Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän me saadaan keskustelua aikaiseksi, mutta tiedä sitten johtaako se mihinkään. Ja mitä mielipiteisiin tulee, niin mun vankka mielipiteeni autoista on se, että autolla pitää pystyä kuskaamaan viittä kaveria, paria sohvaa, muutamaa telttaa ym. festariromua, hillitöntä määrää kaljaa ja perään pitää tarvittaessa pystyä vielä laittamaan suurin mahdollinen peräkärry tai asuntovaunu jos siltä tuntuu. Sen lisäksi tarttis olla nelivetoinen, jättää (tyhjänä) Toyota Prius 0-100km/h kiihdytyksessä ja sieltä pitäisi kuskinpenkiltä nähdä Hiacen yli jotta ruuhkassakin näkisi vähän eteensä. Noita speksejä jos ei auto täytä, en pidä sitä oikein minään, enkä sellaista itselleni hommaisi ;)Se nyt vain on mielipide ja keskustelut muodostuvat pitkälti mielipiteiden vaihdosta. Huomaatkos sulla on eri mielipide keskustelusta kuin mulla ja silti mekin saadaan keskustelun tynkää aikaiseksi.
Nykyinen E34 525 alkaa olemaan vähän pieni omaan makuun.. kahden vaihtoehdon välillä taistelen tällä hetkellä ja en osaa oikein päättää, joko E38 735-740 tai sit Chevrolet Suburban. Molemmilla olis hyvät puolet.
ei jeesus taas tätä juttua... :wtf:
oisko IIIoluella kuvia autostaan? ;)
Hahaha! :D Onneks ei oo sentään ihan noin psykedeliset!Oijjoi, aika legendaarinen 80's vibe noissa foobarin penkeissä :D
Bemari voittaa ajo-ominaisuuksissa, suburban polttoaineenkulutuksessa.
Mutta ei huonoja valintoja ole kumpikaan.
Ja tähän mielipiteeseen ei tietenkään vaikuta mitenkään se, että omasta tallista löytyy sekä BMW että Chevrolet:D
On kyllä kuvia mutta mulla ei näköjään ole oikeuksia laittaa kuvia liitteeksi posteihin.:wtf:
Saab 9-5 Griffin vm-99.
Yhden E38 omistaneena, voin kompata sua tuossa ajo-ominaisuus kohdassa. Plus että on hiljainen... Chevyssä olis taas sitä jotain.. Äijämäisyyttä :D
Paljo kulutus? :D
Riippuu ihan kaasujalasta, mutta esim. cruise päällä kesällä satasta, nii n. 7,5 litraa sadalla. Harvoin nyt tulee kyllä niin kiltisti ajeltua. ;) Ja kaupungissa pyörii siinä 13 pinnassa.
Rohkenen kyllä epäillä että mitkään jenkkilotjakkeet ei millää bensa V8:lla vie tuollaisia lukemia, muutakuin optimi ajossa. Totuus on jotain ihan muuta.