Millä jaolla treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pevelius
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
3-jakoisella mennään tällä hetkellä. Aluksi oli 2-jakoinen, mutta ei
ollut energiaa vetää koko treeniä täysillä (ketodieetti menneillään ilman tankkauspäiviä), joten
vaihdoin 3-jakoiseen ja nyt riittää potku koko treenin ajaksi. Seuraavaksi vois kokeilla HST:tä.

2-jakoinen joka toinen päivä, joskus extra lepi jos on tarve. Olen tykännyt, vähän raskasta välillä kun treeni on pelkkiä isoja perusliikkeitä mutta voima kasvaa ja lihaskipua ei paljoa ole.

Rinta,etureidet,olkapäät,ojentajat,vatsat

Selkä,takareidet,pohkeet,hauis,vatsat

arpa80 sanoi:
4-jakoinen. Muita jakoja minulle ei olekkaan. 2-jakoinen on mun mielestä peruste reenata penkkiä 2 krt vko:ssa.

Samat sanat. Siis 4- jakoinen täälläkin, ei tarvitse rankaista lihasryhmää kuin kerran viikossa, siis suoraan, epäsuorastihan tulee haballe selkäliikkeissä etc. :rolleyes:

Pyranha sanoi:
2-jakoinen joka toinen päivä, joskus extra lepi jos on tarve. Olen tykännyt, vähän raskasta välillä kun treeni on pelkkiä isoja perusliikkeitä mutta voima kasvaa ja lihaskipua ei paljoa ole.

Rinta,etureidet,olkapäät,ojentajat,vatsat

Selkä,takareidet,pohkeet,hauis,vatsat

Täähän oli kuin suoraan mun suusta eli samalla tavalla mennään täälläkin :)

Christian Alatalo sanoi:
3-jakoisella mennään tällä hetkellä. Aluksi oli 2-jakoinen, mutta ei
ollut energiaa vetää koko treeniä täysillä (ketodieetti menneillään ilman tankkauspäiviä), joten
vaihdoin 3-jakoiseen ja nyt riittää potku koko treenin ajaksi. Seuraavaksi vois kokeilla HST:tä.
unohda hst jos potku ei riitä kaksi jakoiseenkaan:)

3-jakoisella mennään ilman hifistelyjä:)

Kaksijakoinen on osoittautunut mulla tehokkaimmaksi ja sopii palautumisnopeuteen hyvin.

1-jako voi olla liian raskas mutta toisaalta myös liian vähän ärsykettä antava. Kolmesta ylöspäin esim. 4-5 taas laittaa kierron aavistuksen liian pitkäksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
4-Jakoinen. Päivät voivat vaihdella, mutta tuolla periaatteella. Tuohon olisi tarkoitus lisätä vielä jotain airobista esim. pari hiihto/juoksu lenkkiä.

ma: rinta ja hauis
ti: jalat
ke: lepo
to: ojentajat ja olkapäät
pe: lepo
la: selkä
su: lepo

1.Selkä
2.Rinta,takareidet
3.Etureidet,pohkeet
4.kädet,olkapäät
välis hiukka vaihtuu järjestys. Ja lepopäiviä aina kun siltä tuntuu.

3-jakoisesta siirryin 5-jakoiseen neljä viikkoa sitten.

ma: rinta,hauis,vinot vatsat
ti: jalat
ke:lepo tai kävelyä
to:ojentajat, vatsat
pe: selkä
la: hartiat,vatsat (kevyt)
su:lepo tai lenkkeily

2-jakoinen.

1. Rinta, olkapää, ojentaja ja etureidet
2. Selkä, hauis, takareidet, pohkeet ja vatsat

Treenaamassa pyrin käymään joka toinen päivä. Pari viikkoa oon tällä vasta tehnyt, hyvältä tuntuu treenit ja kiva kun ei tarvi aina viikkoa odotella että pääsee samoja lihoja uudelleen reenaamaan.

2 jakoisella menty jo pitkään. Nyt tosin alaselän takia joutuu soveltamaan vähän treenejä, joten nyt on joku 2-3 jakoinen viritelmä vähän aikaa käytössä.

Back
Ylös Bottom