Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli olen tässä kaverin kanssa ihmetellyt että mistä johtuu kun paino nousee aina kun aloittaa treenaamisen tauon jälkeen, painoa tulee aina n. 4-6kg lisää kuukauden aikana treenaamisen aloituksesta vaikka syön siistimmin kuin taukojen aikana???
pitää paikkansa ja varmasti on myös syy. mm maastaveto pistää kehon keräämään nestettä ja kunnolla.keho kerää nestettä
mäki luulin et kreatiini ja kielletyt ainekset kerää nestettä kroppaan,mut et treenit ja maastavedotki kerää,ni se oli kyl uus tieto
kyllä 6 kilon tulemisesta nyt voi jotain päätellä vaik keskiyöl punnitteeJos toi 4-6 kilon lisä ei ole aamupainossa, ei siitä voi päätellä oikein mitään.
paino voi helposti vaihdella aamun ja illan välillä jollain 5 kilolla syömisen mukaan.kyllä 6 kilon tulemisesta nyt voi jotain päätellä vaik keskiyöl punnittee
Mä oon aina ihmetelly miten joillan heittelee ilta- ja aamupaino noin suurella hajonnalla. Mulla hädin tuskin yön aikana paino tippuu edes kiloa, jos nukun normaalit 8 tunnin yöunet ja en syö n. 2 tuntiin ennen nukkumaan menoa.paino voi helposti vaihdella aamun ja illan välillä jollain 5 kilolla syömisen mukaan.
itellä ainaki ollu joskus aamulla 79 ja illalla lähempänä 85..
Mä oon aina ihmetelly miten joillan heittelee ilta- ja aamupaino noin suurella hajonnalla. Mulla hädin tuskin yön aikana paino tippuu edes kiloa, jos nukun normaalit 8 tunnin yöunet ja en syö n. 2 tuntiin ennen nukkumaan menoa.