45k€-->
R8:ja sais kans jo kohtuu hintaan, mutta taas ne verot....yli 50k€ ja siitä pitäs ottaa kuitenkin se pienempi koneinen, ei hyvä ku toi TT RS:kin jo yhtä ripeä vakiona.
Ei tuota TT RS:ää kuitenkaan testeissä paljo verrata mihinkään sportti/hairdresser kärryihin, vaan kyllä siellä on ollu vastassa monesti ihan "oikeita" urheiluautoja kuten Porsche, Audi R8, ämmä bemareita jne.
Mukava peli toi on ajella, suht ripeä jo vakiona, näppärän näköinen/kokoinen ja kestää lompakkokin tankilla käynnin. :)
 
No itse en noita autoja lokeroi, missä sattuu ominaisuudet, kulkupuoli, ulkokuori, ylläpitokulut jne. kohtaamaan niin se toimii. Tavallinen TT on kuitenkin ihan eri auto kuin esimerkiksi tuo RS. Ulkokuoressa tietenkin samaa saman korin takia, mutta siihenpä ne yhtäläisyydet jääkin. Olen jo pitkään seurannut esimerkiksi Porscheja(aina ollu haaveena), mutta jos haluaa A) uuden tai uudehkon B) ehdottomasti turbo version niin kyllä saa latoa melkoisen summan pöytään. Ja vaikka tois Saksasta, niin verot on tänä päivänä jotain ihan järkyttävää. Tollaseen TT RS:äänkin ois tullu veroja 32-35k€, Porscheen päästöjen takia 45k€-->
R8:ja sais kans jo kohtuu hintaan, mutta taas ne verot....yli 50k€ ja siitä pitäs ottaa kuitenkin se pienempi koneinen, ei hyvä ku toi TT RS:kin jo yhtä ripeä vakiona.
Ei tuota TT RS:ää kuitenkaan testeissä paljo verrata mihinkään sportti/hairdresser kärryihin, vaan kyllä siellä on ollu vastassa monesti ihan "oikeita" urheiluautoja kuten Porsche, Audi R8, ämmä bemareita jne.
Mukava peli toi on ajella, suht ripeä jo vakiona, näppärän näköinen/kokoinen ja kestää lompakkokin tankilla käynnin. :)

bouldattu kohta alkoi keräämään hymyä suupieliin. ;)

Eiköhän tuo lasketa jo ripeäksi :D Itsellä kanssa haaveissa joskus kyseistä ajopeliä päästä cruisailemaan.
 
No itse en noita autoja lokeroi, missä sattuu ominaisuudet, kulkupuoli, ulkokuori, ylläpitokulut jne. kohtaamaan niin se toimii. Tavallinen TT on kuitenkin ihan eri auto kuin esimerkiksi tuo RS. Ulkokuoressa tietenkin samaa saman korin takia, mutta siihenpä ne yhtäläisyydet jääkin. Olen jo pitkään seurannut esimerkiksi Porscheja(aina ollu haaveena), mutta jos haluaa A) uuden tai uudehkon B) ehdottomasti turbo version niin kyllä saa latoa melkoisen summan pöytään. Ja vaikka tois Saksasta, niin verot on tänä päivänä jotain ihan järkyttävää. Tollaseen TT RS:äänkin ois tullu veroja 32-35k€, Porscheen päästöjen takia 45k€-->
R8:ja sais kans jo kohtuu hintaan, mutta taas ne verot....yli 50k€ ja siitä pitäs ottaa kuitenkin se pienempi koneinen, ei hyvä ku toi TT RS:kin jo yhtä ripeä vakiona.
Ei tuota TT RS:ää kuitenkaan testeissä paljo verrata mihinkään sportti/hairdresser kärryihin, vaan kyllä siellä on ollu vastassa monesti ihan "oikeita" urheiluautoja kuten Porsche, Audi R8, ämmä bemareita jne.
Mukava peli toi on ajella, suht ripeä jo vakiona, näppärän näköinen/kokoinen ja kestää lompakkokin tankilla käynnin. :)

Juu, näinhän se on. Ei tuollainen RS todellakaan ole sama kuin se perus etuvetoinen 1,8 TT, jonka voi mun mielestä laittaa siihen hairdresser car -luokkaan. Kyllähän tuo menee tuohon sporttiluokkaan vaikka ei mikään "oikea" urheiluauto olekaan. Tuo mun kommentti vaan oli pikkasen ivalliseksi tarkoitettu piikki näiden lihaan, jotka ovat määrittelemässä kaikki kaksioviset autot gt-luokaan.
 
Toi on kyllä ihan kiva peli varmasti. Tommosen RS-mallin näin niinkin yllättävässä paikassa livenä kuin Ingolstadtsissa ;)

P1010182.jpg


P1010183.jpg
 
Ingolstadtista jos puhutaan ni mahtava määrä pitkiä A8 siinä tehtaan/museon pihassa! Oliskohan varovasti arvoiden 40 kappaletta. Itse museo ei kyllä bemarin tasoa.
 
Pah. Perusteluks riittää "Sierra jättää sen".

Täällä pakkiksella kaikki tiet johtavat 5-sarjan bemariin. Korkeintaan e34/39/60/F10 paremmuus voi jäädä väiteltäväksi.

Näin tänään muuten jonkun teistä. BMW 335 ja GASP/Better bodies, kuka tunnustaa?
 
Diesel FR leon 08, parit pumpparit vaihdettu takuuseen, vielä ois 2 pommia jäljellä. Onneksi on takuuta Siemenssi myöntänyt 7v/225tkm ja ilmeisesti nyt vaihtaisivat loputkin jos yksi laukeaa. Aika vattumainen ongelma noissa vanhemmissa tietyn tyyppisissä pumpparitekniikalla olevissa vehkeissä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom