miksi paino nousee???

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
eli olen tässä kaverin kanssa ihmetellyt että mistä johtuu kun paino nousee aina kun aloittaa treenaamisen tauon jälkeen, painoa tulee aina n. 4-6kg lisää kuukauden aikana treenaamisen aloituksesta vaikka syön siistimmin kuin taukojen aikana???

eli olen tässä kaverin kanssa ihmetellyt että mistä johtuu kun paino nousee aina kun aloittaa treenaamisen tauon jälkeen, painoa tulee aina n. 4-6kg lisää kuukauden aikana treenaamisen aloituksesta vaikka syön siistimmin kuin taukojen aikana???

keho kerää nestettä :rolleyes:

siinähän se tais jo tulla ja tietysti lihaskasvu ;D

Sun täytyy syödä treeniaikoina enemmän kuin silloin ku et treenaa. koska kulutus on silloin paljon suurempaa niin täytyy syödä paljon että voit kasvaa! kaytätkö kreatiinia?

miten se mave kerää nestettä kroppaan?

mäki luulin et kreatiini ja kielletyt ainekset kerää nestettä kroppaan,mut et treenit ja maastavedotki kerää,ni se oli kyl uus tieto:hyper:

mäki luulin et kreatiini ja kielletyt ainekset kerää nestettä kroppaan,mut et treenit ja maastavedotki kerää,ni se oli kyl uus tieto:hyper:

Rankka treeni mikä kuormittaa lihaksia kerää nestettä, oli kyse sitten punttiksesta tai itsensä rääkkäämisestä muilla kuntoilutavoilla. Silloin kun pitää kevyen viikon sellaisena, ettei treenaa ollenkaan niin paino tippuu itselläni yleensä kilon verran ja kun taas aloittaa niin parin päivän päästä paino on hypännyt kilon verran ylöspäin.

Kaippa joku ammattilainen osaa kertoa tieteellisen syyn tähän :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
aineenvaihdunta paranee ja keho alkaa ottamaan paremmin hiilihydraatteja vastaan ja glykogeenin varastoiminen kehoon nostaa sitä painoa. voi olla että tähänkin on monta erisyytä ja tämä oli vain 1/10

Kilo tai kaks kertyy nestettä helposti kehoon treenin alkaessa ja häviää taas noin viikon kuluessa jos ei treenaa. Tämä oman kokemuksen perusteella, en osaa kovin hyvin selittää mistä tuo voisi johtua.

tarkistin painon...

eli aamupaino on nyt noussu noin 2,5 kg eli lihas on ilmeisesti vaan hörpänny nestettä kivasti... :dance: ja sellanen et mavea en oo tehny ollenkaan selkäongelman takia... mut kyl kivasti tullu tota lihasturvotusta takasin ku alotti taas kunnon treenaamisen... :rock: kreatiinia, bcaa+glukatamiinia ja palkkaria käytän KYLLÄ ( en muuta!) ja mulla kyl toimii tosi hyvin toi kreatiini! sarjapainot nousee kyydillä ja sarjakestävyys ihan toista luokkaa kun ilman kreatiinia.

Jos toi 4-6 kilon lisä ei ole aamupainossa, ei siitä voi päätellä oikein mitään.
kyllä 6 kilon tulemisesta nyt voi jotain päätellä vaik keskiyöl punnittee

kyllä 6 kilon tulemisesta nyt voi jotain päätellä vaik keskiyöl punnittee
paino voi helposti vaihdella aamun ja illan välillä jollain 5 kilolla syömisen mukaan.
itellä ainaki ollu joskus aamulla 79 ja illalla lähempänä 85..

paino voi helposti vaihdella aamun ja illan välillä jollain 5 kilolla syömisen mukaan.
itellä ainaki ollu joskus aamulla 79 ja illalla lähempänä 85..
Mä oon aina ihmetelly miten joillan heittelee ilta- ja aamupaino noin suurella hajonnalla. Mulla hädin tuskin yön aikana paino tippuu edes kiloa, jos nukun normaalit 8 tunnin yöunet ja en syö n. 2 tuntiin ennen nukkumaan menoa. :offtopic:

Mä oon aina ihmetelly miten joillan heittelee ilta- ja aamupaino noin suurella hajonnalla. Mulla hädin tuskin yön aikana paino tippuu edes kiloa, jos nukun normaalit 8 tunnin yöunet ja en syö n. 2 tuntiin ennen nukkumaan menoa.

syö poika:D

edit: toi nyt oli mulle ihan max-heitto aamun ja illan välillä. ja korjatkaa jos oon väärässä mut muistelen lukeneeni joskus et THE hulkillaki ois ollu aamu ja iltapainolla eroo lähemmäs kymmenisen kiloo joskus massalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom