Millä saatte

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sen viimeisen toiston tulemaan?

Nyt viimeaikoina on jostain syystä tullut mieleen kauniit naiset, joiden avulla saan aina vähintään yhden toiston lisää. Stylellä: "toi kissa on mun kun tää tulee". Aika kornia, mutta toimii. Tosin palkintoa viimeisestä toistosta en ole vielä saanut
Aiemmin käytin kiukun keräilyyn raiskareita ja muita kyyppareita, mutta niistä loppui jo potku.

Miten muut Pakkislaiset? Veteleekö treenikaveri pitkin korvia? Raavitko niskakuopan vereslihalle ennen kovaa kyykkyä? Vai millä konstilla viimeinen toisto tulee.

Originally posted by Mike
Tarpeeksi agressiivista musiikkia niin sarjat menee paljon paremmin. Oma ämpärisoitin messiin :kippis1:

Six feet under toimii mulla hyvin, ja cd:stä ei oo pulaa kun tunnetusti treenaan kotona:kippis1:

Samantasoinen treenikaveri joka vittuilee kokoajan, tyyliin mun mutsikin ottaa enemmän...

Aikanaan, kun yritin jotain maastaveto ennätystä ja joku karjaisi salilla, tyyliin: EI MIHINKÄÄN! Taas nousi ennätys.:thumbs:

Originally posted by Kynis

Nyt viimeaikoina on jostain syystä tullut mieleen kauniit naiset, joiden avulla saan aina vähintään yhden toiston lisää. Stylellä: "toi kissa on mun kun tää tulee". Aika kornia, mutta toimii. Tosin palkintoa viimeisestä toistosta en ole vielä saanut
Aiemmin käytin kiukun keräilyyn raiskareita ja muita kyyppareita, mutta niistä loppui jo potku.

Miten muut Pakkislaiset? Veteleekö treenikaveri pitkin korvia? Raavitko niskakuopan vereslihalle ennen kovaa kyykkyä? Vai millä konstilla viimeinen toisto tulee.

Millai sattuki kun just viime torstaina tuli viimeisessä toistossa kireä perse mieleen ni saatana kun se paino tuli lentäen ylös. Hyvä keino muttei toimi näköjäs samalla teholla kauaa. :) Mä ainakin puhisen ja hengitän aggressiivisesti ja örisen tyyliin Ronnie Coleman. ööp, äää, Kattoo varsinkin vanhemmat ihmiset että mistä toikin on karannut mutta ei haittaa menoa.:D

Vai millä konstilla viimeinen toisto tulee.

Kaveri hakkaa kepillä selkään, huutaa ja haukkuu "Saatanan rämehomo!" -tyyliin. Naisia ei pidä katsella, muuten menee veret väärään paikkaan! Ja tottakai iron maiden soi taustalla täysillä... :D

Re: Re: Millä saatte

pari vuotta sitten olin vähän huonommassa työpaikassa, hyvät agret sai kun ajattelin esimiestäni huutamassa ja nauramassa vieressä. oli kyllä aika terapeuttista kieltämättä. uskon että monelle opiskelijalle ruotsinmaikka on ollut ja on pohjattoman treeniagren ehtymätön lähde. myös minulle:evil:

Mulla taas jotenkuten toimii se että uskottelen itelleni että tangossa on vähemmän mitä sinä todellisuudessa on. Esim jos penkkaan 90 kilolla niin mielessäni hoen: "80 kiloo, kevyttä, kevyttä, kevyttä, siinä on vaan 80 kiloo...sillä menee helposti"

Toinen ehkä parempi vaihtoehto on se että laittaa tankoo jotain 10-15 kiloo enemmän mitä maksimi on ja ihan vaan irrottaa sen telineistä ja pitää muutaman sekunnin paikallaan ilman edes että yrittää mitään toistoa ja sitten laittaa takas. Sen jälkeen kun pistää sarjapainot tankoon niin tuntuupa kevyeltä...

Ajattelen Dorian Yatesia Blood'n Gutsissa.

Keskittymällä treenattavaan lihakseen täysin. On vain voitettava itsensä, ihmisen mieli on vaan luonnostaan laiska, se yrittää mennä sieltä mistä aita on matalin... On vaan kestettävä kipu ja mentävä rajan yli, jos on vahva mieli niin pystyy tekemään ihan mitä vaan.

edit: se miten se kullakin toimii niin se täytyy jokaisen selvittää itse

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
etsii salilta jonkun ärsyttävän tyypin/kynäniskan ja kuvittelee että se ois vieressä kattomassa pilkkaavasti ("mähän näytän tolle kynäniskalle").

samalla hokee mielessään lempi voimasanaa ("v*ttu sehän nousee", "ei v*ttu varmasti jää rinnalle", "v*tun kevyttä!") ja hengittää syvään. ei muuten kannata miettiä sitä painoa vaan ainoastaan sitä että "SE NOUSEE PERKELE!"

toisille (minulle) tuo itsensä psyykkaaminen on helppoa ja toiset tarvitsevat siinä apua (kaveria v*ttuilemassa), joku ei saa millään itseään psyykattua (hermostuu kaverille jos se koittaa kannustaa v*ttuilemalla).

löylyä :D

Joskus olen koettanut kuvitella tilannetta, jossa joku "laitapuolen kulkija" (ei keksinyt parempaakaan termiä) kävisi esim. pikkuveljeni tai muun läheisen ihmisen kimppuun ja ite kattosin vierestä avuttomana. Sen tilanteen kun saa mahd. todentuntuisesti mieleen, niin jopa purskahtaa adrenaliinia liikkeelle :curs: ja rauta kevenee kummasti. Toi on tehokas, mutta epämiellyttävä keino, ei oo kivaa hakea mieleensä tuommosia tilanteita. Ehkä aiemmin tässä ketjussa mainitut keinot ovat sittenkin parempia.

mul toimii jos joku karjasee saatanan kovaa vieres ET MENEE SAATANA! mut sitjos joku sanoo menee, menee, menee sillee nopeesti siin eikä ees huuda ni ei varmasti mee.

Off the topic, mutta tuli mieleen tuosta "millä saatte"-lauseesta seuraava asia:
Saatteko penkkipunnerruksessa (käsipainoilla) sarjapainot itse liikkeelle, toisin sanoen ylös ennen ensimmäistä toistoa?

Itselläni kun tuntuu siltä, että kun joutuu joskus treenaaman yksin, jo 40kg:n käsipainoja on todella vaikea saada ylös ja 50kg:n käsipainojen kohdalla kyseessä on jo silkka mahdottomuus. :confused: :curs: :jahas:

Riippuu toki varmasti paljon kehon painostakin, että minkälaisen heilurin siihen saa aikaan.. :D

Kaikki vinkit otetaan vastaan, vaikka näin netin välityksellä saattaa ollakin vaikea neuvoa.

:D :D :lol2: :lol2: :urjo:

Ei saatana! Kunnon threadi, nauroin veet silmissä kun luin, oli vaan meikän mielestä ihan ihme vastauksia, sopis kyllä osa Kaukon ja Rapen tarinoihin...
ja viimeinen silaus kun Jason82 latistaa mahtavan uhoamisen omalla kysymyksellään, eiiiii hitto, litra vettä silmistä valuu näppäimistölle:itku: :itku: :itku:

vissiin vähän väsyttää...:david:

Hehee..nojoo..huvinsa ja ongelmansa kullakin.. ;)

..mutta mua ei ainakaan naurattanut tänään salilla pätkän vertaa, kun ensin koitin tahdon voimalla pakertaa käsipainot ekassa sarjassa ylös, pienen taistelun jälkeenhän ne nousivat mutta sarjahan meni toki v*tuiksi.. :curs: :curs: :thumbs:

Originally posted by Jason82
Off the topic, mutta tuli mieleen tuosta "millä saatte"-lauseesta seuraava asia:
Saatteko penkkipunnerruksessa (käsipainoilla) sarjapainot itse liikkeelle, toisin sanoen ylös ennen ensimmäistä toistoa?

Itselläni kun tuntuu siltä, että kun joutuu joskus treenaaman yksin, jo 40kg:n käsipainoja on todella vaikea saada ylös ja 50kg:n käsipainojen kohdalla kyseessä on jo silkka mahdottomuus. :confused: :curs: :jahas:

Riippuu toki varmasti paljon kehon painostakin, että minkälaisen heilurin siihen saa aikaan.. :D

Kaikki vinkit otetaan vastaan, vaikka näin netin välityksellä saattaa ollakin vaikea neuvoa.

Ultimaalinen puuskutus ja löylyn kerääminen auttaa! Esim ite hengitän yleensä löylysarjoja ennen 49 kertaa kunnon puuskutuksella niin että vikat 7 oikein syvään HUMM!!! Ja sit hengityksen pidätystä tai ainakin sellasta että pitää keuhkot täynnä jotta ne puntit saa ylös tai tangon telineistä jne.

49 on seitsemällä jaollinen ja 7 on VOIMAN LUKU !!!!!!! 7x7 JYLLÄTÄ VOIMALLA!

Vikoissa toistoissa puuskutus ja löylyn kerääminen auttaa kanssa, prkl pelkkää löylyä vaan ei siihen muuta tartte :) ! Tosin viime aikoina tosi harvassa ohjelmassa oon vetäny ainakaan kaikkia sarjoja ihan piippuun asti eikä se tosiaan mikään ainoa oikea tie tai välttämättä paras keino ole kasvamiseen.

On muuten ollu mielessä sekin että joskus pitäs laittaa salille tekonenä, musta paksu tekoparta ja kulmakarvat ja musta kiharaperuukki ja paksu ruskee munkin kaapu prkl niin pääsis LÖYLYNHENKI irti! Sit ei tarttis miettii jaksaako treenata ois pelkkää pihinää koko treeni!

Ainakin sit kun mulla on kakaroita pistän ton Penapuvun päälle jos ne ei oo kunnolla, johan asettuu mukulat ja tulee tottelevaisiks, jos siis Pena itse ei aina pääse komentamaan ipanoita :D...

Originally posted by Sakkeus
On muuten ollu mielessä sekin että joskus pitäs laittaa salille tekonenä, musta paksu tekoparta ja kulmakarvat ja musta kiharaperuukki ja paksu ruskee munkin kaapu prkl niin pääsis LÖYLYNHENKI irti! Sit ei tarttis miettii jaksaako treenata ois pelkkää pihinää koko treeni!

Ainakin sit kun mulla on kakaroita pistän ton Penapuvun päälle jos ne ei oo kunnolla, johan asettuu mukulat ja tulee tottelevaisiks, jos siis Pena itse ei aina pääse komentamaan ipanoita :D...

Hooh repesin täysin :D :D Ois varmaan semmonen näky et Pentti Löylynhenki sais hyvin pian porttarin koko salille :D

h.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom