Millaisia kannustuksia teillä on salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lycanth
  • Aloitettu Aloitettu

Lycanth

Banned
Ikä
38
Tuli tässä mieleen, kun salilla tulee kaveria aina välillä kannusteltua, että mitäs tapoja teillä on? Itsellä yleisimmät on

"Ei tunnu missän, anna mennä vaan" ja "Mun äitikin tekee paremmin"

Joskus nämä voi kyllä aiheuttaa hilpeyttä muiden salilla treenavien keskuudessa, mutta elämässä pitää olla pieniä iloja ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lycanth sanoi:
Tuli tässä mieleen, kun salilla tulee kaveria aina välillä kannusteltua, että mitäs tapoja teillä on? Itsellä yleisimmät on

"Mun äitikin tekee paremmin"

Onneksi ei ole kukaan näin mulle sanonut. Kauniisti tippuis raudat penkissä rinnalle :lol2:. Ihan sellasia perusperus "anna tulla vaan plaahplaa..." Pääasiassa yksin treenailen (jos vaikka taas jaksais aloittaa :itku:) niin ei tuotakaan useasti tule koettua.

jos mulle sanottas tuo äiti juttu niin rupeis kyllä naurattaa niin paljon että jäis sarja kesken.

no mut siis meillä näitä perusjuttuja "löysää!" "vielä tulee" ja sitten viimesillä toistoilla huudetaan kurkku suorana "VIELÄ TULEEEEEE!" :)

Me vaan ei tsempata. Jos ei homo jaksa nostaa niin korkeintaan saunassa vittuillaan.

Joskus tulee kavereita tsempattua sellaisilla leiskautuksilla, että niillä menee sarjat ihan perseelleen ja repee nauramaan: "En oo vittu auttamassa tossa vikassa nostossa!" "Naama on taas ku naimassa oisit, vielä vaan jaksaa!!!" "Hienostihan se rauta rinnalta pomppaa, luut vaan paskaks!" On ne kannustukset useimmiten kuitenkin sitä jaksaa jaksaa -osastoa.

Cockton sanoi:
Me vaan ei tsempata. Jos ei homo jaksa nostaa niin korkeintaan saunassa vittuillaan.

Eiks tos ois loistavan kannustuksen perusta: "Jos sä homo et jaksa nostaa, niin vittuilen sulle saunassa!" :lol2:

meidän salin perus huuto vaikka ei olis lähellekkää menossa enää vitosta 'VIELÄ VIIS!' =)

Eiks kukaan huuda "Lightweight" tai "Yeah Baby"? Mitä boudareita te muka olette? :D

Viäl yks! Viäl yks! Ja luonnollisest simputetaan toisia, reenikaverin kans siis :)
Ja yks, yks, kaks, kaks, kaks... Jos ei tuu puhas sarja ku on kevyemmät painot ni kaveri läpsäsee poskelle ja sarja alkaa alust. :)

Itella on kylla psyykkaus tehty jo oman paakopan sisalla kun ensimmainen toisto lahtee. Ihan sama mulle mita siina joku mulle sanoo, olipa se karjumista tai Nalle Luppakorvan tunnarin laulamista korvan juuressa.

Toki ite psyykataan niin perkeleesti kun lähetään kovaa sarjaa painamaa, mut yleens tulee semmonen fiilis kaverin psyykates, että vittu teen tän sarjan loppuu, vaan sen takii että pääsen lyömään tota jannua.

Ja toimii nimittäin. Sama musiikin kans, Spice Girls soimaa kyykkysarjan kesken ni pumppaa vaikka 5 toistoo lisää vaan sen takii et pääsis vaihtamaa radiokanavan.

denniszeims sanoi:
Itella on kylla psyykkaus tehty jo oman paakopan sisalla kun ensimmainen toisto lahtee. Ihan sama mulle mita siina joku mulle sanoo, olipa se karjumista tai Nalle Luppakorvan tunnarin laulamista korvan juuressa.

Tietty tos luppakorvan kohdalla voi vähän tanko heilahtaa *moks* Mutta tosi kyllä, ittensä kanssa siinä saa taistella toistojen kanssa. Henkilökohtaisesti alkaisi lähinnä vituttaa jos siinä joku alkais jotain mussuttamaan. Salilla voi tietysti käydä sen takia että tulee hyvä fiilis tai että tulee vitutus, ite suosin ensimmäistä :) (*kumartuu mätien flyygelien edestä*)

"Vitun löysäkulli hintti, 5 tulee viä"

raskasta metallia soimaan. salilla ei ole siivottu sen perustamisen jälkeen.. asennetta mukana touhussa muutenkin.

"onkohan tossa vähän liikaa..."
- älä jauha paskaa vaan kyykkää!
- nyt turpa kii! kohta se nähään!

toisen kehumisesta tulee kickban, samoin hauiskäännöstä. =) asiameininki.

-Ei tunnu missän, menee menee
-S**tanan paska nosta
-Naru nosta nytten
-Mää vedän sua turpaan jos ei nouse

Mä en oo koskaan tykänny noista "tsemppaamisista" sarjan aikana. Menee vaan keskittyminen kun toinen yhtäkkiä möläyttää jotain. Kyllä mä mä jaksan nostaa ihan yhtä paljon vaikkei kukaan huutaiskaan "nosta saatanan hiiri" selän takana :lol2:

Sarjojen välissä tulee usein treenikaverin kanssa heitettyä et "kasi tulee helposti oli niin kevyen näköstä." tai "mä vetäsin kaheksikon, mikä on sun vastaus" Noista saa hieman lisää uskoa suoritukseen. :thumbs:

Cockton sanoi:

:D :D

Ite en oo pahemmin kiinnittäny huomioo noihin kannustuksiin. Taitaa mennä siihen "Vielä nousee, helposti..." linjalle.

Edit: Kyllä muuten vituttaa, jos just ennen tiukan sarjan alkua alkaa radiossa soimaan joku paska hempeilybiisi. :curs: Musiikista pitää löytyä raivoo, sillai saa parhaan fiiliksen päälle. Vähän offtopiccia, mutta menkööt...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom