Sniffari
Äitisi valinta
No oot B:na huoltokomppanian miehenä rättivarastolla tai ampumaradan tauluylipäällikkönä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parempaa paikkaan en keksinyt ja kysyn sitten tässä.
Mitä b-luokka miesten tarvitsee/ei tarvitse tehdä armeijassa?
Ei joudu liikkumaan paljon ollenkaan verrattuna a-luokan miehiin? Itselläni on b-luokka papereissa, koska näkö hipoo sokeaa (:D), -5,9.
Saako luokitusta jotenkin nostettua a:han? Kun olen tässä armeijaa harkinnut enkä haluaisi sinne mennä ns. lihomaan
saako c-paperit jos on lausunto keskivaikeasta masennuksesta ja ahdistuneisuushäiriöstä? melko rankka lääkityskin menossa..
Voi jäädä noilla D-papereilla työpaikka saamatta jos sitä satutaan haastiksessa kysymään.
Parempaa paikkaan en keksinyt ja kysyn sitten tässä.
Mitä b-luokka miesten tarvitsee/ei tarvitse tehdä armeijassa?
Kaverillani oli intissä keskivaikea masis ja kävi loppuun asti (tunsin jo ennen inttiä joten tiedän että se oli aito, lääkityskin oli määrätty ja sai pillereitä veksistäki) joka juuri keskusteli kanssani siitä, ettei tiedä hyvää jos työnantaja esim. tarkistaa asevelvollisuusrekisteristä statuksen, ja huomaa että on tullut C- tai jopa D-luokitus armeijassa. Siitä on oikeasti haittaa, on vain teoreettistä ja teknistä puhetta että armeija/sivaristatus ei saa vaikuttaa työhönottoon. Käytäntö ja todellisuus on toinen.
Haha, mikäköhän mielenhäiriö ollu kun tuon viestin kirjoitin.Suosittelen että yrität hommata vapautuksen... kaveri ainakin sai paskalla näöllä kuitattua intin.
Haha, mikäköhän mielenhäiriö ollu kun tuon viestin kirjoitin.
Korjausta vielä, näkö on -6 ja huononee kokoajan.
C-papereita täytenee metsästää, kun se aika tulee.
Meillä tst-lähetit olivat ehkä paskin nakki :dance: pojat näkivät mopoja vain koulutuksessa ja juoksivat sen jälkeen leireillä nukkumatta. Näin Rvl:n sissikomppaniassaEn muista kuin paska näkö piti olla että C:n sais, eikait se ollut jopa -9. Kaikille A miehille tiedoksi että kannattaa hakeutua tst-lähetiksi, paras nakki mitä voi A miehenä saada, ainakin itse olen helvetin kateellinen kun kaverit nukkuvat leirillä mökissä jossa on tv ja videot, päiväsaikaan sitten pärrätään kotarilla maastossa.