Miksi kaikilla on yhtäkkiä South Park -avatarit?

Ei ollut vitsi.. ja jakaminenhan on nykyään muotia.. vrt. vertaisverkot :hyper:

P.S. pistäppä eukolles terkkuja että sillä on ihan muodokas perä :kuola: ;)

Juu ei, ei ole emäntä jaossa ja tämäkään ei ollut mikään vitsi ;)

Ja terveiset on sanottu ja vastaukses tuli pelkkä hymähdys :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally Posted by MissEvilEve
Aika moni on muuten oikeastikin hyvin paljon avattarensa näköinen Tässäkin ketjussa kirjoittaneista [keiden ulkonäön tiedän muutenkin] SP-hahmonsa näköisiä/kaltaisia on tosi moni, esim. Missukka, pahis, Mr.Referee, PikkuEero ja Dragon

Ollaanko me tavattu :eek:

Ihan samaa minäkin ihmettelen :lol2:

Vai olisiko kuva mielikuvan mukainen tässä tapauksessa..? (en minä oikeesti ole näin nyrpeä :) )

Olen ilonpilaaja ja paljastan kuplan juonen:

Me South Parkin asukkaat olemme oikeasti Suomi24:n agenteja ja tavoitteenamme on kaataa pakkotoiston foorumi, ja tehdä työnantajastamme suomen suurin voimailufoorumi. Omat kuvamme on avatareina siksi, että ne vievät todella paljon levytilaa. Esimerkiksi oman karvanaamani jokaisen yksityiskohdan näyttäminen vie todella paljon tilaa. Loppujen lopuksi Mikelta loppuu levytila -> foorumi kaatuu ja tehtävä suoritettu.

Ps: Älkää mainitko tästä asiasta Mikelle ettei se bannaa mua

Olen ilonpilaaja ja paljastan kuplan juonen:

Me South Parkin asukkaat olemme oikeasti Suomi24:n agenteja ja tavoitteenamme on kaataa pakkotoiston foorumi, ja tehdä työnantajastamme suomen suurin voimailufoorumi. Omat kuvamme on avatareina siksi, että ne vievät todella paljon levytilaa. Esimerkiksi oman karvanaamani jokaisen yksityiskohdan näyttäminen vie todella paljon tilaa. Loppujen lopuksi Mikelta loppuu levytila -> foorumi kaatuu ja tehtävä suoritettu.

Ps: Älkää mainitko tästä asiasta Mikelle ettei se bannaa mua

Bannaus on sun pienin ongelma tällä hetkellä.. lähetin pari Jippiin korstoa hoitelemaan sut ja koko South park organisaation
:evil:

lol. vaikka olis ihan vitun vip niin silti mennyt koko southpark-hässäkkä ihan ohi.

no ei tässä jaksa enää avatareja vaihdella, ehkä sit ensi kerralla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom