Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Pari viikkoo nyt ajellu -07 E91 320d M-Sport manuaali.

Ensimmäinen bemari ja toistaiseksi varsin tyytyväinen, kulutukseen nähden suorituskyky ihan sopeva. Pieni kulutus oli kuitenkin se tärkein speksi hankintaa tehdessä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:kuola: Noilla kriteereillä ei voi mennä pieleen :kuola:

Ens viikolla pitäs hakea kotiin.

full
 
Onnittelut! Kyllä tuolla kelpaa!
 
Jostain syystä tuosta hehkutuksesta muistui mieleen toinen ketju ja täytyi vähän kaivella...:





:) En tosin kyllä yhtään ihmettele ylikorkean kauppakassin vaihdosta ja kyllähän noista katumaastureista on vähän muoti jo jättänyt...


joo, kyllä muakin vähän hävetti toi uusi bmw ostaa, mutta oon tykännyt siitä tosi tosi paljon. käänsin kelkkani siis.

tosin, voi olla että tykkäisin siitä vielä enemmän jos se ei olisi koko ajan pajalla ja varsinkin jos niitä fakin varoitusvaloja vois palaa vähän maltillisemmin. hyvä ettei hälyytä sillonkin jos on pikkusen ripsivärit valunu poskille matkalla kotoa autolle.

noh, pitää vaan yrittää hankkia lehmän hermot, sillä vaikka tuota saakin tonne huoltoon jatkuvasti kiikutella niin paluu pois bmw:stä tuntuisi tuskaiselta....
 
Hieno porsche! Nyt kun kevään ensimmäiset merkit ilmassa niin autokuume tapissaan... Mieli tekisi itsekin hemmotella itseäni uudemmalla Possulla. Kassatilanne ei valitettavasti salli autonvaihtoa vielä tälle keväälle. Onnittelut TJJ! :)
 
Hopeinen Pontiac Trans Am -00 tulossa jenkeistä laivalla kohti Suomea :S Odottavan aika on vaan kauheen pitkä :/ +400hv kesäleluu odotellessa :D
 
Sen2..jpg Sen3..jpg
Siitä pitäis tehdä ensi kesäks.
Mattavalkonen, kenttään, koneeksi m50b25 ja vanteiksi pellit koossa 8"x15" & 10"x15"
Muuta pientä.
 
Kuka ostaa? Hmm...minä ja siksi, koska näin haluan tehdä. Ostaisin toki 8l:n Viperin, mutta kun jotuu ihan itse maksamaan autonsa(ei isi), niin vähän halvempiin jenkkeihin täytyy tyytyä.
Mulle on ihan sama, minkä näköinen auto se on muitten mielestä.
Onko sulla jotain hienompaa mulle parilla tonnilla?

Enkö mä saa pildee tommosella vai mikä mättää?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom