Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
vapaudenpatsas sanoi:
Oma autoko? Noita T6 ei kyllä hirveästi vielä näe....Mutta varmasti on pala namua... :D

Nii joo itselläni on, Volvo S80 2,5Tdi -01


Joo eipä niitä vissiin oo kovin montaa en oo ite ainakaan nähny ku muutaman .Itsekkin sain omani vasta pariviikkoo sitten et aika uuden karhee vielä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
torsti sanoi:
S4:n Audi itellä. Paskahan se on mutta pakko on jollain ajella :rock:

Mikä vuosimalli? 2.2-litranen turbo vai 2.7 biturbo quattro, vai jopa uusi 4.2 V8 quattro? Nuo Audin S:ät on kyllä yksiä meikän suosikeista. RS6 :kuola:
 
BS1 sanoi:
Mutta taikasana tässä tapauksessa kiihtyvyyttä ajateltaessa on kyllä toi neliveto.
Puhut vähän mutta asiaa. Toinen tässä tapauksessa vaikuttava asia on tuo Audin automaatti, vähemmänkin rattimies (ja en tässä todellakaan Richard75:sta tarkoita, onnea vaan hienosta löydöstä sinne!) saa kaaran ammuttua viivalta äkäisesti - ja helposti, kaasu pohjaan vaan. CTR:n kanssa taas saa olla enemmän kuin vähän tarkkana, huomasin juuri itse kun ryssin yhden liikennevalokisan oikein pahemman kerran: liikaa kierroksia, hillitöntä sutimista ja pomppimista, täydellinen kakkosen missaus ja totaalinen annihilaatio, sinne jäin posket punaisina vanhan CRX:n pölypilveen. Lähdön onnistuessa nappiin koppi lähtee taas ihan kohtuullisen vikkelästi.

BS1 sanoi:
ps "dynyssä" alkuajoista lähtien mukana ollut
Terve terve! ;)
 
Mitsu Pajero 2.5 TD Long ja vm 88. Pelannu lähiaikoina ku huumatun ajatus. :rock:
 
Suomi on kyllä paska maa verotuksen suhteen, otetaan nyt esimerkiksi Audin verotus : Saksassa suht uuden ja hyväkuntoisen S6 :sen ja A6:sen hintaero ei ollut kun noin 2000e, mut ootappas kun tuot S6:sen Suomeen, niin veroa pamahtaa noin 7000 - 10000 euroa A6:sta enemmän.
 
moses sanoi:
Joo eipä niitä vissiin oo kovin montaa en oo ite ainakaan nähny ku muutaman .Itsekkin sain omani vasta pariviikkoo sitten et aika uuden karhee vielä

Faijalle tuli viime viikolla xc 90 d5. Olis T6 ollu niin asiaa, ei toi diisseli vaan oikeen potkase. :rolleyes: No pihanpyöritysajokokemuksella paha sanoa, mutta muutaman kuukauden kulutua pääsee kunnolla lainaileen. :)
 
torsti sanoi:
S4:n Audi itellä. Paskahan se on mutta pakko on jollain ajella :rock:
Olen samaa mieltä.
 

Liitteet

  • paska_audi.jpg
    paska_audi.jpg
    65,8 KB · Katsottu: 824
Mazda 626 1.8 -88
ajettu 315tkm
madallettu(liikaa) :david:
tummat takalasit :david:
keltainen vaihdekepinnuppi :david:
alut :david:

Tulkaa kiltit joku hakemaan toi pois?
 
boyracer sanoi:
Kertokaas mulle millainen image bemarilla oikein on?

Ite oon asiaa liian lähellä omien ja lähisuvun autojen takia. Tekniikan maailman jutuissa aina puhutaan bemarin imagosta mutta aina jää vähän epäselväksi mitä ne oikein meinaa... Juppi imago oli ainakin -80 luvun lopulla vahta mutta se oli 15 vuotta sitten.

Bemari on kyllä yhessä suhteessa hyvä valinta, ei tulis kolmenkympin kriisi niin pian meikäläisellekkään :piis:
 
Mixu sanoi:
Olen samaa mieltä.
Muhahahaaa... jatketaan vielä vähän:
 

Liitteet

  • poo.jpg
    poo.jpg
    28,9 KB · Katsottu: 631
foobari sanoi:
Muhahahaaa... jatketaan vielä vähän:
Ja kun nyt vauhtiin päästiin, ettei totuus unohtuisi...

closed.jpg
 
VW Golf IV Variant TDI PD

- 17" F1
- Tummennukset
- Ym. teinitykset
 
Multapa löytyykin sellain kisakiree 88/89 punanen golfi hurjalla 1.6:lla masiinalla huiput ainakin 130km/h :curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom