millaisia polvisiteitä suosittelisitte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BitLoop
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

BitLoop

Banned
Olen täältä aikoinaan jo vyön hommannut ja totesin toimivaksi kaupaksi joten mietin että josko tilaisin myös polvisiteet.. mitä te näistä suosittelisitte/ostaisitte itse jos pitäisi? http://www.**********.com/voimanostovarusteet-c-62.html

Tällähetkellä kyykky maksimi on 150-160kg välillä joten en vielä näitä tule tarvitsemaankaan mutta nyt kun on menossa kova treeniohjelma niin pitäisi noiden maksimienkin alkaa tässä kehittymään pikkuhiljaa joten tulevaisuudessa varmasti tulee tarpeen nuo :rock:

Entä olisiko teillä tiedossa mitään muuta nettikauppaa josta edullisesti siteet saisi hankittua?'

[mod]Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä. -Säännöt[/mod]

Herää ensimmäisenä kysymys mieleeni, aiotko kilpailla? ja jos aiot niin missä?

En aio kilpailla! :D Ihan vain omaksi huvikseni treenaan ja ajattelin noilla siteillä vain sitä ettei maksimi yrityksissä pääse polvet "muljahtamaan" sivuttain tai muutenkaan riko mitään polvista. Ei sen puoleen ei vielä ole mitään kipuja tai ongelmia ollut mutta mitä enemmän painot ajan kanssa kasvaa niin myös loukkaantumisen riski kasvaa.. aina vaan kuulee monilta näitä kauhutarinoita miten rikkoontui se ja se paikka kun ei ollut siteitä tai vöitä käytössä.. :wtf:

Itse en oo ku pari kertaa käyttäny polvi remmejä. Mielummin satsaan kunnon lämppäreihin esim. Selkäinaholta saa hyviä (lämmittäjiä ainaki). (Anteeksi mainostus)

Ja jos polvet puskee sisään päin, niin se o merkki heikoista takareisistä ja perseestä. ^^

Remmejähä on sit Metalia, Titania, Inzeriä ainaski.

Mut itse suosittelen vain raa'an voiman reenaamista.

Itse en oo ku pari kertaa käyttäny polvi remmejä. Mielummin satsaan kunnon lämppäreihin esim. Selkäinaholta saa hyviä (lämmittäjiä ainaki). (Anteeksi mainostus)

Ja jos polvet puskee sisään päin, niin se o merkki heikoista takareisistä ja perseestä. ^^

Remmejähä on sit Metalia, Titania, Inzeriä ainaski.

Mut itse suosittelen vain raa'an voiman reenaamista.

Oletko muuten Saarijärveltä? :) tuli vain mieleen kun Selkäinahon mainitsit kun sehän täällä asustaa.. itsekkin siis Saarijärveltä olen.

Mutta niin juu jatkan vielä varmaan ihan normaalisti treenailemalla kun ei kerta mitään kipuja tai ongelmia ole ollut eli ei käänny polvet mihinkään jne..

edit: onko täällä muuten mainostelu kielletty? Tuli vain siitä mieleen kun ei nuo laittamani linkit oikeen näytä toimivan kun iskee joku automaatti sensuuri päälle heti :D

polvilämppärit on erinomaiset ja helpompi käyttää. Polvisiteiden veivaamiseen menee aikaa ja saa nostella tosi raskaita painoja että semmoseen viitsii ryhtyä. Ite teen yli 200kg sarjoja ja lämppärit käytössä, siteillä tulee 20-30kg lisää

Oletko muuten Saarijärveltä? :) tuli vain mieleen kun Selkäinahon mainitsit kun sehän täällä asustaa.. itsekkin siis Saarijärveltä olen.

Mutta niin juu jatkan vielä varmaan ihan normaalisti treenailemalla kun ei kerta mitään kipuja tai ongelmia ole ollut eli ei käänny polvet mihinkään jne..

edit: onko täällä muuten mainostelu kielletty? Tuli vain siitä mieleen kun ei nuo laittamani linkit oikeen näytä toimivan kun iskee joku automaatti sensuuri päälle heti :D

En oo Saarijärvellä, vaan JKLssä.
Mut olen itse ko. liikkeen vaki asiakkaita.

juu! taidan kyllä hankkia myös lämppärit.. ehtiihän siteet hankkia sittenkin jos alkaa jotain oireita ja kipuja ilmenemään.. mistä ja millaiset lämppärit kannattaisi hankkia? Vai saako täällä mainostaa/neuvoa tälläisissä kauppa-asioissa :confused:

En oo Saarijärvellä, vaan JKLssä.
Mut olen itse ko. liikkeen vaki asiakkaita.

ok :)

Ensisiteiksi suosittelisin titanin red devileitä. Niissä ei ole niin paljon kumia kuin titanin uudemmissa malleissa. Ne ei siis veny niin paljoa ja ovat "helpommat" ensisiteet.

Polvenlämmittimet ovat myös asiallisista täytettä treenikassissa. Neopreenituet ei maksa hirveitä summia ja niillä voi varmistaa sen että polven alueen lihaset pysyy lämpimänä. Itse ostin neopreenit v.1991 ja samat on vieläkin käytössä, eli on pitkäaikainen investointi.

juu! taidan kyllä hankkia myös lämppärit.. ehtiihän siteet hankkia sittenkin jos alkaa jotain oireita ja kipuja ilmenemään.. mistä ja millaiset lämppärit kannattaisi hankkia?

Rehbandia jos jostain löydät niin ne on hyvät. Monista marketeista löytyy McDavid-merkkisiä neopreenejä ja eiköhän nekin aja asiansa jos puhutaan pelkästä lämpövaikutuksesta. Jos sopivat rehbandit jostain löytyy niin ne tukeekin himpun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muuta et tarvitse kuin strengthshop....
Anteeksi mainostus mutta pakko ohjata ihmisiä oikeaan suuntaan :)
neopreeneja yms yms en suosittele tilaat suoraa noi tuplakangastuet (Strengthshop Double Ply 'Thor' Knee Sleeves)

Tilaa samalla ne polvisitee ja rannesiteet. Postimaksut mitättömät ja valinnan varaa on ja varmasti kilpailukykyiseen hintaan.

Muuta et tarvitse kuin strengthshop....
Anteeksi mainostus mutta pakko ohjata ihmisiä oikeaan suuntaan :)
neopreeneja yms yms en suosittele tilaat suoraa noi tuplakangastuet (Strengthshop Double Ply 'Thor' Knee Sleeves)

Tilaa samalla ne polvisitee ja rannesiteet. Postimaksut mitättömät ja valinnan varaa on ja varmasti kilpailukykyiseen hintaan.

Joo, nuo jykevät kangastuet on paljon paremmat kuin neopreenit. Itsellänihän on niin McDavidin kuin Rehbandin neopreenejä ja sitten Strengthshopin sinle ply ja double ply kangastuet.

Ite suosittelen treeneihin noita yksikerroksisia (single ply hercules), voi pitää jalassa koko treenin ajan. Tuplakankaiset katkaisee helposti verenkierron ellei sitten ole todella reilu koko.

No näin ajattelinkin. Kyllähän tuollaiset jäykät tuet varmaan menee jo löysistä siteistä. En toki sen paremmin tiedä kun en ole tuollaisia ikinä kokeillut.

Kyllä noista tuplakankaisista saa selvää apua nostoihin, eli menee juuri about löysistä siteistä. Sama homma kyynärtuissa.

1-kankaisetkin on neopreenejä tukevammat. Niistäkin saa pikkuriikkisen avun.

Tuplakankaiset sallittuja raw powerin kisoissa. En usko kyllä että montaa kiloa hyötyä saa, helvetin paljon mukavempi vain kyykkäillä. Itsellä kaikesta suurimmat niin pystyy pitämään koko kyykky treenin jaloissa

Tuplakankaiset sallittuja raw powerin kisoissa. En usko kyllä että montaa kiloa hyötyä saa, helvetin paljon mukavempi vain kyykkäillä. Itsellä kaikesta suurimmat niin pystyy pitämään koko kyykky treenin jaloissa
Eiköhän se vaan sillai mene, että jos jostakin tehdään tuplakankaiset, niin niitten tarkoituksena on tukea enemmän.

IMO jos ei ole tarkoitus kilpailla niin ei polvisiteitä tarvitse mihinkään. Polvet ja paikat vahvistuu sen myötä kun tulokset nousee ja lihakset vahvistuu. Mutta polvilämppärit voi kyllä olla ihan hyvä hankinta, jos ei muuten, niin ainakin kyykkääminen tuntuu vähän mukavammalta. Jos nyt mukavuudesta voi kyykyn kohdalla puhua :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom