- Ikä
- 45
-Marchi- sanoi:Eiks kukaan huuda "Lightweight" tai "Yeah Baby"? Mitä boudareita te muka olette? :D
Vakio sanasto:
"Yeah Buddy!"
"Lightweight baby!"
"You can do it!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Eiks kukaan huuda "Lightweight" tai "Yeah Baby"? Mitä boudareita te muka olette? :D
training_day sanoi:Itse treenaan 95% yksinäni, joten luonnollisestikaan ei mitään näkyvää/kuuluvaa tsemppaamista ole. Lähinnä pyrin keskittymään hyvin ja päätän valmiiksi, että montako toistoa pitää mennä ja sitten koitan runtata sen mitä päätin
Blacebo sanoi:Vakio sanasto:
"Yeah Buddy!"
"Lightweight baby!"
"You can do it!"
twinlab sanoi:Kyllä meidän salilla kannustetaan Tai ainakin meidän treeniporukassa, paljon on tullu sellasia tuttuja joiden kanssa samaan aikaan treenatessa on mukava huutaa Yleiset on nää "riiiiivattuuuuu", "menee, menee", "nosta", "antaa mennä vaan". Itselle on ainakin zempeistä paljon apua, saa kunnon agret kehiin kannustuksista :whip:
naisena on pakko sanoa tähän väliin, että mua kyllä alkaa naurattamaan jos kuulen kauhean älämölön salilta :lol2: :lol2: eikä nyt pahalla ketään kohtaan. jokainen taaplaa tyylillään. voihan sitä ihan rauhassakin itseään psyykata tai sanoa että kyl se menee vielä silleen kannustavasti ja normaalilla äänenpainolla. ylimääräinen karjuminen kyl häiritsee varmasti muita salilla kävijöitä. ja multa ainakin pokka menisi heti jos joku treenikaveri sanoisi että "mummoski jaksaa paremmin" tjsp. onneksi sitä käy salilla yksin ja siihen aikaan kanssa ettei ole paljon muita kävijöitä, ettei tarvi miettiä ja pelätä sitä että joku kaveri tulis aukoo päätä viereen kun sarja kesken että "jaksaa jaksaa". olis siinä keksittyminen täysin veks. :curs:S0874 sanoi:Mä en oikeen tykkää omalla kohdalla sellasesta isosta möykkäys -kannustuksesta. Mulle sellasella ei ainakaan ole mitään positiivista vaikutusta nostamiseen. Nykyään tosin kun treenaan yksin, niin eipä ole kukaan tsemppaamassa korvan juuressa, ja se on hyvä se. Tykkään käydä salilla yksin juuri sen takia ettei tarvitse kuunnella ketään eikä puhua mitään ellen itse nimenomaan halua sosialisoida muiden salillakävijöiden kanssa. Treenikaverin kanssa on aina se että pitäis olla kivaa ja jeejee -meininki, mutta yksinään voi vaan tehdä sitä treeniä omissa ajatuksissaan.
Välillä mua huvittaa kun salilla jotkut kannustaa niin perkeleesti että seinät raikaa. Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole vaikka huudettais kovastikin, mutta on se vaan huvittavaa meikäläisen korvaan.