Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Peräkoukku todellakin on kova sana. Mulla tuli kerran Astran perään linja-auto ja sen nokka oli kyllä paskemmassa kunnossa kuin Astran perä. Mutta nyt on vielä paremmin kun on perässä rengas ilman suojusta. On just sopivasti nokkapellin etuosan korkeudella, joten siitä vain perään kii.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Peräkoukku saattaa monesti pelastaa jos nollat taulussa peruuttelee jossain parkkihallissa - mieluummin se koukku edellä tömähtää kuin puskurin runnoo seinään ;)

Itse juuri viime kesänä peruutin parkkipaikalla yhden ohiajavan auton kylkeen...peräkoukku pelasti...oman auton. :D
 
Nykyinen E34 525 alkaa olemaan vähän pieni omaan makuun.. kahden vaihtoehdon välillä taistelen tällä hetkellä ja en osaa oikein päättää, joko E38 735-740 tai sit Chevrolet Suburban. Molemmilla olis hyvät puolet.
 
^ ääni Suburbanille: miesten auto! 7-sarjalainen on liian diplomaattinen :)
 
bmw-7-e38-750i-5.jpg

Khyllä se bemmi taitaa viedä voiton tosta parista, jos yhtään parempaa ajokokemusta halajaa.
 
Porssella on haluttu säilyttää alkuperäinen hoikka 911 look (kapea selkänoja) ja kyllä rata-ajossa sivuttaistuki jää vaatimattomaksi.
Jos ei välttämättä halua pysyä orggispenkeissä, niin aika laadukasta jakkaraa löytyy kippaavanakin. Recarolta jopa E-hyväksyttynä. Mulla kevättä ja rata-ajoja odottelee varastossa pari Bride Cuga -jakkaroita, jotka ainakin kylmien tyyppien perusteella ovat ihan pirun paljon Impun vakiopenkkejä paremmat.

0706_impp_01_z+import_tuner_parts_review+bride_cuga_seats.jpg

spd_20091025131002_b.jpg
 
Jos ei välttämättä halua pysyä orggispenkeissä, niin aika laadukasta jakkaraa löytyy kippaavanakin. Recarolta jopa E-hyväksyttynä. Mulla kevättä ja rata-ajoja odottelee varastossa pari Bride Cuga -jakkaroita, jotka ainakin kylmien tyyppien perusteella ovat ihan pirun paljon Impun vakiopenkkejä paremmat.
Ei kai kukaan tällaisia viitsi normaalissa katuajossa olevaan autoon laittaa?
 
Kai sulla on karvanopat taustapeilissä ja lintulauta takakontin päällä?
:) Ihme kiukuttelija. Lintulauta autostani toki löytyy, tosin ihan tehtaan jäljiltä. Karvanoppa-ajoista taasen on jo pian 20v aikaa.
 
GetAttachment.aspx

Audi 100 2.2turbo quattro

111086007.jpg

Bmw e30 m10b18 toistaiseksi

Tommosilla mennään tällä hetkellä.

Jatkeeseen ois tarkotus saada kesäks ahdettu kone mattavalkonen väri leveet pellit alle ja kenttään.
 
Epäkäytännölliset ja turhat? :confused:

No, eihän noissa lämmitystä ole, mutta en kyllä keksi miten nuo muuten epäkäytännölliset olisivat. Oma selkä viihtyy ainakin tuollaisissa penkeissä kivuttomammin kuin missään "normaaleissa".
 
Jaa että jos laittaa imppuun briden jakkarat niin se on teiniä ja epäkäytännöllistä?
En kyllä nytten ostaisi tätä lottoa..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom