Millä tavalla haluaisit kuolla (lue aloitusviesti)?

Pointtina olisi kertoa, millä tavalla haluaisi kuolla? Kyse ei niinkään ole siitä, mikä on realistista tai todennäköistä, vaan jokainen saa ihan itse keksiä "mieluisimman" tavan oman mielikuvituksensa tai halunsa mukaan. Ja tänne voi ja kannattaa kirjoittaa sopivalla huumorilla. Tuolla yhdellä toisella palstalla oli tämä sama kysely ja se poiki ihan hauskojakin vastauksia. Jos tuntuu siltä, että et kestä tätä aihetta, niin siirry pois ketjusta!

Jos tämä aihe ei ole sopiva tänne tai jos tällainen ketju löytyy jostain ennestään, niin poistakaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yliannostus, heroiini tai bentsot + alkoholi. En nyt tiiä voiko tästä repiä huumoria mutta näen tän mulle sopivana kuolintapana. Vai pitikö tän olla huumoriketju vai sellanen tosissaan mutta pilke silmäkulmassa?

Nukkua pois hissukseen (tylsin vaihtoehto).
Pudota jostain ihan vitun korkeelta (tyyliin ammutaan avaruudesta maapalloa kohti).
Kuolemalla kipuun (vähän tämmönen ei-niin-minunlainen vastaus:D).

Jos ennen aikojani joutuisin lähtemään, niin liikenneonnettomuus ois "jees". Miltäköhän tuntuisi, kun auto/pyörä lähtisi lapasesta ja tietäisi, että nyt lähtee henki?

Jesu: Koko elämä kelautuu fläsärinä 3s menneisyyteen ja tulevaisuuteen, lähinnä et "voi helevetti, oispahan tota kerenny kaikkee vielä tehdä"

Nm 170km/h ilmassa mettään kännikuskin ajaessa, vänkäri huutaa "vittu se mutka o oikeelle!"

Kiva ois kuolla taakattomalla sydämellä.

En nyt tiiä voiko tästä repiä huumoria mutta näen tän mulle sopivana kuolintapana. Vai pitikö tän olla huumoriketju vai sellanen tosissaan mutta pilke silmäkulmassa?

En tiedä tarkoititko vahingossa tapahtunutta yliannostuskuolemaa vai tarkoituksellista itsemurhaa?

Mun puolesta tästä aiheesta saa vääntää ihan minkälaista juttua tahansa. Siis jopa itsemurhasta. Suurinosa meistä varmaan ymmärtää sellaiset suhteellisen normaalit hyvät tavat, joita täällä keskustelupalstalla tulee noudattaa.

Heroiinin yliannostus olisi kai todella nopea, varma ja kivuton tapa tehdä itsemurha. Sellaiseen voisin tähdätä sitten joskus myöhemmin, henkilökohtaisen eutanasian tullessa ajankohtaiseksi.

puolustaessani kaunista neitoa raiskaaja joukon hyökkäykseltä josta nainen selviäisi vammoitta,raiskaajat saisin kaikki tapettua,ja kuolisin lopuksi tappelussa saamiini vammoihin,tytön itkiessä vieressä ja pidellen kättäni :rock::itku:

11.9.2020

Olen lennolla New Yorkiin jonne on juuri rakennettu uusi World Trade Center, maailman suurin pilvenpiirtäjä. Huomaan että lennolla on epätavallisen paljon parrakkaita arabimiehiä...

Yhtäkkiä kuuluu "Allah Akhbar" ja 10 arabimiestä kaivaa taskuistaan AK-47:t ja päättää kaapata koneen ja lentää sen päin uutta World Trade Centeriä! Puristan käteni nyrkkiin ja katson lompakossani olevaa vaimoni Megan Foxin kuvaa yhdessä kahdeksan lapsemme kanssa. Nousen penkiltäni ja aloitan Vastarinnan! Juoksen päin ensimmäistä teroa joka ei kerkeä edes kääntyä kun lyön yksi-kaksi lyöntisarjalla häneltä pään irti! Otan miehen AK-47:n ja hallituilla sarjoilla ammun puolet terroristeistä kunnes aseestani kuuluu "KLIK KLIK" Panokset on loppu! Kirottua!

Yksi terroristi seisoo takanani aseen kanssa ja ampuu muutamia laukauksia jotka osuvat selkääni. Kaadun maahan ja teeskentelen kuollutta kun terroristi tulee tarkastamaan ruumiini. Yllättäen käännynkin ja pyyhkäisen teron jalat alta ja lyön maahan kaatuvaa teroa yksi-kaksi lyöntisarjan joka sammuttaa elämän liekin. Otan hänen aseen ja teen kuperkeikan viereiselle käytävälle ja ammun hallitulla sarjalla viimeiset terroristit!

Mutta Päämullahi on hiipinyt selkäni taakse ja ampuu minua revolverilla takaraivoon! Kaadun maahan ja viimeisilla voimillani saan nostettua aseen ja ammuttua viimeisenkin terroristin! Lentokoneen matkustajat ja WTC on pelastettu!

Minut haudataan miljoonan ihmisen seuratessa hautajaisiani paikan päällä ja hautajaiset saavat enemmän katsojia kuin jalkapallon MM-kisojen finaali. Hautajaisissa esiintyy mm. U2 ja Paul McCarthey. Elton John tekee muistoani kunnioittavan kappaleen "The greatest man". Megan Fox järkyttyy kuolemastani niin paljon että jättää tavan elämän taakseen ja muuttaa luostariin nunnaksi.

Että joku ampuisi minua päähän. siis silleen että olisin ärsyttänyt sitä ihmistä tarpeeksi pitkään ja se suuttuisi ja Buum. Joo saattaa kuulostaa sairaalta:D

En tiedä tarkoititko vahingossa tapahtunutta yliannostuskuolemaa vai tarkoituksellista itsemurhaa?

Mun puolesta tästä aiheesta saa vääntää ihan minkälaista juttua tahansa. Siis jopa itsemurhasta. Suurinosa meistä varmaan ymmärtää sellaiset suhteellisen normaalit hyvät tavat, joita täällä keskustelupalstalla tulee noudattaa.

Molemmat käy, mut ehkä jopa mielummin itsemurha. Kerran oon yrittäny ja sen ajan mikä oli päätöksen ja itse teon (tässä tapauksessa yrityksen) välilla olin ihan ekstaasissa. Se tunne et voi vaan antaa olla ja haistattaa kaikelle paskat, antaa viimesten päivien mennä vaan omalla painollaan on tosi hyvä. Ite tein listan asioista mitä haluan vielä tehä ja toteutin ne nii oli myös siinä mielessä kivaa. Toisaalta jos olisin onnistunu sillon ois jääny monta hyvää kokemusta saamatta nii en sitte tiiä olisko ollu nii loistopäätös ku sillon ajattelin.

Palaten ilmakehään 24 000 km tunnissa tulipallona vetäen perässä spektaakkelinomaista lieskaa... Näyttävä lähtö FTW!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom