Eli kun treenaan habat/ojentajat ihan piippuun, niin en saa sitä niin sanottua poltto tunnetta, vaikka teen kaikki sarjat ihan loppuun. Miksi näin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin manailin täällä vähän aikaa sitten samasta ongelmasta(en jaksa ettiä postia nyt)mutta kun vähensin sarjoja 9sarjasta 6sarjaan sekä haukalle ja ojentajalle nii johan alkoi tulla poltetta ja tuntuu et kasvaiskin paremmin nyt.Ja tietenkin kiinnitin entistä enemmän tekniikkaan huomiota.Bodaaja sanoi:Joo en käytä mitään heijareita tms. Mutta en saa sitä tunnetta, mutta se tuntuu kuitenkin että on treenattu kovaa, mutta polte ei tuu.
Ootko kokeillu hinkata vähän pidempää sarjaa?Itellä noi lyhemmät sarjat toimii paremmin mut kaikilla ei toimi.Bodaaja sanoi:Täytyy koittaa...mutta esim. haukka treenissä mä otan ekaks 20kg tangolla 2x6 ja sitten perään 20kg Z-tangolla 2x5. Sitten käsipainoilla vuorotahtia 2x10 ja Scottia piippuun asti, mutta ei.
Bodaaja sanoi:Täytyy koittaa...mutta esim. haukka treenissä mä otan ekaks 20kg tangolla 2x6 ja sitten perään 20kg Z-tangolla 2x5. Sitten käsipainoilla vuorotahtia 2x10 ja Scottia piippuun asti, mutta ei.
Bodaaja sanoi:Täytyy koittaa...mutta esim. haukka treenissä mä otan ekaks 20kg tangolla 2x6 ja sitten perään 20kg Z-tangolla 2x5. Sitten käsipainoilla vuorotahtia 2x10 ja Scottia piippuun asti, mutta ei.
Ei.. Itse käytin ojentajille (kolmijakoisessa) kickback(2x10) ja taljaa(3x10). Mutta pumppia ei kyllä tullut.:curs:Bodaaja sanoi:Mutta tarviiko samassa treenissä käydä läpi kaikki ojentaja liikkeet?
Bodaaja sanoi:Mutta tarviiko samassa treenissä käydä läpi kaikki ojentaja liikkeet?
tee jokatoinen viikko eri liikkeet.Bodaaja sanoi:Mutta tarviiko samassa treenissä käydä läpi kaikki ojentaja liikkeet?
Se polttotunne tulee, jos alat pumppailla kunnolla 10-12 sarjoja fuskaamatta 30-60 sekunnin sarjatauoilla. Jos ei tule, niin on ihme.Bodaaja sanoi:Eli kun treenaan habat/ojentajat ihan piippuun, niin en saa sitä niin sanottua poltto tunnetta, vaikka teen kaikki sarjat ihan loppuun. Miksi näin?