Millaisen haluaisit elämäsi olevan 10 v. kuluttua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
hyväpalkkanen työ
vaimona evalongoria
lihaksikas, jos voihdoin 10v pääst
kaverit vois pistää vaihtoon:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseasiassa mä toivon, että luonnollista elämän edistymistä lukuunottamatta kaikki ois ku nyt. Mä olen nyt aika onnellinen.

kiva duuni (oma firma?)
perhe: mies kakara koirat kissat...
okt
kesämökki
purjevene
terveys ja kova kunto
onnellisuus
aikuistuminen :jahas:
öö...

tällasta tyypillistä

Sanoinkin että pohjimmiltaan.

Niin, mutta täsmensit perään:
Turvallinen tulevaisuus puolison ja jälkikasvun kanssa omassa mökkerössä ja ei rahahuolia?
Onni voi löytyä jostain ihan muualta ja toisin tavoin kuin mitä yleensä ja sovinnaisesti ajatellaan. Sitä voi myös luulla haluavansa jotain mitä ei oikeasti haluakaan, vain koska jokin tai joku niin olettaa. Mutta ei siinä. Kyllä ihmiset aika lailla samaa aina haluaa. Se on yksinkertaista. Pohjimmiltaan.

EDITTIIN EHTII:

Se oli tuollainen ympäripyöreä pelkistetty yhteenveto. What ever...

Ni. :piis:

Mä en myöskään tarvitse sitä miestä tai lapsia. Töitä on varmaan mukavasti tuolloin, en mä muuta haluaisi 10v päästä kun mitä haluan jo nyt; täysin äänieristetyn talon. Jos vain mahdollista tuollaista on rakentaa. Saisin olla siellä yksin täydellisessä hiljaisuudessa työpäivän päätteeksi, en kuule mitään. Aaahh.. ei kämppiksiä ei kovaäänisiä naapureita ei bassolla pauhaavia tööttääviä ohiajavia autoja vaan täysi eimitään!
Nyt pitää tyytyä valitsemaan vanhusten asuinalueita kun hiljaisuutta haluaa, ja kohta ihan ilman yhtään kämppistäkin mikä helpottaa jo :-P
Ehkä jos sitten saan sen täydellisen hiljaisuuden ja yksinäisyyden totean että tämä oli nyt sitten tässä ja hankin sinne jotain seuraa. Nyt ei kykene kyllä muusta unelmoimaan kuin ihanasta hiljaisuudesta.

Todennäköisesti tosin olen lähtenyt johonkin kovaääniseen keskustaan asumaan johonkinpäin maailmaa ja valitan taas alituisesta metelistä ja unelmoin hiljaisuudesta.

Niin, mutta täsmensit perään:

Onni voi löytyä jostain ihan muualta ja toisin tavoin kuin mitä yleensä ja sovinnaisesti ajatellaan. Sitä voi myös luulla haluavansa jotain mitä ei oikeasti haluakaan, vain koska jokin tai joku niin olettaa. Mutta ei siinä. Kyllä ihmiset aika lailla samaa aina haluaa. Se on yksinkertaista. Pohjimmiltaan.

Se oli tuollainen ympäripyöreä pelkistetty yhteenveto. What ever...

1.) Oma soittokämppä rummuille, jonka lähistöllä ei ole ainoatakaan valittajaa metelistä tms.

2.) ETTÄ terveyttä riittäis

3.) Ei tartteis enää tehdä ongelmanuorten kanssa töitä(tulossa muutoksia)

4.) Ois vielä oma bä'ndi kasassa

5.) Luontoarvasta vuodeksi kun voittas vessapaperit, niin ei kait siinä:)

6.) Tietäis mitä haluaa tehdä isona.

7) keksisi lisääasioita tähän kohtaan (oli kymmenen asiaa henk.koht tavoitteena)

promootio2.jpg

Ei rahahuolia, paljon hyviä ystäviä ja mukava nainen.
Itseni haluaisin olevan tasapainoisempi ja terveempi kuin nyt.

Terveys, oma koti, vaimo, ei lapsia. Tässä järjestyksessä. :)

Aika nörtti vastaus, mutta... rakastaa ja olla rakastettu. Perheen ja tietysti terveyttä.

+ tietty myös elintasoa sen verran, että ei joka penniä tartte laskea.

haha, oon melkeen 4-kymppinen vanhus. oikeastaan aika sama, kun oon kuitenkin vanha. :) nättiä naistahan ei voi olla noin vanhana ellei se ole joku rahan perässä juokseva idiootti. kai mäkin juoksen ton 10 vuotta rahan perässä, vaikka se turhalta tuntuukin. pamautan sitten aivot pihalle kun 50v lähenee. loistavat on tulevaisuuden näkymät. elämässä voi vain hävitä. :D miksikään hapertuneeksi vanhukseksi en todellakaan taida ryhtyä.

Kyllä tässä nyt on mielessä "hyvä" ja terve loppuelämä, kun noita muksujakin on pari kappaletta siunaantunut ja talo kohta valmis. Jos saisi olla mieleisessään työssä, vaimo myös, niin hyvä olisi. Siitä aasinsillalla voita leivän päälle. Siinäpä se suunnilleen. On nimittäin jonkun verran muuttunut prioriteetit tässä viimesen 3 vuoden aikana.

1) Terveys ois kiva säilyttää (niin oma ku läheistenkin), kova kunto ois kans jees.
2) Oma kulta rinnalla edelleenkin. (Joko samalla tai eri sukunimellä, mut sama heppu kuitenkin ;)
3) Vakituinen työ mihin ois kiva mennä (ja työssä sais toteuttaa ittiään) sekä samalla tienais sen verran et pikkasen säästöön ja huvituksiinkin jäis.
4) Omakotitalo mukavalla alueella, kissa ja koira vastaanottamassa kotio tullessa.
5) Kavereita ja ystäviä niin että vanhuus ei tulis yksin.

vaikea sanoa...sitä mitä haluan nyt voi olla etten halua enää vuoden päästä.

Pokerifriikin unelmaa:

elän loistavasti pokerilla isossa omakotitalossa,suht lähellä keskustaa,pääsen parikertaa vuodessa wsop turnaukseen maailman kovimpien pelaajien kanssa.

kaikki muut unelmat tuleekin sitten sen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom