Miksi kaikilla on yhtäkkiä South Park -avatarit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämmöiseen törmäsin netissä...:eek:

viprus.jpg

Hitto on se niin siistiä kun teillä on oma klikki...olispa mullakin :itku:

Tämmöiseen törmäsin netissä...:eek:

viprus.jpg

Hitto on se niin siistiä kun teillä on oma klikki...olispa mullakin :itku:

Meiän klikki... AKA Vip-jäsenyys... :hyper:

Nääh... tää on hauskaa. Vai pitäiskö tohon laittaa oma naama että nuoremmat lähtee aina karkuun kun lukee mun postauksia?? :eek:

Ashta, et sää voi piiloutua meiltä....

Ei kai toi ole tarttuvaa

joo, nuo souhtpark avatarit alkaa jo pikkuhiljaa ottaan pannuun, mutta saahan nuo säädettyä pois näkyvistä tuolta asetuksista. :).

Mike Pakotti Meidän Tähän, Hän Kontrolloi Ajatuksiamme!!! Tämä On Juoni Saada Lisää Sotilaita Miken Omaan Armeijaan, Jolla Valloitetaan Suomi!!! Unohtakaa Minut, Olen Jo Todennäköisesti Kuollut Kun Luette Tämän!!!

Ehkä keksi ehkä ei

<---tässä allekirjoittaneen nöyrä sanaton kommentti. :)

Tehkää te ei-vipit joku vastaava kampanja. Pankaa siguun vaikka kaikille joku NGV:n legendaarinen vanlaineri. Niitä nimittäin luulis kyllä kaikille riittävän.

SDP ei petä koskaan. Tasa-arvon nimissä vaadin Tuula Haataista esille. Tuo Eero kuvottaa minua.

No oksenna sitten hiljaa. Jos se saatanan Meriläinen tulee takaisin, mun on pakko ryhtyä voimakeinoihin ongelman eliminoimiseksi.

Tehkää te ei-vipit joku vastaava kampanja. Pankaa siguun vaikka kaikille joku NGV:n legendaarinen vanlaineri. Niitä nimittäin luulis kyllä kaikille riittävän.

Hyvä idea:thumbs: Siinähän ois köyhillekin tekemistä.Sit ois parasta A-ryhmää,ja sitten sitä B-ryhmää:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom