Millä tavalla haluaisit kuolla (lue aloitusviesti)?

Tavoite olisi kuolla 80-vuotiaana sydänkohtaukseen orgasmin yhteydessä kauniin, noin kaksikymppisen naisen ratsastaessa sylissäni.

Ja miten niin ei ole realistista tai todennäköistä? :jahas:

Jo toisessa viestissä ilmaistiin se minunkin kuolin fantasia (tosin monikossa kauniiden kaksikymppisten naisten kanssa sängyssä) joten eiköhän tämä ollut tässä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Realistisena vaihtoehtona aivan yhtäkkiä ja kivuttomasti johonkin onnettomuuteen, silloin kun olen elämäni voimissa ja kaikki on just hyvin. Parasta olisi siis kun tuntisin itseni onnelliseksi ja sitten kuolema korjaisi naps vain pois ilman mitään ennakkovaroitusta.

Toivottavasti vanhana ja vielä hyvissä voimissa, suorilta jaloin silleen nopeesti ohi. Ei ainakaan vuosikausien kitumista kasviksena jossain Tuppulan terveyskeskuksen vuodeosastolla lääketokkurassa sukulaiset 500 kilometrin päässä. Vaikka sitten kesken syysharavoinnin oman kodin takapihalle yht´äkkiä yllättäen ketarat ojossa lehtikasan päällä. Musta ois aivan kauheeta joutua lähteen sillain et syöpälääkäri kertoo et noniin, nyt sul on maksimissaan 3 kk elinaikaa. En mä haluis tietää. Toinen kauhuskenaario, jota en toivo kokevani on päätyä lööppiin iltalehdessä "Vanhus 3 kuukautta kuolleena asunnossaan. Koira söi lihat päältä." Offtopic, mutta haluan myös polttohautauksen, koska inhoan matoja.

Aika kauhee aihe, mut toisaalta osa ihmiselämää. Ja olihan Mullan allakin suosittu sarja aikanaan kun se tuli telkusta. Ja mäkin tykkäsin siitä jollain oudolla tavalla.

Realistisena vaihtoehtona aivan yhtäkkiä ja kivuttomasti johonkin onnettomuuteen, silloin kun olen elämäni voimissa ja kaikki on just hyvin. Parasta olisi siis kun tuntisin itseni onnelliseksi ja sitten kuolema korjaisi naps vain pois ilman mitään ennakkovaroitusta.

Juu tämä se realistinen vaihtoehto olisi. Tuleepa mieleeni tapaus jossa tutun kaveripariskunta ajoi moottoripyörällä pimeällä hirvikolarin mökkireissulla. Kaveri joka ajoi perässä sanoi ettei edes jarruvalo välähtänyt. He lähtivät liian aikaisin, mutta melko miellyttävä vaihtoehto noin muuten.

Mä aion töytäistä jonkun pikkulapsen pois bussin alta ja jäädä ite alle... Ei niin kivaa, mutta sankariloppu :) Realistisesti voisin kuolla 90-vuotissynttäreideni jälkeen asetuttuani nukkumaan - kaikki tärkeät ihmiset olisi tullut nähtyä ja onnellinen päivä takana.

Mä kuolen 90-vuotiaana alasti makuuhuoneen kynnykselle mustasukkaisen aviomiehen murhaamana.. (todettakoon väärinymmärtäjillä että aviomiehellä tarkoitetaan jonkun kiimaisen hellun aviomiestä joka tulee aikaisemmin töistä kotiin.)

Tulin just thaimaalaisesta lounaalta...syömällä liikaa chiliä niin että verenpaine nousee kunnes pää poksahtaa.

E: eiii en haluis kuolla mietenkään

Jos tässä saa olla tylsä ja tosikko, niin ihan aikuisten oikesti mä kuolisin niin, että vanhana mummona käyn kotona aviomieheni viereen nukkumaan. Mahdollisesti ollaan just ennen nukkumaanmenoa muisteltu kaikkia kivoja juttuja mitä on koettu yhdessä ja kerrottu kuinka paljon tykätään toisistamme ja annettu iltapusut poskelle. Sit ei vaan enää aamulla kumpikaan herätä. Joo, yks tällänen kuolema tilaukseen kiitos.

Soudan merelle ja kiinnitän kettingillä 50-100kg rautaa vyötärölle sit nojaan laidan yli ja ammun luodin päähän.

jos tässä saa olla tylsä ja tosikko, niin ihan aikuisten oikesti mä kuolisin niin, että vanhana mummona käyn kotona aviomieheni viereen nukkumaan. Mahdollisesti ollaan just ennen nukkumaanmenoa muisteltu kaikkia kivoja juttuja mitä on koettu yhdessä ja kerrottu kuinka paljon tykätään toisistamme ja annettu iltapusut poskelle. Sit ei vaan enää aamulla kumpikaan herätä. Joo, yks tällänen kuolema tilaukseen kiitos.
+1

Laitan kiuaskivet reppuun, repun selkään, soudan selälle ja sukellan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom