millanen massatreeniohjelma ja vähän muuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miku82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Jonkunverran on tullut saleilla käytyä, ja pari päivää on nyt tutustuttu tämän paikan antiin FAQ:n ja Search:n avulla. Ajatelmissa tehdä massanlisäysohjelma, mutta haluisin kysellä muutamista seikoista.

Ensinnäkin, treeniohjelmasta. Tarkoitus olisi käydä 3-4 viikossa salilla, joten minkälaista ohjelmaa lähtisitte rakentamaan? On käynyt ajatuksia että tekisi 2-jaksoisella treenillä keskimäärin kropan kaksi kertaa puolessatoista viikossa, tai 3-jakso / 4-jakso systeemillä. Mitä haittoja / etuja näistä on?

3-jaksosysteemiin olen ajatellut vähän seuraavaa:

1. selkä + habat
2. lepo
3. rinta + olkapää + ojentaja
4. lepo
5. jalat + vatsa
6. lepo
7. lepo (mahd aerobinen liikunta, luistelu / lenkkeily)

Miltä kuulostaa?
Ja sitten tuon liikkeistä.

Perusliikkeitä:
Selkä: maastaveto
habat: hauiskääntö tangolla / painoilla, scott-penkki
rinta: penkki / vinopenkki
olkapää: pystypunnerrus painoilla / tangolla
ojentaja: ranskalainen penkki / kapea penkki
jalat: kyykky, prässi
vatsa: jalkojennosto, vatsalauta, vatsakone

Mitä muita "apuliikkeitä" tähän voisi ottaa ja millä sarjoilla / toistoilla?

Sitten vielä. Tällähetkellä painoa on noin 65 kiloa, ja tarkoitus olisi saada massaa rutkasti lisää. Syön melkopaljon, ravinnosta olen melkohyvin perillä, tulee paljon proteiinia / hiilareita, mutta kannattaisiko vielä ostaa joku massanlisääjä tai itse ostaa proteiineja / hiilareita ja sekoittaa näitä keskenään? Jos suosittelette jotain lisäravinteita, mitkä olisi hyviä? Palautusjuomana mulla on jo reco2:sta. Kiitoksia kun jaksatte näin aloittelijoillekin antaa panostusta. :)

Olen melko varma ,että kukaan ei jaksa rakentaa sinulle treeniohjelmaa.Tällaisia Threadeja tulee vähintäänkin päivittäin ja harvoin niihin vastataan.Eli auta itse itseäsi ja lue KUNNOLLA F.A.Q. ja tuo Threadi tosta sivun yläosasta jossa on 3456789 ohjelmaa! Tietoa lisäravinteista löydät faq:sta ja jos joku jää vielä auki käytä searchia. Hyvä ,että olet löytänyt näinkin hyvän harrastuksen itsellesi ja muista treenata myös jalkoja!
:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom