Millaista oli 90-luvulla? - Virallinen nostalgiaketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Ok, tämä Oma Sp ei näköjään kuulu varsinaiseen Säästöpankkiryhmään, vaan on (internetin mukaan) erkaantunut siitä. Mutta en siis tosiaan ole mikään ihmeempi asiantuntija saati firman mainosmies, tuli käytyä perintöasioita yms. hoitamassa tuolla ja äidillä on tilit heillä. Näyttää toimivan ainakin täällä meillä päin vielä kohtuullisen perinteisesti, eli mummot ja papat käyvät tiskillä ilman ajanvarauksia halutessaan.

juu olen kuullut muistakin pankeista, että etenkin hiukan pienemmät sivukonttorit on yleensä ollut parhaita, oma pieni konttorini runtattiin "uusimaa" tittelin alle ja kaikki meni päin helvettiä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paikalliseen

Tuossa voi olla taikasana riippuen, missä asut. Oma OP on likimain parinsadan kilsan etäisyydellä kotoa, mutta jos harvoin jotain asiaa tulee, niin sen matkan ajaa helvetin nopeasti verrattuna siihen ikuisuuteen, mikä lähipankissa menisi edes oikean ihmisen saamiseen kiinni. SP-ketjussa homma toimii kuulemma samalla tavalla että isoissa kaupungeissa paskaa ja niissä pienemmissä toimipisteissä, mitä on vielä jäljellä, ollaan joskus lähellä sitä vanhan ajan hyvää menoa.
 
Muutama vuosi sitten tuli itsekin hakeuduttua pienemmän paikkakunnan SP:n asiakkaaksi, kun kuulin siellä pystyvän hoitamaan asioitaan "vanhaan malliin". Hienostihan siellä hoituikin asioita yhden käyntikerran aikana ilman turhia odotteluita tai hyväksyntäkierroksia ylemmällä taholla. Valitettavasti nyt sielläkin on meno mennyt siihen suuntaan, että on vaikeaa saada ketään kiinni ja silloinkin ohjataan hoitamaan hommat mieluummin verkon kautta. Jäi vähän sellainen maku, että hyvä palvelu olikin vain uusia asiakkaita varten.
 
Muistan ajan kun käveli pankkiin niin kerroit asiasi ja sitten lähdettiin loossiin sopimaan tarkemmin. Nyt kun yritän saada omaa lähipankkiani soittamaan niin ei onnistu, koitan varata aikaa niin ei onnistu, koitan kysellä että voiko sinne tulla vaan jonottamaan niin ei voi... Eli siis lyhyesti, jos asiasi ei onnistu netissä, niin et saa mitään palvelua eikä ketään kiinnosta. Hyvää kohtelua ja vaihtaisin pankkia jos kuulisin että jossain olisi asiat yhä kun 90 luvulla.
Ainakin Nordeassa Premium-asiakkuus nopeutti ja paransi palvelun laatua. Konttorilla en ole yrittänytkään käydä vuosiin mutta puhelimitse saa apua hyvin. Kaikilla pankeilla lienee vastaavat ohjelmat, suosittelen kokeilemaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom