Miksi et ryyppää ankarasti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu

Tromm

Banned
Ikä
43
Miksi väkijuomat eivät ole sinun makuusi? Miksi syöt rahkaa tai mämmiä samaan aikaan kun muut ovat gluteus maximukset olkapäillä?

Itse en juo kuin max. kerran vuodessa (jos on hyvä syy), koska

1.Krapula on liian viheliäinen tila
2.Morkkis on vielä viheliäisempi.
3.Maistuu pahalta.
4.Se haittaa kehitystä, totta kai.

Entä muut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. Rankasta ryyppäämisestä tulee maha täyteen oksennusta.
2. Lieväkin ryyppääminen saa minut lähettelemään typeriä tekstareita.
3. Lievästäkin ryyppäämisestä tulee nykyään krapula.
4. Krapuloihini liittyy nykyään aina morkkis (vaikken olisi siis muuta tehnyt kuin juonut muutaman sidukan ja sattuu tulemaan krabbis), masennus ja itkeskelyä.
5. Olen humalassa vielä ärsyttävämpi kuin selvänä.

1. en tykkää itsestäni kännissä ja olen ehdottomasti parempi ihminen selvinpäin
2. toistuvana haittaa kehitystä ja kuraa terveyttä
3. menee rahaa turhaan
4. krapulat ja krapula"ruoka"
5. en löydä yhtään hyvää syytä siihen, miksi pitäisi ryypätä
6. känni ei tuo minulle missään suhteessa lisäarvoa elämään
7. en ole ujo enkä estoinen, joten en tarvi rohkaisuryyppyjä tehdäkseni asioita

Kännissä viimeksi isoveljen häissä 8/2000. Jouluna otan lasin viiniä ja yhden saunakaljan. Siinä on vuoden juomiset. :maksa-arvo ylppö:

1. Moraalit
2. Vaihtoehtoja on
3. Persoonaton nautintoaine
4. Kokemukset kännisistä idiooteista
5. Liian vaivalloista/ maistuu pahalta
6. Kusettaa
7. En pidä ajatuksesta, etten hallitsisi itseäni henkisesti ja fyysisesti täysin.

Tosin tuleehan sitä dokailtua enemmän kuin kerran vuodessa ;)

Jouluna otan lasin viiniä ja yhden saunakaljan

Miten saat sen kaljan alas? Varsinkin jos muuten ei koskaan juo niin yksikin pullo tuota kuraa saa yrjön suihkuna ulos... :urjo:

No mulla on ihka aito totaalinen on-off kytkin tässä asiassa - juon kuitenkin aikas harvakseltaan enkä juo "ankarimman perään". Puoliankaralla tinttaamisella pysyn vielä krapula-asteikolla minkä olen vakuuttanut itselleni olevan paras ratkaisu. Tosi kiskomisella ylittyy jokin kriittinen kipukynnys eikä uskomatonta kyllä tule krapulaa. Ilmeisesti kroppa on niin myrkyttyneessä tilassa että tulee vain sellainen pitkähkö liukuma takaisin normaalitilaan. Parempi pitäytyä semiankarassa ryyppäämisessä.

eedit: niin ja juomat tuppaa oleen noita vahvempia. Keskihöperö sopii saunakaljaksi. :kippis1:

eedit # 2: en ole koskaan ymmärtänyt mannermaista tissuttelua. En vain "ymmärrä" miksi kukaan haluaa siemailla muutaman. Jätän itse väliin ellen ole aikeissakaan sammutta janoa pidemmäksi aikaa.

Tromm sanoi:
Miten saat sen kaljan alas? Varsinkin jos muuten ei koskaan juo niin yksikin pullo tuota kuraa saa yrjön suihkuna ulos... :urjo:
Kyllähän se kylmä olut maistuu joulusaunan jälkeen ja jouluaterian kanssa aivan taivaalliselta, joten ei ongelmia. :D

1. Seuraavat 2-3 päivää ryyppäyksen jälkeen menee vessanpöntöstä alas
2. Kuluu rahaa (viinat, krapularuoat, uhkapelit baarissa)
3. Haittaa kehitystä
4. Tulee herkemmin kipeäksi
5. Kännissä tulee hölmöiltyä

Laitetaan nyt vielä syitä miksi joskus kuitenkin sorrun keiton puolelle:

1. Hyvässä seurassa sopivassa humalassa oleminen on mukava olotila

Hmm, siihen ne sitten taisikin jäädä.

1. Turvottaa ja pöhöttää
2. Mokailen humalassa helvetisti
3. Turvottaa ja pöhöttää
4. Tyhjät kalorit
5. Turvottaa ja pöhöttää
6. Rahaa menis hukkaan
7. Turvottaa ja pöhöttää
8. Krapula ja morkkis
9. Turvottaa ja pöhöttää
10. Kisat tulossa
11. Turv ja pöh!
12. Unirytmi menis vielä nykyistäkin enempi sekaisin!

edit. Jussina oli loooiiistavat kännit, edellisen kerran uutenavuotena :kippis1:
sen jälkeen tuli penaenkkaki!! :kippis1:

Tromm sanoi:

Sama vika, viinaa ja kaljaa en pysty juomaan :) Syitä nyt on turha kerrata kun ne ovat täysin samat kuin muillakin. Jouluna yleensä lasi tai pari cherryä ja uutenavuotena kuohuviiniä lasi. Vuoden juomiset mahtuu varmaan yhteen litran pulloon.

1. Pystyn ehkä nauttimaan alkoholista tunnin-pari mutta sit tuun saamarin kipeeks aina

2. Eka kännissä on kivaa, mutta sit alkaa vituttamaan, jonka jälkeen haluaa rikkoa paikkoja, vittuilla ihmisille, lyödä ja potkia ihmisiä.

3. Edellisten kohtien takia seuraavana päivänä kauhee vitutus ja morkkis

Viimeksi kännissä ??.6.2004 ;) edittiä

En ryyppää, koska se on tyhmää, Turhaa rahan menoa, Känni ei loppupeleissä oo mikään kiva tila, haittaa kehitystä, morkkis aina... lukemattomia syitä. Toki pidän oluen mausta :kippis1: ja nykyään tuleekin ostettua sillontällön olvin ykköstä, jota saa sixbägissä hyperhalpaan hintaan :rock:.

1) Rahat menee. On tässä jo 20000 euroa ryypätty. Pistän tulevaisuuden ryyppyrahat mielummin vaikka uuteen autoon.

2) Treeni kärsii. Eräänäkin vuonna join lähes joka päivä ja salilla kehitys pysähtyi TÄYSIN. Kun vähensin juomista niin treenipainot lähti nousuun.

3) Alkoholista ei enää tule hyvä olo. Aivot vaan menee puoliteholle eikä kännissä saa mitään järkevää tehtyä. Elämä menee kännissä/krapulassa hukkaan.

4) En tykkää krapulassa oksentamisesta, pääkivusta, tärinöistä yms.

5) Jos juon itseni kunnon känniin niin tulen agressiiviseksi. Seuraavana päivänä muistelen mitä tuli uhottua ja on morkkis.

1. En pidä kännissä olemisen tunteesta
2. Viina on pahan makuista
3. Känniset ihmiset ovat mun mielestä yleensä helvetin ärsyttäviä, äkkipikaisia ja riidanhaluisia - en tahdo olla samanlainen
4. Tahdon olla tietoinen ympäristöstäni ja mitä siellä tapahtuu
5. Mulle tulee nopeasti huono olo viinasta. 4 siideriä riittää jo, enkä ole erityisen viehättynyt Norjan puhumisesta

Aika vähän tulee nykyään otettua. Suurin syy siihen on, ettei huvita hukata aikaa krapulapäivän saamattomuuteen kun on paljon muutakin tekemistä.

Saunakaljat, pari lasia viiniä jne. tulee säännöllisesti otettua, mutta mitään koomakännejä ei juuri koskaan.

Toki pidän oluen mausta ja nykyään tuleekin ostettua sillontällön olvin ykköstä, jota saa sixbägissä hyperhalpaan hintaan .

Kai tuo oluen makukin on vaan sellainen juttu mikä jakaa ihmiset kahtia. Kerran oon sitä juonut ja se riitti!!! Ei koskaan enää!!!!

1. En keksi minkäänlaista syytä ryyppäämiseen.

Mä ole kanssa ei alkoholia linjalla. Viimeinen todellinen humala oli muistaakseni 97 tai 98 opiskellessa. 5 vuotta opiskelujen ohella tiskin toisella puolella karisti kaikki halut kännätä.

Nykyään en jaksa olla viittä minuuttia humalaisten seurassa. Humalassa olevat on aivan vitun rasittavia. Jokainen luulee olevansa vitun hauska, fiksu, komee/kaunis, rikas , lihaksikas ja rohkee, ihan mitä vaan.

Myöskään en pidä alkoholijuomien mausta tai humaltumisen tunteesta ja tilasta. Ja ikinä en ole saanut pillua humalassa.

Oikeesti, kuka joisi alkoholia jos se ei humalluttaisi? On ne niin helvetin pahoja litkuja. Baarissa duunissa ollessa vitutti kaikki puuhelmipojat jotka amisviikset väpättäen kilpaa kehui jotain viskiä tai konjakkia. Vittu ne ei varmaan jois sellasta kamelinkusta jos siinä ei olis voltteja.

Vuodatus. :itku:

Ensinäkin uskonto kieltää toisena, jos joku mun broido näkis mut jossain kaivaris vetämässä kunnon kännit niin, turpaan tulis ja huolella, ja muutenkin kyllä omat aivot riittää sen tajuamiseen et ei kannata juoda, jos omasta terveydestään haluaa pitää huolta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom