Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Datsun-Nissan Sunny 1,5

Ei rekisterissä, Targa-malli, korissa ei lasikuitua säästelty, 5 vaihdetta, 75 heppaa ja takaspoileri.

SAAT ALLE SATASELLA TAAS!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En laita rahoja uuteen autoon, vaan ajelen :wanha:1.8 Passatilla(v.1987)...
"Sijoitan" kaikki tienestit...ITSEENI :hyper:
 
Skoda Felicia 1.3 -98
Legendaarisella työntötankokoneella.
On ollut nyt reilun vuoden ja muuta en ole vaihtanut kun kuluvia osia ja öljyt
15000 km:n välein.

Nyt olen huomannut että työmatkoja tulee vuoteen niin paljon että diesel tulis halvemmaksi.Olen ajatellut Skoda Octavia TDI:ta tai Fabia SDI:ta (tiedän että SDI on mopo mutta on aika paljon Octaviaa halvempi)Kellään näistä kokemuksia?Konehan on Volkkarin tuotantoa mutta muuten...
 
Sinttu sanoi:
Eikös tuossa oo jo vakiona peltisatsi? Ihan nätti peli muuten, pihassa jöröttää samanlainen, 2,5 koneella vaan.

Niin no ohan tuossa 318iS:ssä vähä parempi pakosarja ku vakio 318i mallissa, näin oon lukenu (tehoakin on n. 30-40hp enemmän),mutta ei tuo nyt varsinaisesti yhtä hyvin virtaa kuin mittatilaustyönä esim. marteliuksella tehty peltisatsi.

Itellä oli vanha E30 2,3 M-sport systeemi saksasta anto jotain 180hp, vastas suomen 2,5 konetta.. Talvella ajettavuus suorastaan perseestä, perä ei pysyny tiellä millään.

On muute porukalla helvetin hienoja autoja.. Tais Boyracerilla olla mun unelma-auto M3 ja SMG vaihteisto!!, ihan namu ja värikin loistava :itku: :kuola: Täytyy jatkaa tällä bemarilinjalla eteenpäin ja seuraavaks tavotella avo-bemua ja sitten joskus tuollanen M3..

Mistähän muuten tuo bemarin peniksenjatke-imago on tullu? Jos jossain joku nainen kysyy et millanen auto mulla on ja vastaan et BMW, niin heti tulee paskaa silmille..Kuitenkin tuolla ajellessa kyllä saa kissoja kyytiin, mutta epäilen että mitään vakavampaa juttua ei pelkällä autolla saa hommailtua, tai sitten on suhde aika hataralla pohjalla..
 
Mige sanoi:
Mistähän muuten tuo bemarin peniksenjatke-imago on tullu?

Kateudesta. Ihmisten, joilla ei ole varaa (tai ei ego kestä ostaa kun saa munanjatkekuski-maineen) Bemariin (tarkennetaan vielä että uudehkoon ja hyväkuntoiseen, vanhemmat ei enää niin paljoa maksa), pitää saada tasoittaa asiaa jollain tavalla, ettei tunnu niin pahalta, kun pitää ajaa jollain huonommalla autolla.
 
J-keppi sanoi:
Kateudesta... blaaa blaa blaa blaa

Minulla olisi varaa ostaa vaikka kaksi juppibemaria, kun joidenkin täytyy lainailla sieltä sun täältä ja pinnistää, että saa sen bemarin mistä kaikki naiset tykkää ja pelimiehen imago on taattu. Auto ei tosiaankaan ole mielestäni se millä lesotetaan, kun eihän bemari ole mistään käytännöllisimmästäkään päästä.

:urjo:
 
Peugeot 205 vm.86 1.8 GLD diesel, eberspächer tungettu pellin alle, ettei tuu sille kissalle talvella kylymä.. :D

Väri on muuten punainen ja rekisterikilpi alkaa VPK-*** :D

Onneksi sillä auton tasolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millaisia naisia pokaa, muuten mulla olis kaamee jokinorsu ton ferraritypyn sijalla repsikkana... :urjo:
 
Seat Leon 1.8VT TS -> 180hp / 235nm.
Kuukauden oon ajellut ja toistaiseksi todellla tyytyväinen hinta/laatu/teho/tilasuhteeseen. Ens keväänä tosin kutittelen myllystä lisää hevoisia käyttöön. Tulee lastu(softa), 3" rosteriputkea ja vähän sitä sun tätä. Tarkoitus on nostaa tehot n. 220hp ja vääntö 340nm paikkeille. Samalla ajattelin laittaa KW:n säädettävän alustan. Mut tosin suunnitelmat muuttuu jatkuvasti ja voihan olla, että autokin vaihtuu jo ennen kevättä. Edellinen Primera oli vajaa puoli vuotta - sitten kyllästyin tehottomuuteen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom