Miksi olen heikko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Marchi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Musta on pitkään tuntunut siltä että olen yksi ainoista ketä vaivaa totaalinen voimattomuus, mutta onhan meitä sitten moneksi. Kolmisen vuotta olen puntannut, ja silti nostan vähemmän kuin moni "pystymetästä repästy" ensimmäisellä treenikerrallaan. Oma paino ei mene penkissä, eikä edes kyykyssä. Vedossa sentään puolitoista kertaa oma paino. Nyt mennään tolla Starrin 5x5:llä ja katotaan miten käy. Tänä vuonna en aio myöskään dieetata, ennenkuin rasvaprosenttini on yli 25 (siihen ei kyllä mene kauaa).

Mulla sama juttu, että punnerrusliikkeet ovat aivan perseestä (penkin sarjapainot 70-80kg ja pystypunnerruksessa 25kg kässärit ovat suurimmat millä omin avuin sarjaa pystyn tekemään) ja vetoliikkeet ovat paljon paremmessa kuosissa (alataljassa sarjapainot 90-100kg, scott-penkissä hauiksia 8x40kg). Olen pohtinut, että olisikohan käsien pituudella (yli 190 senttisenä omaan melko pitkät kädet) osuutta asiaan. Kaksi ja puoli vuotta oon reenaillut ja noi punnerrusliikkeet todellakin alkaa vituttaa... :curs:

Eikös nuo ole ihan normaalit painot. Varsinkin jos ei alataljaa ihan erityisen puhtaasti tee, ei ole mun mielestä mitään ihmeellistä.

Eikös nuo ole ihan normaalit painot. Varsinkin jos ei alataljaa ihan erityisen puhtaasti tee, ei ole mun mielestä mitään ihmeellistä.

Juu en meinannutkaan, että ne mitään kovia tuloksia olisi, mutta mun mielestä nuo vetävät on edellä noita työntäviä, jotka puolestaan ovat tosi paskoja.

Olen pohtinut, että olisikohan käsien pituudella (yli 190 senttisenä omaan melko pitkät kädet) osuutta asiaan. Kaksi ja puoli vuotta oon reenaillut ja noi punnerrusliikkeet todellakin alkaa vituttaa... :curs:

Mulla on pituutta 185 ja kyllä siinä välityksilläkin on tekemistä asian kanssa, mutta enemmän ehkä kuitenkin vaikuttaa geeniperimä ja nuoruuden liikkumattomuus. Hermotus minulla ainakin on aivan pielessä. Ja tosiaan vetoliikkeet ovat punnerruksia edellä (vai punnerrukset jäljessä?).

Mulla on pituutta 185 ja kyllä siinä välityksilläkin on tekemistä asian kanssa, mutta enemmän ehkä kuitenkin vaikuttaa geeniperimä ja nuoruuden liikkumattomuus. Hermotus minulla ainakin on aivan pielessä. Ja tosiaan vetoliikkeet ovat punnerruksia edellä (vai punnerrukset jäljessä?).

Niin, mahtaisko tuo liikkumattomuus tosiaan vaikuttaa...hyvin voisi kyllä kuvitella. Omat sarjapainot kans ihan olemattomat ja elämäni ensimmäisen kuntorempan alotin vasta tuossa kolmikymppisenä.

Mulla sama juttu, että punnerrusliikkeet ovat aivan perseestä ..

Katos katos. En ole yksin. Mullakin jumittaa punnerrusliikkeet pahasti. Penkistä saa just ja just sen oman painon (87kg) vaikka treenattu jo vaikka kuin pitkään. Muissa liikkeissä kyllä tuntuu kehittyvän, ei punnerruksissa. Jos joku päivä 100kg punnerran penkistä niin hypin ilosta. Tällä kehitysvauhdilla vois laittaa tavotteeksi vuodeksi 2010 mennessä. Stana.

Johtusko välityksistä tosiaan? Meikäkin 191 pitkä ja luusto paksuutta hammastikku. :wall:

Toinen jännä juttu. Kaveri (käy harvoin salilla) punnertaa penkistä n. 120kg (30kg enemmän kun meikäpoika), mutta vinopenkissä kässäreillä itsellä taas isommat hanttelit? Beats me.

Mulla sama juttu, että punnerrusliikkeet ovat aivan perseestä (penkin sarjapainot 70-80kg ja pystypunnerruksessa 25kg kässärit ovat suurimmat millä omin avuin sarjaa pystyn tekemään) ja vetoliikkeet ovat paljon paremmessa kuosissa (alataljassa sarjapainot 90-100kg, scott-penkissä hauiksia 8x40kg). Olen pohtinut, että olisikohan käsien pituudella (yli 190 senttisenä omaan melko pitkät kädet) osuutta asiaan. Kaksi ja puoli vuotta oon reenaillut ja noi punnerrusliikkeet todellakin alkaa vituttaa... :curs:

Tämä ei nyt ole mitenkään sulle tarkoitettu mutta yleensä noi vetoliikkeet tuntuu olevan jengillä vahvempia, koska niissä voi fuskata huomattavasti enemmän. Itsekin voin sanoa, että alataljassa voin vedellä 150 kilolla kasin mutta suoritus on sitten melko irstas ja vammautumisriski suuri. Penkistä nousee ehkä 120:llä ykkönen. Pituutta myös yli 190cm. Mutta tuo penkki tuntuu itselläkin laahaavaan aina perässä :curs: . Tai siihen ei vaan saa tuntumaa:wall:

Niin, mahtaisko tuo liikkumattomuus tosiaan vaikuttaa...hyvin voisi kyllä kuvitella. Omat sarjapainot kans ihan olemattomat ja elämäni ensimmäisen kuntorempan alotin vasta tuossa kolmikymppisenä.

Harrastin ite kyllä lapsena vielä ulkoilua reilusti, fudista sekä talvisin hiihtoa, mutta murrosiän myötä liikunnallisuus lopahti täysin. Varmasti se vaikuttaa, mutta mulla noi geenitkin ja ruumiinrakenne on paremmin sopiva kestävyysharjoitteluun.

Mitä tulee tohon vetoliikkeissä fuskaamiseen; on tuossa varmasti totuuden siemen sitä en kiellä mutta ite lähtisin myös siitä että useimmissa vetoliikkeissä psykologia myös jyllää. "uskaltaa" ottaa isompia rautoja kuin punnerruksissa jos esim treenaa yksin eikä ei ole niin suurta vaaraa jäädä sinne alle.

Mulla ainakin on ihan fyysinen ero voimatasossa. Raskaat maastavedot nousee puhtaasti selällä kun heikot jalat suoristuu ensin.

Katos katos. En ole yksin. Mullakin jumittaa punnerrusliikkeet pahasti. Penkistä saa just ja just sen oman painon (87kg) vaikka treenattu jo vaikka kuin pitkään. Muissa liikkeissä kyllä tuntuu kehittyvän, ei punnerruksissa. Jos joku päivä 100kg punnerran penkistä niin hypin ilosta. Tällä kehitysvauhdilla vois laittaa tavotteeksi vuodeksi 2010 mennessä. Stana.

liityn iloiseen joukkoonne,punnerrusliikkeet täysin persiillään.muissa liikkeissä tuntuu kyllä kehittyvän,eritoten selkä-ja jalkaliikkeissä.

Tuolla postausmäärällä Marchilla pitäs kyllä jo jonkin verran olla tietoa treenistä ja ravinnosta!!! :D

mikä ihmeen tietämyksen mittari se postausluku oikein?
Täällä ihminen leimataan lajin aloittelijaksi postausmäärän perusteella.
Kuinka moni tunnustaa lukevansa ensin viestin ja sitten katsovansa postausmäärää päätelläkseen sen kuinka asiaa tyyppi puhuu?

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mikä ihmeen tietämyksen mittari se postausluku oikein?
Täällä ihminen leimataan lajin aloittelijaksi postausmäärän perusteella.
Kuinka moni tunnustaa lukevansa ensin viestin ja sitten katsovansa postausmäärää päätelläkseen sen kuinka asiaa tyyppi puhuu?
Aloittelijaksi leimataan yleensä myös jos vastailee yli puoli vuotta vanhoihin viesteihin :jahas:

ps :D

No nouseeko nyt se 100kg =)?

Back
Ylös Bottom