Millä tavalla haluaisit kuolla (lue aloitusviesti)?

Jägermeisteriin olis aika siistiä hukkua.
Oon kuulut tarinan, jonka mukaan joku skotlantilainen duunari voitti lotossa ja osti kunnon satsin viskiä. Mies täytti sitten kylpyammeen viskillä ja meni nauttimaan varallisuudestaan. Kuoli alkoholimyrkytykseen (kehon luonnollinen puolustuskeino eli oksentaminen ei siinä tilanteessa auta, koska alkoholi imeytyy suoraan ihon läpi verenkiertoon).

Ite voisin ottaa kuulan kalloon joltain kateelliselta luuserilta, joka on lopulta tajunnut, että olen kiistatta maailman coolein äijä. Ja olen pannut sen mutsia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon kuulut tarinan, jonka mukaan joku skotlantilainen duunari voitti lotossa ja osti kunnon satsin viskiä. Mies täytti sitten kylpyammeen viskillä ja meni nauttimaan varallisuudestaan. Kuoli alkoholimyrkytykseen (kehon luonnollinen puolustuskeino eli oksentaminen ei siinä tilanteessa auta, koska alkoholi imeytyy suoraan ihon läpi verenkiertoon).

Miiiitä vittua? :lol2:

Jos asiat menis päin persettä ja oman käden kautta haluaisin järjestää aivan loistavan päivän. Myisin kaiken, tuhlaisin rahat ja lopulta olisin yöllä jossain hiljaisessa paikassa ja kuuntelisin musiikkia muutaman tunnin. Sitten ase ohimolle ja bye.

Vähemmän synkällä tavalla... Noh, kaikki sais mennä hyvin mutta joku muu sais ampua mua vaikkapa mitään tietämättä :D Ei jotenki huvita ajatus elää vanhana yksin joka päivä ja joka paikkaa kolottaa... Lopulta sitten vielä kuolla jonkun sairauden ansiosta/takia, miten vain haluaa sen ilmaista.

Oikeastaan toivon että autokolari armahtaa vaikka 35 vuotiaana onnellisena ja suhteellisen vauraana miehenä todella kovaa vauhtia viimeisen ajovirheen tehden..

En tiedä onko tällä haaveella yhteyttä siihen, että joka vuosi pitää ainakin kerran ajaa ihan hirveissä olosuhteissa helvetin lujaa, viimeeksi toissapäivänä 190km/h täysin sokkoon mutkaan säkkipimeässä keskellä yötä.
Ajat kolarin, mutta jäät henkiin ja koko kroppasi halvaantuu. Sairaalassa olet kokovartalokipsissä ja letkuissa kiinni, ja rakkaat sukulaisesi haluavat pitää sinut elossa vielä pari vuosikymmentä. :thumbs:

Scarfacen loppukohtaus on mun haave.

Ajat kolarin, mutta jäät henkiin ja koko kroppasi halvaantuu. Sairaalassa olet kokovartalokipsissä ja letkuissa kiinni, ja rakkaat sukulaisesi haluavat pitää sinut elossa vielä pari vuosikymmentä. :thumbs:

FFfuuuu.gif

Ehkäpä aatteeni ja maailmankuvani puolesta, mieluiten salamurhattuna ammattilaisen toimesta. Ah sitä mainetta ja kunniaa, paikka historiassa, kultti ja kivuton kuolema. Nappi keskelle otsaa pimeästä :)

Tai sitten vain hypätä jostain niin vitun korkealta vaikkapa lentokoneesta että kerkeäisi miettiä valmiiksi sen että kohta kuolen, voisi olla melko eeppistä.

Ferrarilla seinään reilua 300km/h. Yks nainen hieroo hartioita ja toinen ottaa poskeen samalla. Kolari tapahtuu laukeamishetkellä. :)

Tulishan noita varmasti parempiakin mieleen kun miettisi, mutta toi nyt tuli pikapohdinnalla ekana mieleen.

Hypätä katolta ohut vaijeri kaulassa, naru vyötärön ympärillä ja kädet liimattuna päähän. Vaijeri katkaisee kaulan ja pää jää roikkumaan käsiin. Lopputuloksena näyttää kun olisi repinyt oman pään irti.

Hypätä katolta ohut vaijeri kaulassa, naru vyötärön ympärillä ja kädet liimattuna päähän. Vaijeri katkaisee kaulan ja pää jää roikkumaan käsiin. Lopputuloksena näyttää kun olisi repinyt oman pään irti.

Jokuhan on oikeasti tehnyt niin, että laittoi pitkän ohuen vaijerin puuhun kiinni, toinen pää kaulaan auton ikkunasta. Sit vaan reipas kiihdytys ja kuolinsyytutkijat arpoi jonkun aikaa että mitäs vittua tässä on tapahtunu kun se vaijeri oli palautunu takasi puun luo, päätä ei löytyny mistään ja auto oli metsässä jossain puolen kilometrin päässä..:rolleyes:
Veikkaan että olet kuullutkin tuon jutun.

Ferrarilla seinään reilua 300km/h. Yks nainen hieroo hartioita ja toinen ottaa poskeen samalla. Kolari tapahtuu laukeamishetkellä. :)

Tulishan noita varmasti parempiakin mieleen kun miettisi, mutta toi nyt tuli pikapohdinnalla ekana mieleen.

:hyper: tuossa tapahtuisi kuitenkin joku pikku kolari ennen tuota ja blondi purisi munan poikki.
ja sen jälkeen toinen blondi tyrehdyttäisi verenvuodon ja seuraisi elämä ilman munaa...

Koska elämänhaluni on jatkuvasti vähenemään päin, toivoisin kuolevani tietyllä tavalla uljaasti ja kerrasta poikki-meiningillä. Yksi potentiaalinen vaihtoehto olisi tuupertua rappusjuoksuissa, mäkivedoissa tai joissain muissa älyttömyyksissäni. Kukaan ei tulisi auttamaan, kun sydämeni pysähtyisi liiasta rasituksesta 28-vuotiaana. Olisin erityisen iloinen tuosta tavasta lähteä, koska liikunta on tällä hetkellä harvoja jollain tavalla mielekkäitä asioita elämässäni. Toinen hieno tapa lähteä olisi tulla judotreeneissä/kisoissa heitetyksi niin pahasti niskalleen, että peli olisi sillä selvä. Toisaalta jos kuolisin ensi yönä nukkuessani, olisi sekin ihan säädyllinen loppu surkealle elämälleni.

Todennäköisempää on kuitenkin, että tulen kuolemaan nälkään yksinäisenä ja halvaantuneena Alzheimer-potilaana 70-vuotiaana jossain kunnallisessa sairaalassa. Minulla on viikon vanhat paskat vaipoissa, kun resurssipulan takia kukaan hoitaja ei ehdi käydä ruokkimassa saati vaihtamassa vaippoja. Tuo on sellainen loppu, jonka kaltaiseni kusipää ansaitsee.

Heräisin aamulla vitun kovassa kunnossa, menisin lavalle ja voittaisin mr olympian ja justii kun oon saanu tietää että voitin nii kuula päähän!

Jos tulis joku syöpä tai joku muu mihin kuolis tietyssä ajassa ni ampuisin itseni tai sitten smackiä lusikallinen lasiin ja sayonara.

Puolustaessani valtaistuintani kapinallisia vastaan kun maailman kansat lopulta olisivat kyllästyneet herransa oikeamieliseen hallintoon ja haluaisivat takaisin takapajuiseen ja sekavaan nykymenoon :D Loppu tulisi tietenkin vihattujen kapinallisten suodessa minulle kunnian suorittaa seppuku.

Mä haluaisin imeytyä mustaan aukkoon. Mielellään avaruuskävelyllä ollessa, mutta kai raketillakin sinne voisin lentää. Se olis vaan jotenkin niin eeppistä, kukaan ei tiedä mitä siellä on tai miltä siellä näyttää vai näyttääkö siellä miltään. Todellisuudessa olisin varmaan miljoonana atomina jo kauan ennen tapahtumahorisontin ylitystä, mutta toi olisi silti mielekästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom