- Liittynyt
- 20.8.2006
- Viestejä
- 17 775
vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin tälläsen käyttö/harrastepeliks.
TT RS PLUS 0-100km/h 4.1s
No siinähän se nyt on. Alle 6sek gt-luokan coupe. Hyvä jättää talvella katumaasturit seisomaan lumihankeen. ;)
Hieno on.
No itse en noita autoja lokeroi, missä sattuu ominaisuudet, kulkupuoli, ulkokuori, ylläpitokulut jne. kohtaamaan niin se toimii. Tavallinen TT on kuitenkin ihan eri auto kuin esimerkiksi tuo RS. Ulkokuoressa tietenkin samaa saman korin takia, mutta siihenpä ne yhtäläisyydet jääkin. Olen jo pitkään seurannut esimerkiksi Porscheja(aina ollu haaveena), mutta jos haluaa A) uuden tai uudehkon B) ehdottomasti turbo version niin kyllä saa latoa melkoisen summan pöytään. Ja vaikka tois Saksasta, niin verot on tänä päivänä jotain ihan järkyttävää. Tollaseen TT RS:äänkin ois tullu veroja 32-35k€, Porscheen päästöjen takia 45k€-->
R8:ja sais kans jo kohtuu hintaan, mutta taas ne verot....yli 50k€ ja siitä pitäs ottaa kuitenkin se pienempi koneinen, ei hyvä ku toi TT RS:kin jo yhtä ripeä vakiona.
Ei tuota TT RS:ää kuitenkaan testeissä paljo verrata mihinkään sportti/hairdresser kärryihin, vaan kyllä siellä on ollu vastassa monesti ihan "oikeita" urheiluautoja kuten Porsche, Audi R8, ämmä bemareita jne.
Mukava peli toi on ajella, suht ripeä jo vakiona, näppärän näköinen/kokoinen ja kestää lompakkokin tankilla käynnin.
No itse en noita autoja lokeroi, missä sattuu ominaisuudet, kulkupuoli, ulkokuori, ylläpitokulut jne. kohtaamaan niin se toimii. Tavallinen TT on kuitenkin ihan eri auto kuin esimerkiksi tuo RS. Ulkokuoressa tietenkin samaa saman korin takia, mutta siihenpä ne yhtäläisyydet jääkin. Olen jo pitkään seurannut esimerkiksi Porscheja(aina ollu haaveena), mutta jos haluaa A) uuden tai uudehkon B) ehdottomasti turbo version niin kyllä saa latoa melkoisen summan pöytään. Ja vaikka tois Saksasta, niin verot on tänä päivänä jotain ihan järkyttävää. Tollaseen TT RS:äänkin ois tullu veroja 32-35k€, Porscheen päästöjen takia 45k€-->
R8:ja sais kans jo kohtuu hintaan, mutta taas ne verot....yli 50k€ ja siitä pitäs ottaa kuitenkin se pienempi koneinen, ei hyvä ku toi TT RS:kin jo yhtä ripeä vakiona.
Ei tuota TT RS:ää kuitenkaan testeissä paljo verrata mihinkään sportti/hairdresser kärryihin, vaan kyllä siellä on ollu vastassa monesti ihan "oikeita" urheiluautoja kuten Porsche, Audi R8, ämmä bemareita jne.
Mukava peli toi on ajella, suht ripeä jo vakiona, näppärän näköinen/kokoinen ja kestää lompakkokin tankilla käynnin.
Hyvin oot amiksessa matikan omaksunut. Ton sun "laskun" vastaus ei nimittäin ole Sierra vaan Saab / Volvo :hyvä:Jos jossain autoväittelyssä on mainittuna Sierra niin se on vähän sama kuin jossain laskussa nollalla kertominen :D
Amismatematiikkaa. Saab / Volvo + BMW x Sierra = Sierra
Hyvin oot amiksessa matikan omaksunut. Ton sun "laskun" vastaus ei nimittäin ole Sierra vaan Saab / Volvo :hyvä:
Pah. Perusteluks riittää "Sierra jättää sen".