- Ikä
- 41
Olen hakenut tuntumaa selalle vaikka milla keinoilla. Olen lukenut FAQista selkatreeniin ohjeita tuntikausia. Printtasin jopa Tomin ohjeen ja otin salille mukaan. Myos tekniikkaneuvoja liikkeisiin –osio on ollut syynissa. Oon kokeillut toooosi pienilla painoilla ja liian isoilla painoilla, myos silta valilta. Pyysin etta salin oma PT nayttaa tyylin. Sen mielesta tein ihan oikein, silti en vaan tunne selassa rasitusta. Aina vaan ongelmana on kasien vasyminen ennenkuin selassa tuntuu paljon miltaan. PTn mielesta vika on heikoissa kasilihaksissa. Totta?
Nyt alkaa olla keinot vahissa. Mika hitto tassa on niin vaikeaa? Onko mtn tehtavissa? Tuntuu etta selkatreeni on ajanhukkaa, siita tulee vain vihaiseksi.
Tilasin pari paivaa sitten Pakkis-kaupasta Fastin vetoremmit. Saan ne kayttoon ikava kylla vasta tammikuussa mutta toivon todella etta saan rasituksen niilla enemman kasilta selalle. Tosin se personal trainer sanoi etta ei ole valttamatta hyva idea kayttaa remmeja, koska sitten mun kadet/puristusvoima ei vahvistu ikina. Kuulostaa mun korviin hiukkasen paskapuheelta??
Poikaystava (treenitaustaa 6v) on sita mielta etta selka treenautuu kylla vaikka rasitusta ei tunnu samalla lailla kun muiden lihasryhmien kohdalla. Miten tan kanssa on?
Kiitos kaunis.
PS. Toivottavasti taa ei oo yksi turha aloittelija-tredi lisaa..
Nyt alkaa olla keinot vahissa. Mika hitto tassa on niin vaikeaa? Onko mtn tehtavissa? Tuntuu etta selkatreeni on ajanhukkaa, siita tulee vain vihaiseksi.
Tilasin pari paivaa sitten Pakkis-kaupasta Fastin vetoremmit. Saan ne kayttoon ikava kylla vasta tammikuussa mutta toivon todella etta saan rasituksen niilla enemman kasilta selalle. Tosin se personal trainer sanoi etta ei ole valttamatta hyva idea kayttaa remmeja, koska sitten mun kadet/puristusvoima ei vahvistu ikina. Kuulostaa mun korviin hiukkasen paskapuheelta??
Poikaystava (treenitaustaa 6v) on sita mielta etta selka treenautuu kylla vaikka rasitusta ei tunnu samalla lailla kun muiden lihasryhmien kohdalla. Miten tan kanssa on?
Kiitos kaunis.
PS. Toivottavasti taa ei oo yksi turha aloittelija-tredi lisaa..