Millaisen haluaisit elämäsi olevan 10 v. kuluttua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
-Vedonlyönti elantona
-Mahdollisuus elää leveästi
-Vanhoista ystävistä mahdollisimman paljon tallella

Loppujen lopuksi mulle riittää varmasti, että olen jotakuinkin tyytyväinen elämääni, olin sitten lakimies tai ammattijuoppo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lainatakseni Antzan nörttiä, mutta hyvää vastausta, rakastaa ja tulla rakastetuksi, niin ystävien, perheen kuin Sen Oikean taholta ja taholle. Nopea tehokas auto, ainakin yhtä hyvä kunto kuin nyt, törkeä laina ja iso talo, hyvä duuni joka vastaa koulutusta jonka olen itselleni järjestänyt.

Olen tainnut vastata näin joskus aikaisemminkin mutta olis hienoa katsoa 10v päästä taaksepäin elämässä ja hymähtää ajatukselle "ihan hyvinhän se on mennyt."

Mulle riittää että olen tyytyväinen. Ei välttämättä unelma-ammatissa tai mersun ratin takana. Mutta jos voi sanoa rehellisesti että menee ihan hyvin niin olen erittäin tyytyväinen.

Toivottavasti kymmenen vuoden päästä saan tehdä unelmatyötäni.
Mutta eniten toivon tietenkin sitä että sais pysyä terveenä.
Ja jos elämänkumppanin ois siihen mennessä löytänyt, niin ei se väärin ois..=)

Että olis kaikinpuolin terve, rinnalla olis ihminen jota rakastaa ja joka rakastaa, ehkä sitä kuuluisaa jälkikasvuakin olis kiva olla, sekä asunto kun olis JO 10 vuoden päästä maksettu niin yeees... :)
Muutahan tässä ei oikeastaan enää tarvitakaan. No sais kai tää työurakin 10 vuodessa pikkasen eteenpäin mennä... :rolleyes:

omakotitalossa lapsuuden viettänyt, nuorena asunut kerros- ja rivitalossa, haluaisin itselleni sen omakotitalon, jossa olisi reilusti pihaa ja heppailupaja ja tottakai kotikuntosali.
mukulatkin kiinnostaa välillä, tiedä sitten olisko minusta siihen, kyllä kai. väh. 3

työ joka olisi mukavaa jossa mukavia työkavereita, sitten vois jaksaakin.
vanhat kaverit "lähellä", kai sillä pärjäisi.

-oman avokin kanssa sujuisi ehanasti ja olisimme päässeet yli kaikista höpötyksistä
-Meillä olisi toinenkin suloinen lapsi:haart:
-oma kuntosali elantona ja suht.uusi asunto, jossa todella viihtyisi
-rakkaat ystävät edelleen kuvioissa(tosin suht.varmasti ovat, jos se minusta on kiinni)

Mulla olis
-akka
-kakarii
-kämppä, jossa ei kovin hirveitä velkoja
-mielevä jopi, jolla elää sopivasti eikä vaadi mua rehaamaan töitä kotio
-hitunen vapaa-aikaa

Nykyinen duuni, mutta siten että UPJ (valtion uusi palkkausjärjestelmä) olisikin osoittautunut hyväksi jutuksi. Olisi eka omistusasunto (kerrostalokämppä Kivenlahdesta riittää). Olisin ostanut ainakin sen ekan oman auton (Hyundai Getz -mallinen riittää). Lapset pärjäis koulussa ilman merkittäviä ongelmia (kunhan eivät ole koulukiusattuja tms). Parisuhde olis vielä kunnossa (seksiä saisi ja lomat vietettäis yhdessä). Jos tuo kissakin jaksaisi sinne asti hengissä (tosin sen kaveri kuoli jo). W.A.S.P. tekis vielä hyvän levyn (sitäkin sattuu).

Tienaan leipäni lentämällä ja asun jossain, missä on talvellakin lämmintä jonkun kanssa :love:

Tietysti kavereitakin pitää olla, mielellään vielä järkevän matkan päässä.

Velaton oma asunto, autoja, moottoripyöriä + muita leluja mitä ihminen tarvitsee pysyäkseen virkeänä, hyvä kunto/terveys, jatkuvaa lihaskehitystä, riittäväpalkkainen mukava ja vakituinen työpaikka, hyvät välit kavereiden ja tyttöystävän kanssa (vähintään 200km). :)

Oma, käytetty vanha BMW e46 coupé, Firma/oikeita töitä toisille, ei mitn. lidlin kassahommia, Korkeintaa baarimikkoduunia:)mielellää, muttei välttämättä kunnon työtä, ei sitä nii helppo oo saada:) ja tietty mieluummi maisteripaprut ku amk, missä nyt oon (en sano mistä se on ¤"#¤) Parempi kielitaito kun nyt, eli muutaki ku englantii.. Puntil ENEMMIN.. paremmassa kunnossa. Asuinpaikka: Ei suomessa. Pysyvästi. Lämpötila +31 ja palmuja pihalla:)
Ihan sama sinäsä missä, jossei koskaa lykästä greencard arpajaisissa, tai aussiviisumi jää saamatta, niin sitten vaikka hollannin antilleille taikka martiniquelle..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom