- Ikä
- 49
Musta on pitkään tuntunut siltä että olen yksi ainoista ketä vaivaa totaalinen voimattomuus, mutta onhan meitä sitten moneksi. Kolmisen vuotta olen puntannut, ja silti nostan vähemmän kuin moni "pystymetästä repästy" ensimmäisellä treenikerrallaan. Oma paino ei mene penkissä, eikä edes kyykyssä. Vedossa sentään puolitoista kertaa oma paino. Nyt mennään tolla Starrin 5x5:llä ja katotaan miten käy. Tänä vuonna en aio myöskään dieetata, ennenkuin rasvaprosenttini on yli 25 (siihen ei kyllä mene kauaa).
Mulla sama juttu, että punnerrusliikkeet ovat aivan perseestä (penkin sarjapainot 70-80kg ja pystypunnerruksessa 25kg kässärit ovat suurimmat millä omin avuin sarjaa pystyn tekemään) ja vetoliikkeet ovat paljon paremmessa kuosissa (alataljassa sarjapainot 90-100kg, scott-penkissä hauiksia 8x40kg). Olen pohtinut, että olisikohan käsien pituudella (yli 190 senttisenä omaan melko pitkät kädet) osuutta asiaan. Kaksi ja puoli vuotta oon reenaillut ja noi punnerrusliikkeet todellakin alkaa vituttaa... :curs: