Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ mitä tarkoittaa reilusti laiteltu? Laita kuvaa kehiin.

rellu.jpg


Reilusti ja reilusti.. On siis ihan nätisti laitellut korisarjat, äänentoistoa noin 2000€:lla, remuksen teharia, peltipakosarjaa ym. Kai se on ainakin 18-vuotiaalle reilusti laiteltu, kun ei jää "tuunaus" wunderbaumiin ja pörinäputkeen :) (evo-tarra ei ole kiinni)
 
Reilusti ja reilusti.. On siis ihan nätisti laitellut korisarjat, äänentoistoa noin 2000€:lla, remuksen teharia, peltipakosarjaa ym. Kai se on ainakin 18-vuotiaalle reilusti laiteltu, kun ei jää "tuunaus" wunderbaumiin ja pörinäputkeen :) (evo-tarra ei ole kiinni)

Höh. Odotin tuplaturboa ja 400hv
 
Itellä Chevyn corsica vm.92 ja vaimolla Chevyn henkilö Lumina vm.97. Suht kiva jättää bamareita viivalle :)

Pakko ottaa tähän kantaa, mies on 36-vuotias ja suurimmat ilot Chevyllä saa bemarin jättämisistä. Ehkei noilla autoilla muita iloja saa. Kyllähän niitä 318 varmaan corsicalla saa jätettyä, niitä nyt tuskin voi "sporttisiksi" sanoa, perheautoja kun ovat.

Ei vaan voi ymmärtää miten porukka saa jotain ihme ylimääräsiä kiksejä JOS jättää bemarin. Jes, hienoa, elämässäsi on varmasti paljon sisältöä.

PS. Jos mietit, niin kyllä, minulla on bemari. Sillä tosin ei ole mitään tekemistä oman mielipiteeni kanssa, ihmettelen vain ihmisten käsistyksiä bemarista. Oman autoni ostin koska se on hyvä ajaa ja mukavasti tehoa. Autona on 530i e39 (ei ole egoa pönkittämään ostettu).
 
Pakko ottaa tähän kantaa, mies on 36-vuotias ja suurimmat ilot Chevyllä saa bemarin jättämisistä. Ehkei noilla autoilla muita iloja saa. Kyllähän niitä 318 varmaan corsicalla saa jätettyä, niitä nyt tuskin voi "sporttisiksi" sanoa, perheautoja kun ovat.

Ei vaan voi ymmärtää miten porukka saa jotain ihme ylimääräsiä kiksejä JOS jättää bemarin. Jes, hienoa, elämässäsi on varmasti paljon sisältöä.

PS. Jos mietit, niin kyllä, minulla on bemari. Sillä tosin ei ole mitään tekemistä oman mielipiteeni kanssa, ihmettelen vain ihmisten käsistyksiä bemarista. Oman autoni ostin koska se on hyvä ajaa ja mukavasti tehoa. Autona on 530i e39 (ei ole egoa pönkittämään ostettu).

Näinköhän olisit ko. tekstiä kirjoittanut, jos et bemua omistais..;)


BTW, missä menee perheauton ja "sportin" raja? Onko M5 tai RS4 perheautoja vai sportteja, hmmmmm... Kumpaankin sopivat..:jahas:
 
Näinköhän olisit ko. tekstiä kirjoittanut, jos et bemua omistais..;)


BTW, missä menee perheauton ja "sportin" raja? Onko M5 tai RS4 perheautoja vai sportteja, hmmmmm... Kumpaankin sopivat..:jahas:

Kyllä olisin kirjoittanut aivan saman tekstin, eipä tuo auto ole vasta ollut kuin reilun kuukauden minulla. Autossa vaikuttaa minulla kyllä muut asiat kuin merkki (pois lukien epäluotettavat). Kyllähän nuo M5 ja RS4 jne. voidaan laskea molemmiksi. Mutta lähinnä tarkoitin noita 318i jne. autoja, joissa ei ole sporttisuudesta tietoakaan. Joillakin on vain hienoa sanoa, että pääsi kyykyttämään bemaria (kertoo kai sekin jotain siitä, että BMW:tä sitte pidetään jotenkin hienona saavutuksena). Autohan BMW on siinä missä muutkin, hyvine ja huonoine puolineen. Ei kaikki osta sitä sen takia, että saa sanoa "mulla onki bemari".

Ehkä ensimmäinen vuosi kortinsaannista oli sitä, että oli kiva ottaa kisaa jonkun kanssa. Enpä itse ainakaan saa mitään kiksejä kisailusta liikenteen seassa, jätetään ne radalle sitten. Ikää siis tällä hetkellä 23.
 
Yli 300 heppasen etuvedon omistaneena voin sanoa kokemuksesta että yli 100 heppaiset etuvedot pitäisi kieltää lailla.

Kymmeniätuhansia kilometrejä ST220 Mondeolla ajaneena, ja Focus ST, RS:n, Civic Type-R:n, R26 Meganen, Clio Cupin, vRS Octavian, mk5 Golf GTi:n, ja Leon Cupran kunnolla koeajaneena en voi tuohon vastata muuta kun, että älä puhu p*skaa. (: Lukuisiakin muita etuvetoja teholuokissa 100-200hp tullut ajettua, eikä mitään valittamista.
 
Kymmeniätuhansia kilometrejä ST220 Mondeolla ajaneena, ja Focus ST, RS:n, Civic Type-R:n, R26 Meganen, Clio Cupin, vRS Octavian, mk5 Golf GTi:n, ja Leon Cupran kunnolla koeajaneena en voi tuohon vastata muuta kun, että älä puhu p*skaa. (: Lukuisiakin muita etuvetoja teholuokissa 100-200hp tullut ajettua, eikä mitään valittamista.

No ehkä vähän kärjistettyä oli, mutta silti pitää täydellisesti paikkaansa, tehokas etuveto = perseestä.
Kyllä niiden käskyttäminen radallakin tai ylipäätään vain kovaa ajaessa on saatanasta, minkäänlainen puskeminen vituttaa niin saatanasti.
Saatika talvella tehty nopea kiihdytys...

Etuveto sopii kyllä normaaleihin perheautoihin yms, mutta ei mihinkään sen sporttisempaan.
 
Pakko ottaa tähän kantaa, mies on 36-vuotias ja suurimmat ilot Chevyllä saa bemarin jättämisistä. Ehkei noilla autoilla muita iloja saa. Kyllähän niitä 318 varmaan corsicalla saa jätettyä, niitä nyt tuskin voi "sporttisiksi" sanoa, perheautoja kun ovat.

Ei vaan voi ymmärtää miten porukka saa jotain ihme ylimääräsiä kiksejä JOS jättää bemarin. Jes, hienoa, elämässäsi on varmasti paljon sisältöä.

PS. Jos mietit, niin kyllä, minulla on bemari. Sillä tosin ei ole mitään tekemistä oman mielipiteeni kanssa, ihmettelen vain ihmisten käsistyksiä bemarista. Oman autoni ostin koska se on hyvä ajaa ja mukavasti tehoa. Autona on 530i e39 (ei ole egoa pönkittämään ostettu).

En tiennytkään, että saan SUURIMMAT ilot/kiksit bemareiden jättämisistä...?
Nyt mulla on siis sisältöä elämässä, kun vaimo ja lapset eivät riitäkkään...puhumattakaan työpaikasta tai hyvistä punttitreeneistä. Onneksi bemarikuski valaisi minua.
...täällä ei pysty kirjoittamaan yhtään mitään, etteikö joku vetäisi käsipainoa nenään.
 
No ehkä vähän kärjistettyä oli, mutta silti pitää täydellisesti paikkaansa, tehokas etuveto = perseestä.
Kyllä niiden käskyttäminen radallakin tai ylipäätään vain kovaa ajaessa on saatanasta, minkäänlainen puskeminen vituttaa niin saatanasti.
Saatika talvella tehty nopea kiihdytys...

Etuveto sopii kyllä normaaleihin perheautoihin yms, mutta ei mihinkään sen sporttisempaan.

Pitänee taas olla eri mieltä. Normaalilla serpentiinitiellä tai motarilla ei kuitenkaan ajeta hiki pinnassa niin kovaa kun taidot antaa myötä, joten modernin hyvän etuvedon pidon rajoille ei päästä koskaan. Ja mitä tulee tohon talvella kiihdyttämiseen, niin itse pidän siitä pienestä taistelusta, mitä joutuu vääntämään ratin kanssa, saadakseen sen kulkemaan suoraan. Ja tuokin vain, jos on ajovakaudenhallinnat pois päältä. Ja radallakin voi etuvedolla pitää hauskaa, kokeiltu on. Paitsi jos sitä iloa saa ainoastaan kulkemalla sivu edellä mutkiin, takarenkaat sauhuten, joka on toki hauskaa sekin. Ja etuvedosta voi saada vaikka minkälaisen ratatykin, katso nyt vaikka noita BTCC/WTCC:n kisoja, etuvedot antaa tietynlaisilla ratatyypeillä takavedoille oikeen isän kädestä.
 
No ehkä vähän kärjistettyä oli, mutta silti pitää täydellisesti paikkaansa, tehokas etuveto = perseestä.
Kyllä niiden käskyttäminen radallakin tai ylipäätään vain kovaa ajaessa on saatanasta, minkäänlainen puskeminen vituttaa niin saatanasti.
Saatika talvella tehty nopea kiihdytys...

Etuveto sopii kyllä normaaleihin perheautoihin yms, mutta ei mihinkään sen sporttisempaan.
Itsellä on n.300hv V40 , eikä ainakaan itsellä mitään suurenmoisia vitutuksia ole esiintynyt. Talvella on kyllä välillä mielenkiioista ajella ,mutta muuten olen tyytyväinen.

Tutulla on käyttöautona n.800hv Volvo V40 ja on ollut tyytyväinen. ¨Hivenen¨esiintyy vetelyä urissa ,mutta se kuuluu asiaan. Maku asioitahan nämä on. Sanotaan näin ,että tuon tutun auton ajaminen ei ole ainakaan tylsää. Autolla koitetaan ajaa mahd. nopeeta 1 mile kisassa ja tommonen etuveto sopii sinne aika hyvin. Eipä noissa kisoissa paljon nelivetoja sielä kärjessä näy. Saatika sitten yli 300kmh ylityksiä.
 
Mielenkiintosta tama, etta katukayttoon tarkoitetuista autoista paremmuutta etsitaan silla, etta joku naennaisesti saman luokan (erihintaluokka, mutta suht saman kokoinen segmetti) etuvetoinen mahdollisesti on hivenen nopeampi kuin takavetoinen, kun lahes ainoa syy, etta ihmiset alkujaan tykastyivat noihin etuvetoisiin "tehokkaisiin" autoihin on edullinen hinta ja varauksin parempi kaytettavyys talvella. Kaikessa muussa kalliimpi takavetoinen on noin yleistetysti selvasti parempi, toki premiumina ja nykyisilla ajonvakautusjarjestelmilla varustettuna.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom