Miksi et menisi plastiikkakirurgille?

Eilen tuli Töölön Mehiläisessä käytyä plastiikkakirurgilla, enpä näe mitään syytä miks ei olis järkevää käydä jos joku asia ulkonäöllisesti ärsyttää. Sama homma kun bodauksessa imo, jos kropan läskit ei miellytä niin monet treena ittensä kuntoon. Kehon muokkausta all the way. Kiva tunti liksa tosin niillä on... 220€/tunti :D:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olen asian aina ajatellut näin: vaikka en ole kedonkukkanen kukkii se perunakin ;) sitä paitsi oletko sinä enään sinä kun käydään leikkelemässä vähän pärstää muuta.. miksi elämisen jäljet ei sais näkyä? (jos ei siis mihkään ulkonäköä vaativaan ammattiin meinaa). ja ite en ainankaan meinaa...

Eilen tuli Töölön Mehiläisessä käytyä plastiikkakirurgilla, enpä näe mitään syytä miks ei olis järkevää käydä jos joku asia ulkonäöllisesti ärsyttää. Sama homma kun bodauksessa imo, jos kropan läskit ei miellytä niin monet treena ittensä kuntoon. Kehon muokkausta all the way. Kiva tunti liksa tosin niillä on... 220€/tunti :D:D

Saakos udella mitä tehtiin?

Itse voisin kyllä haluta pidemmän leuan ja hiussiirteen parin vuoden sisään, mutta taitaa jäädä nyt kuitenkin välistä. Vaarana on kuitenkin se että pieleen menneen leikkauksen jälkeen vasta naurettavalta näyttääkin ja osaisiko sitten edes koskaan itse sopeutua uuteen ulkomuotoonsa ollenkaan.

Mun kropassa/naamassa ei ole mitään mikä ainakaan paranis esteettisellä plastiikkakirurgialla. En tarkoita että mä olisin jotenkin erityisen kaunis, mutta osat sopii yhteen eikä oo mitään "valuvikaa". A-kupin tissit ois tietty kivat, mut sellaset voi hankkia myös painoa pudottamalla.

Toivon että naamat irtoaa 30 vuoden kuluttua kaikilta ketkä ovet ottaneet botoxia. On se vaan niin vitun pinnallista touhua tuollanen naamavärkin muokkaaminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom