Millaista treeniä mun takamukselle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja manuella
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varmasti ootte nähneet paljasta pintaa aikaisemminkin joten en usko että tää kuva saa teidän mitenkään järkytyksiin paljastavuudellaan :D
Mulla ei oo minkäänlaista tietoa reenauksesta, oon vaan koirani kanssa käynyt juoksemassa, en muuta. Haluaisin saada jalkoihin ja peppuun enemmän lihasta, auttakaa mua alkuun!
Millaista reeniä suosittelisitte mulle? Oon yrittänyt googlailla, mutta sieltä tulee ohjeiksi koiranpissatusliikettä yms jotka sitten joku on myöhemmin samassa keskustelussa haukkunut aivan turhaksi.. :confused:

http://i45.tinypic.com/2zdvl8n.jpg
tuossa kuvaa. etenkin lihasta haluaisin pepun sivuille.

http://www.pakkotoisto.com/treeni/107526-pakarat-pyoereiksi-opas-taeydelliseen-takamukseen/

Tuossa on hyviä peppuliikkeitä.

Sitten kannattaa koko kehoa treenata tasaisesti eli älä keskittymään vain takapuoli osastoon. Tuo on se naisten suurin virhe. Tehdään vain jotain liikettä ns. ongelma-alueelle ja odotetaan, että siellä alkaisi jotain tapahtumaan. Treenaa jalkoja monipuolisesti ja siihen vielä yläkroppa treeniä niin hyvä tulee. Eikä tuossa pyllyssä nytkään mitään kamalan suurta vikaa ole, hyvät lähtökohdat alkaa rakentamaan lihaksia.

Hoidat itsellesi salikortin, jos et jo omista ja teet vaikka 2-jakoista ohjelmaa ylä- ja alakroppa jaolla. Näin saa jaloille tehtyä sen oman treeninsä ja keskityttyä hyvin niihin. Sen voin suoraan jo sanoa, että kaiken maailman reiden lähentäjä ja loitontaja koneilla ei saa mitään aikaseksi. Levytangolla ja jalkaprässillä sekä tarvittaessa käsipainoilla saa hyvin muotoa jalkoihin. Ja jos tuntuu ettei se ole vain naisellista mennä noiden mainitsemieni vehkeiden kanssa treenaamaan niin voin kertoa, että omalla salillakin on pari naista, jotka niiden kanssa vääntävät eikä kumpikaan näytä yhtään miltään lihashirmulta eli ei niillä vahingossa itseään sellaiseksi möykyksi saa. :D

pylly.webp

Näinkin täyteläinen ghettobooty on siunaantunut niin yksinkertaisilla liikkeillä kuin kyykky, prässi, maastaveto ja suorinjaloin mave. Oikeastaan mitään sen ihmeempää eristävää treeniliikettä ei pakaroille tarvitse, mutta jos ihan välttämättä haluaa keskittyä muovaamaan kankkua, niin mielestäni ehdottomasti paras on SJMV. Polvet inasen notkolla ja pitkä venytys takareidelle sekä pakaralle, ja lantio ojentaa suoraksi. Kyykky on myös aivan kuningasliike pakaralle, sen lisäksi että se tosiaan muovaa reisistä parhaimmat mahdolliset. J.. pastesi jo hyvän triidin jos eristäviä tarvitsee.

Varmasti ootte nähneet paljasta pintaa aikaisemminkin joten en usko että tää kuva saa teidän mitenkään järkytyksiin paljastavuudellaan :D
Mulla ei oo minkäänlaista tietoa reenauksesta, oon vaan koirani kanssa käynyt juoksemassa, en muuta. Haluaisin saada jalkoihin ja peppuun enemmän lihasta, auttakaa mua alkuun!
Millaista reeniä suosittelisitte mulle? Oon yrittänyt googlailla, mutta sieltä tulee ohjeiksi koiranpissatusliikettä yms jotka sitten joku on myöhemmin samassa keskustelussa haukkunut aivan turhaksi.. :confused:

http://i45.tinypic.com/2zdvl8n.jpg
tuossa kuvaa. etenkin lihasta haluaisin pepun sivuille.

Kyykky syvältä, prässi pohjaan ja SJMV on todella hyviä pyrstöliikketä. Treenin voi sitten sinetöidä vaikka reiden loitonnuksilla ja noilla erilaisilla "koirankusetusliikkeillä", mutta pääosin pyllyä kasvattaa ihan perus jalktreenin liikkeet, mutta mitä pidempi liikerata, sitä enempi ne ottaa persauksillekin. Itse kun tein taas vaihteeksi prässiä ja SJMV:tä niin ainut mikä on kipeä reippaammin treenin jälkeen, on juurikin perse. Eli toimii.

Invisus... :hyvä: :worship:

Pahin sirpaloituminen vähään aikaan, kiitos! :D Selaan pahaa aavistamattoman sivua alaspäin ja ihan varoittamatta ruudulla on paljas perse itsevarmoilla treeniohjeilla höystettynä... kuinka paljon rispektiä voi ihminen antaa? Totally Dude!

Oli muuten melkoinen kontrasti kun ensin kattelin tuota aloituspostin linkkiä :kuola: ja sitten pari postausta alaspäin ja :hyper:

Joo hyvää perjantaita vaan kaikille.

Laitetaan nyt ihan oikeestikki jotain asiaa. Tossa on tullukki jo hyviä liikkeitä, mutta tässä vielä pari hyvää: yhden jalan prässi (jalka levyn yläosassa). Toinen on bulgarialainen kyykky/yhden jalan kyykky. Tän voi tehdä käsipainoilla ja smithissä. Liikkeet kannattaa tehdä mahdollisimman syvälle, että perseen saa mukaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuo Bulgarialainen näyttää kyllä melkoselle "perseentappoliikkeelle" eli jo videota katsomalla tulee perse kipeeksi.

Mutta onko tuossa yhden jalan prässissä ajatuksena saada pidempi liikerata vai miten se oleellisesti eroaa syvälle tehdystä normaalista prässistä?

Ja deletoin tuolta treenipuolelta vastaavan ketjun, joka oli lähtenyt jo lapasesta. Eli ketjun avaaja EI sitten enää tästä aiheesta uutta ketjua avaa vaan jatkaa täällä jos meinaa jatkaa asialinjalla.

Mutta onko tuossa yhden jalan prässissä ajatuksena saada pidempi liikerata vai miten se oleellisesti eroaa syvälle tehdystä normaalista prässistä?

Ite teen tota lähinnä takareisille ja pyrin laittaa jalan niin ylös levyyn, ku mahdollista. Liikerata taitaa olla aika sama, mutta yhdellä jalalla tehtynä pystyy jotenkin paremmin keskittymään takareisiin ja se ottaa samalla vähän eri tavalla. Ihan kivaa vaihtelua normiprässäilyyn.

Ite teen tota lähinnä takareisille ja pyrin laittaa jalan niin ylös levyyn, ku mahdollista. Liikerata taitaa olla aika sama, mutta yhdellä jalalla tehtynä pystyy jotenkin paremmin keskittymään takareisiin ja se ottaa samalla vähän eri tavalla. Ihan kivaa vaihtelua normiprässäilyyn.

Jeps, pitää ottaa testiin. Ei ole ikinä tullut edes kokeiltuo tuolleen kun kuvailit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kokeilin tota bulgarialaista joskus ekoina kertoina ku kävin salilla ja en meinannu päästä ylös :D Vois kokeilla jossain välissä taas.. Mulla on takareidet iha jumissa keskiviikon jalkatreenistä, vaihdoin sen askelkyykyn tohon SJMV ja tuli vedettyä ehkä turhankin rankka setti.. Mutta ku se tuntu vaan niin hyvälle.... :kuola:

Saatteko te SJMV:llä perseen kipeeks? Mulla tulee domssit lähinnä takareisiin.
Kyllä mulla on ihan oleellisena osana tekniikan kanssa pakaroiden puristaminen samalla kun lantion ojentaa. Persettä kun harvemmin tulee treenattua erikseen, tuntuu se olevan kohtuu herkkä domseille.

Tätä kannattaa myös kokeilla. Ottaa ainakin takareisiin huolella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viel toho J..:n postii lisäys. Ku o vähä lihasta kehossa nii miesten silmissä näyttää paremmalta(ainakin omalla kohdalla) + "saa" olla enemmä rasvaa kehossa (ei näy nii paljoo, jos lihastakin omistaa) ja voi syödä huoletta enemmänki (vaikka se ny mitenkää nii olennaine ongelma sulla ole. Syöt ehkä hieman liian vähän että lihasta tulisi). Muute mu mielest ohjeita onki hyvi jo alkuu ja pidemmällekki ja onnea vaa siihe lihasten hankkimisee. Sitä ei vahingossa saa liikaa nimim. kokemusta on.

Ja deletoin tuolta treenipuolelta vastaavan ketjun, joka oli lähtenyt jo lapasesta. Eli ketjun avaaja EI sitten enää tästä aiheesta uutta ketjua avaa vaan jatkaa täällä jos meinaa jatkaa asialinjalla.

No prkl. Ihmettelinkin mihin mun laatimani vastaus ja ko. ketju katosi. Eipä mulla siinä mitään järisyttävää informaatiomäärää ollutkaan.

No prkl. Ihmettelinkin mihin mun laatimani vastaus ja ko. ketju katosi. Eipä mulla siinä mitään järisyttävää informaatiomäärää ollutkaan.

No siellä nyt oli sitä perseilyä senverran paljon, ettei viittinyt alka edes poimiin asiapostauksia joukosta. Eli pahoittelen jos asiasvastaus hävisi.

Hip thrust on hyvä, joskin nolon näköinen liike, toinen hyvä on GHR jos on tähän mahdollisuus. Joskus kun lämmittelen, saatan tehdä selänojennuksia silleen, että ei käytä hirveen syvällä vaan pitää koko ajan tuntuman ja venytyksen perseessä ja yläasennossa oikein rutistaa pakaroita yhteen.

PS. Invisus, kiitos nauruista. Älä tee tosta kuitenkaan tapaa, ettei käy kuten karstalle :D

Back
Ylös Bottom