Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
No ei tolla egoa paljon pönkitetä :)

Eipä ollut kyse siitä, että mikä malli on kyseessä vaan merkistä. Aina kun mainitaan bmw peniksen jatkeena jne. Mainitsin lähinnä koska seuraavaksi joku olisi kysynyt, että mikä malli tai vastaavaa. Kyse oli ihmisten ennakkokäsityksistä, ei minun käsityksestä.

Hippinakille: ei tee mulle mitään jos joku jättää bemarin, ei voisi vähempää kiinnostaa. Aina löytyy nopeampia autoja. Kyse oli siitä, että joku saa ihme kiksit kun jättää bemarin, itse kun en näe siinä mitään ihmeellistä, en bemarin omistamisessä enkä sen voittamisessa kisassa. Bmw on auto siinä missä muutkin omasta mielestäni.

Battle: ei mua haittaa, vaikka jättäisitkin bemarit autollasi. Kyse oli siitä, etten ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että siinä on jotain hienoa kun jättää bemarin. Kuten aikaisemmin sanoin, bmw on auto siinä missä muutkin, ei sen parempi ainakaan omissa silmissäni. Myös kuten aikaisemmin sanoin, ostin oman autoni ajettavuuden, hiljaisuuden, takavetoisuuden ja "tehon" vuoksi, en minkään muun.

Toivottavasti hieman selvensi asiaa.

PS. on muuten hienoa huomata ihmisten käsityksiä "bemaristeista". Pakollinen hymiö, ettei vedetä herneitä nenään :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielummin vedän kyllä mutkan suoraksi perä edellä kuin keula :-)

Mutta makunsa kullakin, itse en kyllä yli 100 hevosvoimaisessa etuvedossa näe sitten hölkäsen pöläystäkään järkeä. En kyllä nyt nää 300 hevosvoimaisessa nelikossakaan, vaikka itse moisen omistan, mutta onhan se ihan kiva lelu. Autolla ajaminen muutenkin on ok-tylsää, niin yrittää jotain iloa saada ainakin talvisin sillä että se veto on pääpainoitteisesti siellä takana.
 
Eipä ollut kyse siitä, että mikä malli on kyseessä vaan merkistä. Aina kun mainitaan bmw peniksen jatkeena jne. Mainitsin lähinnä koska seuraavaksi joku olisi kysynyt, että mikä malli tai vastaavaa. Kyse oli ihmisten ennakkokäsityksistä, ei minun käsityksestä.

Hippinakille: ei tee mulle mitään jos joku jättää bemarin, ei voisi vähempää kiinnostaa. Aina löytyy nopeampia autoja. Kyse oli siitä, että joku saa ihme kiksit kun jättää bemarin, itse kun en näe siinä mitään ihmeellistä, en bemarin omistamisessä enkä sen voittamisessa kisassa. Bmw on auto siinä missä muutkin omasta mielestäni.

Battle: ei mua haittaa, vaikka jättäisitkin bemarit autollasi. Kyse oli siitä, etten ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että siinä on jotain hienoa kun jättää bemarin. Kuten aikaisemmin sanoin, bmw on auto siinä missä muutkin, ei sen parempi ainakaan omissa silmissäni. Myös kuten aikaisemmin sanoin, ostin oman autoni ajettavuuden, hiljaisuuden, takavetoisuuden ja "tehon" vuoksi, en minkään muun.

Toivottavasti hieman selvensi asiaa.

PS. on muuten hienoa huomata ihmisten käsityksiä "bemaristeista". Pakollinen hymiö, ettei vedetä herneitä nenään :D

Mulle on aivan sama mitä autoja muilla tai itellä on, kunhan pääsee töihin ja kotiin. Jenkeillä on kiva ajaa vaikka onkin "vain" 3.1l corsica. Bemarit tuli vaan mieleen, kun niitä on usein vierellä kaasutellut.
 
Voi jumalauta.. :hyvä:

Selailin ketjua randomilla ja klikkaus sattui noin 3v takaiseen kohtaan. Ja mistä puhuttiin? Bemareista, provosoitumisesta ja tehokkaista volvoista. :D

On-topic. Talouden "kakkosauto" pohdinnassa. Pahasti kallellaan 2 paikkaisen saksalaisen suuntaan.
 
On-topic. Talouden "kakkosauto" pohdinnassa. Pahasti kallellaan 2 paikkaisen saksalaisen suuntaan.
Tollanen?

pew_vw-lt35_07.jpg
 
Kymmeniätuhansia kilometrejä ST220 Mondeolla ajaneena, ja Focus ST, RS:n, Civic Type-R:n, R26 Meganen, Clio Cupin, vRS Octavian, mk5 Golf GTi:n, ja Leon Cupran kunnolla koeajaneena en voi tuohon vastata muuta kun, että älä puhu p*skaa. (: Lukuisiakin muita etuvetoja teholuokissa 100-200hp tullut ajettua, eikä mitään valittamista.

Mä olen vahvasti kyllä samaa mieltä, että tehokkaampien autojen tulisi olla takavetoisia. Paras "tehokkaampi" etuvetoinen on ollut Golf GTI ja paskin taas Aero Saab 9-3. Nyt alla on 4-veto joten, molempi parempi :D
 
Ostin Muranon, poika oli pettynyt kun se ei tanssi kuten siinä mainoksessa, mutta muuten olen tykännyt.
 
Tää keskusteluhan on yhtä "meidän isi on parempi kuin teidän isi" -vääntöä kaikkine fiktiivisine 800hv kauppakassi-Volvoineen :D

Sorry, OT, jatkakaa toki. Ja samoilla linjoilla kyllä Counterfeithin kanssa, vaikea myöskään kuvitella jotain yli 300hv etuvetoa. Eikö se oikeasti ole jo aika ärsyttävä ajaa? Ei siis ole kokemusta itsellä moisesta talvikäytössä.
 
Tää keskusteluhan on yhtä "meidän isi on parempi kuin teidän isi" -vääntöä kaikkine fiktiivisine 800hv kauppakassi-Volvoineen :D

Sorry, OT, jatkakaa toki. Ja samoilla linjoilla kyllä Counterfeithin kanssa, vaikea myöskään kuvitella jotain yli 300hv etuvetoa. Eikö se oikeasti ole jo aika ärsyttävä ajaa? Ei siis ole kokemusta itsellä moisesta talvikäytössä.
Heh, ikävä kyllä se EI ole fiktiota :dance:
 
On, se on ihan vitun ärsyttävä ajaa jo kesälläkin.

Sulla onkin ilmeisesti ollut joku viripeli, jonka alustaominaisuudet ei vastaa tehoja.

Ja eipä tohon voi muuta sanoa kun: http://www.youtube.com/watch#!v=4ZN1aP1o_m8&feature=related tai http://www.youtube.com/watch?v=mdAGKNogdAw

Tehokas etuveto huonolla ja löysällä alustalla (=esim. Shit-ikat, Vectra...) on ihan hirveä ajaa. Mutta huonosti viritetty alusta takatuupparissakin on aivan kauhea, kun perä ei tahdo tehdä yhtään mitään muuta kun lähteä luisuun (hyviä esimerkkejä joku saippualaatikkoteinisierra, E36 3-sarja, Alfa 75).

Ja edelleenkin, kukaan ei koskaan paina hiki hatussa niin kovia vauhteja normiliikenteessä, että saisi esim. tuon Focus RS:n tai jonkun RS-Rellun puskemaan.

On sekä etu- että takavetoja jotka ovat hauskoja ajaa, täysin turhaa teilata kokonaista autoryhmää shaisseksi. Sori, mutta kaikista etuvedot täysin tyrmäävistä henkilöistä tulee mieleen aina tämä: http://www.youtube.com/watch?v=Lduw0SzODjQ
 
Kas, ton tokan kuvan lookilla tota kehtais ajaakin, tummennoksia ei kyllä tarvitsisi olla ja etuvalot ei oikein näy. Meinaan vaan sitä että esim. nettiautosta ei hirveästi e36:a löydy mitkä ei ois raiskattu "tuunaamalla".
 
Ihan normit valot siellä onpi eikä mitää thyyniiing, eikä oo muutenkaa tuunailtu. Ellei lasketa että puskurit/helmat korinväriin eli miedosti.
Edit : Toi ekan kuvan iso pörinäpönttöki vaihtu alkuperäseen itseasiassa
 
Noi korinväriset on kyllä hyvät vaikka ei ookaan originaalit. Kerrankin tollasta "TUUNATTUA" autoa muokataan takaisin alkuperäisempään asuun. Ihan oikein.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom