Millasia autoja teillä on?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toni the rookie
  • Aloitettu Aloitettu
Saksalaiset autot nyt vaan on ihan loistavia :thumbs:
Jep, niin oon samaa mieltä tästä.
Koskaan en hanki enää muunmaalaisia, seuraavaki auto on mersu, ja kyllä BMW:t on toinen mainio auto. BMW-kilometrejä jotain 30 000 mulla, ja on se helvetin hyvä auto kaikin puolin, Mersua oon ajanu 1000 km, alle viikossa, ku ei sitä voi oll ajamatta, on se sellanen klassikko!

Pitää vaa alkaa valmistelee sitä leimalle, jos vaikka kävis Joensuus leimal, ku on halpaa, ja näkis vähä suomea.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
+1 nelikolle. Veljellä oli aikoinaan TT vajaavetoisena. kesällä ihan ok, mutta talvella liukkailla keleillä kitkarenkailla oli aika hankala tiellä pidettävä. Veteli tosi kovasti urissa ja lähti aika yllättävästi kiihdytyksissä omille teilleen... :eek:
Kesäkeleillä toimi hienosti ja lastutettuna 1.8T konella tehoa ihan mukavasti. Talvella kyseinen kiesi oli lähinnä vaarallinen, johtui varmaan suurelta osin paskoista kitkoista:(
Muuten kyllä tykkään kovasti TT:n ulkonäöstä.

Eihän nelivetosesta ja etuvetosesta (tai takavetosesta) voi puhua edes samana päivänä. Jos käy hyvä tuuri ja saa valita niin pitää kyllä nelivetonen auto olla tallissa jatkossakin.
Saas nähä, että millanen ajettava se TT on talvella. Viimeseen 7 vuoteen ei ole ollut kuin nelikkoja. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan älyttömän kamala. Kyllä se kesälläkin aika hyvin jäpöstää niin pitää varmaan ihan oikeesti vähän katella, että miten ajelee talvella. Taitaa kuitenkin aika kesäauto toi olla...
 
Eihän nelivetosesta ja etuvetosesta (tai takavetosesta) voi puhua edes samana päivänä. Jos käy hyvä tuuri ja saa valita niin pitää kyllä nelivetonen auto olla tallissa jatkossakin.
Saas nähä, että millanen ajettava se TT on talvella. Viimeseen 7 vuoteen ei ole ollut kuin nelikkoja. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan älyttömän kamala. Kyllä se kesälläkin aika hyvin jäpöstää niin pitää varmaan ihan oikeesti vähän katella, että miten ajelee talvella. Taitaa kuitenkin aika kesäauto toi olla...

Voihan ne meikäläisen huonot kokemukset johtua kyseisen kiesin rengastuksesta mutta kyllä se nelikko on paras vaihtoehto.
Itse liukastelen vielä reilun kuukauden emännän kesäautolla vanhalla 911 Carreralla, jossa ei ole mitään sutimisen estoja tai ABS-pysäyttimiä. Saa kieli keskellä suuta painaa kaasua mutkissa jos vähänkään tie aamuisin liukas.:D
Lapset kuljetetaan aamulla päiväkotiin turvallisesti A4 Quattrolla...:thumbs:
 
Ympäri vuoden ajellaan Starcraft Chevy Vanilla ja sen lisäksi kesäautona toimii remmiahettu Iroc-Z Camaro :evil: Oottelee tosin uutta moottoria tääkin, eli ei liikkunu viime kesänä :itku:

Kuvia löytyy: http://www.minunauto.com/auto/6155

Nyt vaan alkanu polttelee ihan liikaa -68-70 Dodge Charger tai samaa ikäluokkaa oleva Challender tai Plymouth Cuda :kuola::kuola::kuola::kuola::kuola:
 
Reilun vuoden käyttiksenä toimi `90 caprice classic stw, se vaihtu jokunen aika sitten `89 Jeep Cherokeehen. Hivenen tuntu alkuun pieneltä capricen jälkeen, mutta nyt tohon pieneen kokoon on jo tottunut. Ennen chevyä käytössä oli vastaavanlainen cherokee turbodieselinä, toi nykyinen on bensakutvosella ja tomaatilla. Hauska peli, liikkuu pirteästi, kohtuu taloudellinen ja riittävä etenemiskyky huonommillekin keleille.
 
Talviauto Audi A6 Avant 2.0 TDI
Kesäauto Porsche 911 Carrera
Kauppakassi Suzuki Swift 1.0

Mietin hetken aikaa tuon Audin kuvan postaamista "rumat autot" -ketjuun, sillä eihän tuo mikään kaunis ole. Millään en meinaa tottua tuohon ammottavaan kitaan keulassa. Muuten auto on kyllä erinomaisen hyvä: iso, taloudellinen ja todella leppoisa ajaa, hulppeat varusteet ja superhiljainen - varsinkin kitkarenkailla näin talvisaikaan.

10092009723.jpg
 
Talviauto Audi A6 Avant 2.0 TDI
Kesäauto Porsche 911 Carrera
Kauppakassi Suzuki Swift 1.0

Hyvä line-up, viimeisenä vaimon auto? :D

EDIT: Olin lähes varma, että maisemat on Lappeenrannasta ja niinhän olikin, kun profiilista tarkistin. Pyöriikö lähistöllä Passat CC?
 
Järkyttävän siisti Possu Heikillä. Itellä haaveena 78-83 911 SC. Jopa niin kova haave, että noi nykyset joutais myydä jonnekin kauas poikkeen, koska Suomessa niistä ei mitään makseta.
 
Toi 996 carrera 2 näyttää ihan kivalta kanssa, näyttäis olevan aerokit? en muista paljonko siinä oli eroa GT3 bodykittiin vai oliko jopa sama.
 
Toi 996 carrera 2 näyttää ihan kivalta kanssa, näyttäis olevan aerokit? en muista paljonko siinä oli eroa GT3 bodykittiin vai oliko jopa sama.

Se on sama korisarja mikä tehtaalla asennetaan GT3 -autoihin. Aftermarket -versiona kulkee juurikin nimellä Aero Kit. Maksoi Auto Carreralla 7000 euroa, maalattuna.

GT3:ssa on tietysti GT3 vanteet (ohuet suorat puolat), ja matalampi alusta, joten ulkonäkö niiltä osin poikkeaa tuosta mun vehkeestä.
 
Se on sama korisarja mikä tehtaalla asennetaan GT3 -autoihin. Aftermarket -versiona kulkee juurikin nimellä Aero Kit. Maksoi Auto Carreralla 7000 euroa, maalattuna.

GT3:ssa on tietysti GT3 vanteet (ohuet suorat puolat), ja matalampi alusta, joten ulkonäkö niiltä osin poikkeaa tuosta mun vehkeestä.

Juu näin muistelinkin tuosta aerokitistä.

Nimimerkillä ollut Autocarrerassa duunissa useamman vuotta aiemmin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom