Millaisia kannustuksia teillä on salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lycanth
  • Aloitettu Aloitettu
Tää ei ehkä ihan tsemppaamista ollut, mutta salilla nähtyä kuitenkin. Kaveri suunnilleen ennätystään penkkaamassa, niin toinen reilusti yli sadan kilon elopainon omaava kaveri tanssahtelee viereen ja kysyy kohteliaasti: Anteeksi, mutta saisinko pieraista? Ennen kuin toinen kerkee mitään vastaamaan, tyhjentää tämä kaveri suolensa siinä toisen naaman edessä. Voi arvata että rinnalle jäi.

Samalla salilla joskus on kuullut tsempattavat homooo homoo ja huorrraah -huudoilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
intissä oli yksi olemukseltaan niin koominen kaveri ettei sen kanssa voinut olla salilla samaan aikaan, hommasta ei yksinkertaisesti tullut mitään. yksi kerta sitten ärisin 85 kg:lla (sillon ISOT painot mulle) penkkiä kun se kaveri tulee pussaamaan siihen viereen (olematonta) hauistaan. putosin kirjaimellisesti ja niin teki tankokin :lol2:

Yeaah body!

Kyllä rauta nousevi kun tämän legendan livauttaa reenikaverille. (Treenaan yleensä yksin. Miksiköhän?) :hyper:

Mä en oikeen tykkää omalla kohdalla sellasesta isosta möykkäys -kannustuksesta. Mulle sellasella ei ainakaan ole mitään positiivista vaikutusta nostamiseen. Nykyään tosin kun treenaan yksin, niin eipä ole kukaan tsemppaamassa korvan juuressa, ja se on hyvä se. Tykkään käydä salilla yksin juuri sen takia ettei tarvitse kuunnella ketään eikä puhua mitään ellen itse nimenomaan halua sosialisoida muiden salillakävijöiden kanssa. Treenikaverin kanssa on aina se että pitäis olla kivaa ja jeejee -meininki, mutta yksinään voi vaan tehdä sitä treeniä omissa ajatuksissaan.

Välillä mua huvittaa kun salilla jotkut kannustaa niin perkeleesti että seinät raikaa. Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole vaikka huudettais kovastikin, mutta on se vaan huvittavaa meikäläisen korvaan.

Eipä muokaan tuo huuto ja myökkä auta yhtään. Pientä kannustusta voi avutaja toki antaa. Mutta kaikista kannustavinta on treenata eri kaverien kanssa. Muutaman pakkislaisen kanssa käyty treenit vetämässä ja aina saa jotain hyviä kikkoja toiselta jemmaan. :thumbs:

No ainakaan missään nimessä ei saa heittää mitään hauskaa heittoa, niin kuin monessa täällä mainitussa tapauksessa. Mä ainakin repeän ihan täysin, ja sarja jää sitten siihen.

VilleO sanoi:
No ainakaan missään nimessä ei saa heittää mitään hauskaa heittoa, niin kuin monessa täällä mainitussa tapauksessa. Mä ainakin repeän ihan täysin, ja sarja jää sitten siihen.

Niinpä ja pahimmassa tapauksessa sattuu joku tapaturma. Kyllä mekin tuota 15 vuotiaina tehtiin, mutta että aikuiset miehet. :david:

kyllä tuosta tsemppaamisesta/karjumisesta on hyötyä, lähes aina kun joku pyytää mua varmistaan kysyn että montako pitäs tulla, vastauksen saatuani lähes poikkeuksetta mennään 2-4toistoa paremmin mitä ois pitänyt mennä.

Kunnon agret saa yksin treenatessa lyömällä ennen treeniä ja löysästi menneiden sarjojen jälkeen itseään avarilla tai nyrkillä naamaan. Porukka voi vähän tuijottaa, mutta vitut mä salilla ketään miellyttämässä käyn, aivan sama mitä musta ajatellaan kunhan treenit kulkee :D
Negatiivinen psyykkaaminen toimii mun kohdalla, pitäis vielä saada treenikaveri vittuilemaan korvan juureen niin kaikki olisi täydellistä.

Me ei kyllä tsempata. Minusta tuo kuulostaa aina jotenkin hölmöltä kun suu vaahdossa mesotaan treenikaverin takana:)

Mua lähinnä häirittis jos joku tulis korvan juureen huutaan. Sillon ku teen kovaa ja loppuun asti, psyykkaan eka itteni zen:mäiseen tilaan, enkä kaipaa ketään särkemään sitä "kuplaa" ympärilläni. Käyn vähän kokemattomamman treenaajan kans salilla, eikä mua se haittaa jos kaveri sanoo et: vielä tulee/nousee/whatever, ku teen sitä itekki, muttei kävis mielessäkään alkaa karjuun kellekään: C´MOON BITCH, U CAN DO IT!

Kyllä meidän salilla kannustetaan :) Tai ainakin meidän treeniporukassa, paljon on tullu sellasia tuttuja joiden kanssa samaan aikaan treenatessa on mukava huutaa :rock: Yleiset on nää "riiiiivattuuuuu", "menee, menee", "nosta", "antaa mennä vaan". Itselle on ainakin zempeistä paljon apua, saa kunnon agret kehiin kannustuksista :whip:

totta puhuen (oma mielipide) nuo yliampuvat raivonnostatukset kuuluis tuonne salikomediaa-osastolle... joku "menee vielä, menee menee" -tyyppinen on joskus paikallaan mutta ei sitäkään tarvi kitapurje kaverin kasvoilla karjua.

Parasta kannustusta saattaa sittekin olla sopivan herkullinen neito samalla salilla :)

Onneksi meidän salilla ei pahemmin kannustella. Menisi kyllä ihan penkin alle treeni silloin. Järkyttävää jos joku tulisi jotain negatiivista psyykkausta (ks. paholainen) huutelemaan, miehän juoksisin silloin vessaan itkemään... Vielä huonompaa kannustusta on komeat miehet salilla, eihän siinä mitään voi tehdä kun pitää niitä kuolata ja yrittää olla häpäisemättä itseään.
Jotkut tuollaiset "menee vielä" sun muut kestää, mutta muuten, kiitos ei.

pukkaa ne painot kattoon'' menee vielä '' jne, perus zempit. kyllähän nuo kannustuksen joskus tuo sen 1-2 toistoa lisääkin :kippis1: .

eipä juuri itteenikään tsemppaukset sinällään kiinnosta, ihan omasta päästä lähtee ne kannustukset. Oon deanon kanssa samaa mieltä että karjumiset/noitumiset jne kuuluu ihan jonnekkin muualle mutta eipähän siinä, kukin tyylillään!

Itse treenaan 95% yksinäni, joten luonnollisestikaan ei mitään näkyvää/kuuluvaa tsemppaamista ole. Lähinnä pyrin keskittymään hyvin ja päätän valmiiksi, että montako toistoa pitää mennä ja sitten koitan runtata sen mitä päätin :)

itsellä ainakin jos sarjaa tekee niin kannustus on turhaa, se vielä menee että varmistaja sanoo alussa et "noniin,anna mennä" kaikki muu menee ohi. maksimeissa ja varsinkin vedossa on hyväksi että joku läväyttää selkään niin että melkein vesi tulee silmään, jotkut pystyy räyhäämään sen agren itselleen, minä en. metallimusiikki kovalla on ehkä se tärkein mistä se fiilis tulee.

nuo englannin väännöt kannattaa jättää colemaneille, onneks en ikinä ole kenenkään tosissaan sitä läppää heittävän. laitweitbeibee on ehkä joskus itelläkin suusta pärähtänyt lämmittelyn aikana..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom