Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Capricen hankin, kunhan on varaa ostaa siihen bensat.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä tommonen s40 seisoo pihassa...Mutta asiaan, olen miettinyt auton vaihtoa ja mielessä olisi audi a4(04->)diiseli melkein voisi olla asiaa kun kilometrejä sataa 500-2500km kuukaudessa...Eli kyseessä olisi audi a4 2.0tdi farmari :D kellään kokemuksia tämmösestä?
 
Ohessa mun:

Eli MB C 320 CDI aut. AMG
 

Liitteet

  • 320 CDI..JPG
    320 CDI..JPG
    464,3 KB · Katsottu: 406
Täällä on niin varakasta porukkaa ja siksi hävettää, että tänne kirjoitin...
 
Näenkö oikein eli onko sivuikkunat kalvotetut? Omani vei poliisi puolentoista vuoden ajon jälkeen, aurinkoisena sunnuntai päivänä ja antoi 30 euron rikesakon.

Meinasin tuosta sanoa että komea on kun vielä ikkunat tummat... Tulipa sanottua jälkikätee. Kuten Battle sanoi, on kyllä rikasta porukkaa. ONNITTELUT hienosta autosta, TJJ!
 
Jenkit kyllä osaa tuon kuristamisen jalon taidon :D

Kun mietitään vaikka sitä legendaarista 70-luvun ZQ3-mottia (Corvette), jossa oli iskutilavuutta se 5.7 litraa ja tehoa huimat 165 hevosta..
Toki tuo oli silloin öljykriisin aikaan, mutta silti aika saavutus saada noin vähän jerkkua motista irti.. [/OT]
 
Tuolla ei kyllä niitä bemareita jätetä valoihin. Uutena suoraan kaupasta aikanaan 9sec 0-100. Nyt Battle, ostat tuunatun Civicin jostain.

Älä saatana ehottele edes leikilläs moisia kippoja mulle :)

En kyllä tuolla ajatellutkaan jätellä bemuja valoihin. Oikeastaan kokeilumielessä ajattelin oldsin hankkia. Kokeilen näitä halpoja kutosia, kunnes ollaan saatu asuntolaina maksettua kolmen vuoden päästä. Sitten saattaa pihasta löytyä jokin kasin jenkki.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom