Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mige sanoi:
Niin no ohan tuossa 318iS:ssä vähä parempi pakosarja ku vakio 318i mallissa, näin oon lukenu (tehoakin on n. 30-40hp enemmän),mutta ei tuo nyt varsinaisesti yhtä hyvin virtaa kuin mittatilaustyönä esim. marteliuksella tehty peltisatsi.
Aikuisten oikeesti onko tossa sun kärryssä 30-40hp enemmän mitä mun 318i:ssä?
:itku:
Mulla ei oo peltisarjaa, ainoostaan suora sporttiputkisto, josta ei saa muuta hyödykettä kuin matalammat äänet.
 
MuayThai sanoi:
Aikuisten oikeesti onko tossa sun kärryssä 30-40hp enemmän mitä mun 318i:ssä?
:itku:
Mulla ei oo peltisarjaa, ainoostaan suora sporttiputkisto, josta ei saa muuta hyödykettä kuin matalammat äänet.

318iS ja 318i käyttää ihan eri moottoreita :)

318iS (M42 moottori) on neliventtiilikannella ja antaa jotain 140 heppaa. 318i (M40) on kaksiventtiilikannella ja antaa jotain 115 tms. heppaa. Suurin osa tehoerosta tulee just tuosta kannesta joka hengittää paremmin ja pienemmillä häviöillä.
 
Richard75 sanoi:
Nooh, Audit ei oo koskaan mopoja :kippis1:
Nooh, kyllähän joka mallilta ne karvalakkiversiot löytyy, joku uusi A3 1.6-litrasella bensakoneella on kyllä aikamoinen mopo, ja eipä tuo sama kärry 150-heppasella 2.0 FSI suoraruiskuvehkeelläkään kyllä saanut sukkia jaloissa pyörimään. Ei omaan mieleen oikein, mutta hyvä auto muuten, peukut siis siitä... ja jos uskallat mut oman Audis ratin taakse päästään niin koitetaan miten malmikasa liikahtaa. :D
 

Liitteet

  • a3_test.jpg
    a3_test.jpg
    31 KB · Katsottu: 626
vino pino volkkareita.

parhaassa
2.5kg / 1hv
noin 11sec 0 - 402m

edit. kyllä se audista pitää olla Risto Sakari tai vähintään ässä. :rock:
edit2. Posts: 666
 
nevahood sanoi:
vino pino volkkareita.

parhaassa
2.5kg / 1hv
noin 11sec 0 - 402m

:eek:
Nyt kyllä saat luvan kertoa vähän tarkemmin!
 
tuommonen laiska ilmajäähy. harvinaisempi peli, en kärsi tässä alkaa mainostamaan. löytyy juttua enemmän eräältä vw-keskustelukanavalta.
 
nevahood sanoi:
tuommonen laiska ilmajäähy. harvinaisempi peli, en kärsi tässä alkaa mainostamaan. löytyy juttua enemmän eräältä vw-keskustelukanavalta.

Aaah, joku Kupla taas kerran... :evil: Anna nyt tarkempaa infoa kun ei noita palstoja ole tullut luettua.
 
Muori haluaisi ostaa uuden auton Saksasta. Hinta saisi olla maksimissaan 25k€ veroineen. Ei mikään kovin vanha ja paljon ajettu. Minkälaista ajopeliä lähtisitte tuohon hintaan hommaamaan? Ei ole rajoituksia, että pitääkö olla japski, saku, ranskis vai italiaano.

Mietin tuossa, että olisiko tuo Subaru Impreza GT Turbo hyvä. Tai sitten Seat Leon 1.8T. :)
 
Force sanoi:
Muori haluaisi ostaa uuden auton Saksasta. Hinta saisi olla maksimissaan 25k€ veroineen. Ei mikään kovin vanha ja paljon ajettu. Minkälaista ajopeliä lähtisitte tuohon hintaan hommaamaan? Ei ole rajoituksia, että pitääkö olla japski, saku, ranskis vai italiaano.

Mietin tuossa, että olisiko tuo Subaru Impreza GT Turbo hyvä. Tai sitten Seat Leon 1.8T. :)
Katso mobile.de Sieltähän näkee autojen hinnat näppärästi että mikä kandeis tuoda. Sitten tullin sivuilta katsoo sen veron suurin piirtein.Itse toisin jonku hyvin varustellun bemun tai audin tuolla rahalla.
 
neutraali sanoi:
Katso mobile.de Sieltähän näkee autojen hinnat näppärästi että mikä kandeis tuoda. Sitten tullin sivuilta katsoo sen veron suurin piirtein.Itse toisin jonku hyvin varustellun bemun tai audin tuolla rahalla.

Juuri tuolla tavalla meikäläinen katseleekin. En vaan oikein tiedä, että mikököhän olisi 'järkevin' ostos.
 
Force sanoi:
Juuri tuolla tavalla meikäläinen katseleekin. En vaan oikein tiedä, että mikököhän olisi 'järkevin' ostos.
Taitaisin tuoda 535 bmv:n(uudempi korisen 98>) mahtava ajaa ja heppoja 235-245(ei mikään älytön tykki, mutta kerkee). En tiedä onko järkevä ostos mutta itse kallistuisin varmaankin tuollaiseen.Mobilesta katsottuna näyttäis saavan jo siisti kuntoisen reilulla 10 000e.Veroista en sitten tiedä, mutta veikkaisin että joku 10 000e:n pintaan.
 
535 on liian iso auto ja liian iso kone. Bensa maksaa nykyään niin rutosti, että pitää vähän sitä kulutustakin katsoa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom