Millaisen haluaisit elämäsi olevan 10 v. kuluttua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tina
  • Aloitettu Aloitettu
Maisterin paprut ois kiva, samaten lihakset, ja olisi myöskin mukavaa olla helvetin taitava matossa. Niin, ja vahva, olisin oikea supertappajanainen.

Ainiin, ja kai oma kämppä ja ok duunipaikkakin olisi plussaa. Prioriteetit kunnossa, totta kai.

Ja kaiken kruunaisi hurja ja hurjan fiksu mies, joka ei rajoittaisi edellämainittujen seikkojen saavuttamista :evil:

Ei luulis kovin vaikeeta olis löytää jäbää, joka pystyy ja haluaa treenata sua salilla ja matossa? :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mitään suuria unelmia, olisin tyytyväinen jos olisi kohtuu palkkainen vakituinen työpaikka jossa viihdyn. Omakotitalo/paritalo ja siellä oma emäntä. Pari lasta ja ehkä koira jos allergia ei olisi enää häiritsevä. Ei suuria unelmia, musta normaali perhe-elämä on ihan riittävän tavoiteltavaa. :) ei ole siis haaveena lottovoitto tai 200 kg pena tai bodikisojen voitto. Pieniä ja todennäköisiä asioita vain. :)

Jalat maassa -toiveita täälläkin:

- Omakotitalo jossain mukavassa paikassa suht lähellä kaupunkia mutta omalla rauhallisella tontilla
- ehkäpä pari muksua, joista mielellään ainakin toinen isille kalakaverina..
- koirakin olisi mukava, jos vain pystyy pitämään
- mielenkiiintoisemmat ja rahakkaammat työtehtävät, edellyttää että tässä 10 vuodessa olisi tullut hankittua lisää koulutusta
- ehdottomasti oma moottorivene jossain lähijärvellä, lisäksi ainakin yksi soutupaatti tarpeen mukaan jossain muualla.
- ei isoa kaljamahaa, treenattu ois sen verran että jonkinlaisessa kunnossa oltais, kaapiksi ei tarvetta eikä hinkua...eikä näköjään muitakaan edellytyksiä.
- sen verran terveyttä ettei ainakaan haittaa normaalielämää

Olen huippuhyvässä työpaikassa, ja asun ehkä jossain maailman suurkaupungeista (esim. New York, San Francisco, New York). Ansaitsen törkeitä summia rahaa, josta johtuen voin matkustella ympäri maailmaa ja ostella mitä haluan. Kotona voisi myös odottaa mies ja pari lasta :)

Jos olis vaikka tyytyväinen oloonsa ja siihen mitä on. Terve, ikäistensä joukossa keskimääräistä paremmassa kunnossa, ei liikaa huolta mistään.

Oon jossain ulkomailla töissä. Mieluiten sellasessa lämpimämmässä paikassa ku nykyään. Joka taas ei vaadi paljoa. Ja hyvässä kunnossa olis mukava olla.

Voi taivas kun noi sun mielialat ja asenteet vaihtelee... ...huono päivä?

Njääh, ei sen huonompi kuin muutkaan päivät viimeisen parin kuukauden sisällä. Mut hei keksin mä jotain: mäkin haluan olla kova tappeleen. 10 vuoden päästä tuleekin siten jo ikä vastaan joten se siitäki sitte.

;)

Oon opiskellu hyväpalkkaseen ammattiin, harrastan paljon irtosuhteita ja voin tehdä Suomessa kesällä niin pal massia että voin olla talvet lämpimässä.

Jos nyt olis edes hengissä kymmenen vuoden kuluttua niin hyvä olis. Muuten mun elämä on varmaan samanlaista kun nytkin... vittuuntumista ja semmosta :jahas:

10 vuoden kulutta haluan olla yhtä onnellinen kuin nytkin. Vakituinen työpaikka (+isompi palkka) olis hyvä juttu ja isompi kämppä tietty. Haluaisin pysyä terveenä ja että minulle tärkeillä ihmisillä olisi hyvä olla :)

Ja tietty että karvalapset pysyis terveenä

Voimmeko siis vetää johtopäätöksen, että kaikki ihmiset pohjimmiltaan haluavat samaa? Turvallinen tulevaisuus puolison ja jälkikasvun kanssa omassa mökkerössä ja ei rahahuolia? :rolleyes:

Oma yritys semmosessa kunnossa ettei tartte tehdä töitä sillon kun ei huvita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom