Millainen tietokone pelaamiseen/ynnä muuhun "turhanpäiväiseen"? vinkkiä ja linkkiä kehiin.En ole mikää tietokoneiden ihmelapsi....kiitos jo etukäteen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos et halua käyttää aikaa "ATK":hon (eli vianmetsästykseen, driverien päivittelyyn, käyttöjärjestelmän paikkailuun jne.) vaan vaikka siihen pelaamiseen, niin osta hyvä ihminen pelikonsoli äläkä tietokonetta. Jos taas Windowsin uudelleenasennus 73:tta kertaa kolmelta aamuyöllä kuulostaa kehittävältä harrastukselta, niin osta tietokone, erillisinä osina.
Millainen tietokone pelaamiseen/ynnä muuhun "turhanpäiväiseen"? vinkkiä ja linkkiä kehiin.En ole mikää tietokoneiden ihmelapsi....kiitos jo etukäteen
Osta jostain joku ~600e valmispaketti. Pääset helpoimmalla. Pyydä joku ammattimies tarkistamaan komponentit.
Ainakin Win XP toimii ihan perkeleen luotettavasti nykyään. Jos jollain ei pysy kone pystyssä on käyttäjässä vikaa. Palomuuri on yks asia jos ei ole kunnossa ni se kone ei toimi kauaa. Ja sit syytetään helposti käyttöjärjestelmää. Parin vuoden välein kun tyhjentää kovon ja laittaa sydeemit uusiksi niin se toimii 99% varmuudella.
...kun Fallout3 tulee...
Jos valmispaketeilla tarkoitetaan fujitsun yms. valmistajien valmispaketteja, niin en suosittele. Niissä on usein systeemit suunniteltu toimimaan vain ko. kokoonpanolla. Esim poweri on mitotettu integroidun näyttiksen käyttöön, eikä minkään monsteripeliohjaimen. Ja toisaalta kotelokin on usein aika ahdas.
Tätä powerihommaa mä vähän ihmettelen, kun monesti puhutaan että pitää olla nykyaikaiselle kokoonpanolle riittävän tehokas virtalähde. Noh, olihan mulla, kunnes meni paskaksi, ja nyt koneessa on kiinni 350W halpisvirtalähde, ja kaikki toimii moitteettomasti. Vissiin tää kokoonpano ei tarvinnutkaan sitä 450 wattista.
Joo, mutta sitä mä vähän ihmettelin kun jengi sanoi ettei 350W riitä tälle mun kokoonpanolle. Kyllä mä ymmärrän sen että kannattaa olla hieman ylimääräistä tehoa ettei tule yllätyksiä ja voi surutta lisäillä komponentteja..
Kerro lisää!
Jos ei ole Windows/Mac/Linux PC:n kanssa ongelmia, se johtuu vain siitä ettei käytä vehjettä riittävän monipuolisesti. Vain tosikäyttäjät on kusessa.jep.. ei se winkkari oikeesti niin huono ole mitä jotkut puhuu. johtuneeko siitä ettei osaa käyttää?