Lara Croft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin joo, 90-luvulla Anssi Kelakin kuulosti hyvältä :D (Nää siis voitti Rockin SM-kisat 1993)Suomirockin SM-kisat.
Janina Frostell oli oma valintani. Varmaan jossain alusvaate- ja uimapukukuvissa sekin pyöri silloin.kodari76 sanoi:Tietenkin myös Tanja Vienonen (Karpela) ja Anttilan katalogi
Melkein ysäriä, mutta kasarin loppuvaihetta: https://www.youtube.com/watch?v=Ug8WeZyTxXg
Kaikkien tatinhakkaajien standarditeos.
90-luvulla lapset kuuntelivat vielä oikeaa lastenmusiikkia, kuten Fröbelin Palikoita ja Pentti Rasinkangasta. Nykyään kuunnellaan Isaac Ellitioa ja Robinia. Kumpikaan ei ole soittimia nähnytkään ja autotunekin hoitaa 90% laulusta.
Nyt pitää kyllä määritellä, että mikä on "lapsi"? Tarhalaiset tuskin kuuntelee paljon mitään edelleenkään.
Molempien keikalla töissä olleena voin väittää, että keskimääräinen asiakas oli alle kouluikäinen :D
Itse osuin kuumimpaan räppiaaltoon ysärin lopulla :shame:
Nyt pitää kyllä määritellä, että mikä on "lapsi"? Tarhalaiset tuskin kuuntelee paljon mitään edelleenkään. Ala-asteella sitten vähän vaihtelevasti. Itse ainakin ala-asteella kuunneltiin ihan WASPia, Running Wild, Megadeth ja siitä sitten Napalm Death, Sodom, S.O.D. ja tietenkin Anthrax.
Muijat kuunteli prkl Dingoa. Oi Noiman, ohh...Ja Toni Nieminen uuuh..NKBL tietty kans.
edit: mutta tuo on 80-lukua. 90-luvulla hankittii pyöreäsankaiset rillit ja flanelipaita. Meilläpäin oli muotia myös mustat mokkaliivit. Ne on mulla tallella, jos ne tulee vielä muotiin ja haluan olla baarissa saamatta edes väkisin.