Miksi kaikilla on yhtäkkiä South Park -avatarit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Plaah, plaah, plaah...osta vippi tai et muuten kuule ikinä syytä...kyl muaki toi kiinnostais mut ei ne sitä kerro...:curs: Perkele, ei ois kyllä kiinnostanutkaan...:D

tätä emme saa ikinä tietää.. olen yrittänyt jo tuola tyhmien kysymysten tredissä.:D

e. tietysti, mutta ei nyt jaksa..

Ikinä? No ainakin liittymällä vipiksi saa tietää...

Hihihihihihihi...eipäs kerrotakkaan! :lol2:
Sen verran uskallan paljastaa kuitenkin, että tämän jutun taustalla on jotain uskomattoman suurta ja mystistä. Mike taitaa olla ainoa henkilö kenellä on valtuudet tästä enempää kertoa.

Mitä te nyt stressaatte? Joku vippi-inside-läppä on taas kyseessä. Muuta ei tarvitse tietääkään. Noi South Park -hahmothan on ihan mukavia. Ne kalsarit taas alkoi oikeasti jo vituttamaan.

Ai jaa.. no mä kysyn sit vaan joltain vipiltä hlökohtaisesti ;)

Edit. Mä tykkäsin enemmän niistä kalsareista.

Ai jaa.. no mä kysyn sit vaan joltain vipiltä hlökohtaisesti ;)

Edit. Mä tykkäsin enemmän niistä kalsareista.

Se henkilö joka tohon vastaa bannataan forumilta :whip: :lol2:

;)

"Hauska" vip-läppä.

Noitahan on ollu ennenkin.Vipit päättää, että kaikki laittaa samantyyppisen avatarin, ja muut ihmettelee...

Ei sille mitään sen ihmeempää syytä ole. Veikkaisin, että enemmän ärsyttää jengiä kuin hauskuuttaa. Itelle kylläkin ihan sama.

Netissä on jossakin semmonen southpark editori jolla voi tehä oman näköisensä(tai jonkun toisen näköisen) hahmon. Oon joskus nähny jollain toisella foorumilla linkin ja tehnyki ihka oman "paperi" southpark version ittestäni. Ei oo mikään super uus juttu ees. Mut kumminkin aikas hauska.

Googlella varmaan löytyy.

Mistään sen syvempää syytä tähän southpark aaltoon en rupee arvailemaan.

Netissä on jossakin semmonen southpark editori jolla voi tehä oman näköisensä(tai jonkun toisen näköisen) hahmon. Oon joskus nähny jollain toisella foorumilla linkin ja tehnyki ihka oman "paperi" southpark version ittestäni. Ei oo mikään super uus juttu ees. Mut kumminkin aikas hauska.

Googlella varmaan löytyy.

Mistään sen syvempää syytä tähän southpark aaltoon en rupee arvailemaan.
No haloo! Nyt ei analysoida missä niitä guppeja voi tehdä, vaan miksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom