Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se nyt vain on mielipide ja keskustelut muodostuvat pitkälti mielipiteiden vaihdosta. Huomaatkos sulla on eri mielipide keskustelusta kuin mulla ja silti mekin saadaan keskustelun tynkää aikaiseksi.
Niinhän me saadaan keskustelua aikaiseksi, mutta tiedä sitten johtaako se mihinkään. Ja mitä mielipiteisiin tulee, niin mun vankka mielipiteeni autoista on se, että autolla pitää pystyä kuskaamaan viittä kaveria, paria sohvaa, muutamaa telttaa ym. festariromua, hillitöntä määrää kaljaa ja perään pitää tarvittaessa pystyä vielä laittamaan suurin mahdollinen peräkärry tai asuntovaunu jos siltä tuntuu. Sen lisäksi tarttis olla nelivetoinen, jättää (tyhjänä) Toyota Prius 0-100km/h kiihdytyksessä ja sieltä pitäisi kuskinpenkiltä nähdä Hiacen yli jotta ruuhkassakin näkisi vähän eteensä. Noita speksejä jos ei auto täytä, en pidä sitä oikein minään, enkä sellaista itselleni hommaisi ;)

Jotenkin veikkaisin että kovinkaan moni ei kuitenkaan autoaan lähde vaihtamaan vain siksi, että mun mielestä auton pitää täyttää em. speksit. Enkä myöskään jaksa ihan jokaista kriteereitä täyttämätöntä autoa netissä haukkua teini-/pappa-/mopoautoksi vaikka ne mun mielestä olisikin semmoisia.
 
Nykyinen E34 525 alkaa olemaan vähän pieni omaan makuun.. kahden vaihtoehdon välillä taistelen tällä hetkellä ja en osaa oikein päättää, joko E38 735-740 tai sit Chevrolet Suburban. Molemmilla olis hyvät puolet.

Bemari voittaa ajo-ominaisuuksissa, suburban polttoaineenkulutuksessa.
Mutta ei huonoja valintoja ole kumpikaan.


Ja tähän mielipiteeseen ei tietenkään vaikuta mitenkään se, että omasta tallista löytyy sekä BMW että Chevrolet:D
 
Oijjoi, aika legendaarinen 80's vibe noissa foobarin penkeissä :D

Recaro+Logo+seats+01a1245502802.jpg
 
Biltema Motoren Werke.
Farmari riisseli.

Ajonautintoa. Tykkään ajamisesta ja kilometrejäkin tarttuu vähän liiaksikin. Kunhan alle 50000 vuodessa pysyisi. Pitkät työmatkat kartuttaa kilsoja.
 
Bemari voittaa ajo-ominaisuuksissa, suburban polttoaineenkulutuksessa.
Mutta ei huonoja valintoja ole kumpikaan.


Ja tähän mielipiteeseen ei tietenkään vaikuta mitenkään se, että omasta tallista löytyy sekä BMW että Chevrolet:D

Yhden E38 omistaneena, voin kompata sua tuossa ajo-ominaisuus kohdassa. Plus että on hiljainen... Chevyssä olis taas sitä jotain.. Äijämäisyyttä :D
 
Riippuu ihan kaasujalasta, mutta esim. cruise päällä kesällä satasta, nii n. 7,5 litraa sadalla. Harvoin nyt tulee kyllä niin kiltisti ajeltua. ;) Ja kaupungissa pyörii siinä 13 pinnassa.

Rohkenen kyllä epäillä että mitkään jenkkilotjakkeet ei millää bensa V8:lla vie tuollaisia lukemia, muutakuin optimi ajossa. Totuus on jotain ihan muuta.
 
Sleep-O, mitä yrität sanoa? Mulla ainakin katosi punainen lanka, että mikä oli pointtisi...
 
Rohkenen kyllä epäillä että mitkään jenkkilotjakkeet ei millää bensa V8:lla vie tuollaisia lukemia, muutakuin optimi ajossa. Totuus on jotain ihan muuta.

Saab 9-5 Griffin vm-99.

mistäs lähtien saabit on ollu jo V8:lla? :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom