Miksi ei polta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisi myös kysyä: Miksi pitäisi polttaa?

Ei polte tosiaankaan ole kasvun tae, aivan kuten OutOfShape kirjoitti.
Viisi sarjaa hauiksia on liikaa, kun kaksi riittää vallan mainiosti.
Kokeile:
-pääliike 2x8
-apuliike 2x12

Ite tosiaan polttelen ja salilla koitan saada myös sitä polton tunnetta ja lähes poikkeuksetta sen saan. Oma avainsanani on: H-I-T-A-A-T negatiiviset vaiheet!!!

Otat alkuun pitempia sarjoja kevyillä painoilla hakien sitä liikerataa. Tällä lämmittelyllä pitäisi tuntua jo veri lihaksissa. Vasta tämän jälkeen kunnon treeni päälle. Ja lämmittelyllä en nyt tarkoita vain yhtä 15 sarjaa vaan vaikka joku 3x15 todella tunnustellen.

Riippuu siitä mitä tarkoitat tuolla että pitää käydä läpi kaikki ojentaja liikkeet? Kolme eri liikettä alkaa olemaan se määrä minkä yli ei yhdessä treenissä kannata mennä

Battle sanoi:
Voisi myös kysyä: Miksi pitäisi polttaa?

Ei polte tosiaankaan ole kasvun tae, aivan kuten OutOfShape kirjoitti.
Viisi sarjaa hauiksia on liikaa, kun kaksi riittää vallan mainiosti.
Kokeile:
-pääliike 2x8
-apuliike 2x12

Kyllä musta joku 4 sarjaa on ihan liian vähän. About 6 sarjaa on mun mielestä parempi.

Minulla toimii ojentajiin parhaiten vähän pitemmät sarjat, 15-20 toistoa per sarja. Painot on sellaiset että viimeinen 5 toistoa menee vapinan puolelle! :)

GoA sanoi:
Kyllä musta joku 4 sarjaa on ihan liian vähän. About 6 sarjaa on mun mielestä parempi.

Minä ainakin pystyn runttaamaan lihakset aivan väsyksiin neljällä, eli ei todellakaan liian vähän.

Kannattaa kokeilla semmosta et kun on tehny teka normaalin haukka treenin niin tekee vielä päälle vaikka tangolla jonku 20-30 sarjan pienemmillä painoilla ja hieman kapeamalle otteella niin kyllä on hauikset tulessasen jälkeen

yhdyn nippelin postaukseen..ja tee justiin alkuväsytystä/lämmitystä myös..ja sit kannattaa koittaa ottaa viä viimeset mehut yhen käden scotissa..jollei ton jälkeen oo hauikset tulessa niin on kumma.;) edit: ja tee tuota alkuväsytystä myös ojentajiin esimerkiksi kicback on hyvä liike siihen

Tulessa varmaan, mutta kasvaako tuolla tavalla?
Mun mielestä ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mun mielestä ainakin..jos saat käsiin lämmön aluks tolla lämmityksellä ja sit teet ne kovat sarjat ja sit vedät viimeset mehut viä pois.

Jepujee sanoi:
yhdyn nippelin postaukseen..ja tee justiin alkuväsytystä/lämmitystä myös..ja sit kannattaa koittaa ottaa viä viimeset mehut yhen käden scotissa..jollei ton jälkeen oo hauikset tulessa niin on kumma.;) edit: ja tee tuota alkuväsytystä myös ojentajiin esimerkiksi kicback on hyvä liike siihen
ei mitään alkuväsytyksiä, reenin loppuun ne hinkkaus liikkeet.

Mihin tuo perustuu?
Vedät itsesi piippuun kovilla sarjoilla(mulla 4), niin et tarvitse mitään mehunpuristimia. Turhaa ajan haaskausta, kun voisi keskittyä seuraavaan lihasryhmään tai lähteä kotiin syömään ja kasvamaan.
Jättäkää aloittelijat/junnut nuo turhat kikkailut pois, niin tulee tulosta.

Tarkoitin tämän jepujeelle ja muille junnuille.

Ja kohta sataa kikkailijoilta paskaa niskaan;)

neutraali sanoi:
ei mitään alkuväsytyksiä, reenin loppuun ne hinkkaus liikkeet.
jep. samaa mieltä. kannattaa panostaa niiden sarjapainojen kasvuun.

vähän :offtopic: tänään tein tota yhenkäden scottia 2x6 + siihen päälle vielä 1x12. tossa 2x6 sarjan teossa ei tuntumaa juuri ollut, mutta sarjan jälkeen oli käsi ihan turvoksissa. ehkä paras hauisliike mitä on tullu tehtyä. varsinki ku tekee seisten scottipenkin tuki korkealla. jospa sais sarjapainotki kasvuun :thumbs:

Battle sanoi:
Mihin tuo perustuu?
Vedät itsesi piippuun kovilla sarjoilla(mulla 4), niin et tarvitse mitään mehunpuristimia. Turhaa ajan haaskausta, kun voisi keskittyä seuraavaan lihasryhmään tai lähteä kotiin syömään ja kasvamaan.
Jättäkää aloittelijat/junnut nuo turhat kikkailut pois, niin tulee tulosta.

Ja kohta sataa kikkailijoilta paskaa niskaan;)
mukavampi lähteä salilta pois kun tuntuu että on "kunnon pumppi" päällä verrattuna siihen, että on vain perkeleen puhki reenistä. mukavampi olla pumpissa ja puhki. merkityksestä suuntaan tai toiseen en tiedä, tuntuu vain hyvältä siksi niin teen.

neutraali sanoi:
mukavampi lähteä salilta pois kun tuntuu että on "kunnon pumppi" päällä verrattuna siihen, että on vain perkeleen puhki reenistä. mukavampi olla pumpissa ja puhki. merkityksestä suuntaan tai toiseen en tiedä, tuntuu vain hyvältä siksi niin teen.

Joo, tarkoitinkin tuon kysymykseni noille junnuille. Olit vaan nopea ja änkesit väliin.

En siltikään välitä pumpeista.

Itse oon ainakin huomannu käsissä et jos pitää liian pitkän tauon sarjojen välissä niin ei saa enää samanlaista poltetta. Vähän samanlainen kun kaljakännit, kerran laskee niin ei saa enää nousemaan.

neutraali sanoi:

Asiaa:rock: Mun täytyy sanoa että kun alotin reenaamisen 1kk sitten niin haba oli 30cm, nyt se on 32! Nyt käännän kymmpejä 20kglla ja enkka on 2x30kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom