Täällä kun lueskelee noita jalkatreenijuttuja, niin poikkeuksetta meininki on että "en pysty kolmeen viikkon paskomaan jalkapäivän jälkeen ku persus on niin hellänä" tai "viimeksi kun salilla melkein vilkaisin kyykkytelineeseen päin, niin pakarat oli ihan mustanaan raskausarpia ja kasvoivat n. 13 senttiä". Vaan MINULLA ei tunnu persuussa oikeastaan mikään, vaikka hiki hatussa väännän kyykkyä jalat leveällä perskarvat maata hipoen tai prässään (yhdellä tai kahdella jalalla) koivet ylhäällä ja leveällä, polvet suussa. Suorinjaloin vetokin ottaa vain takareisiin vaikka millä lailla nostelisi. :jahas:
Kaikki mahdolliset vinkit, jotka auttavat perseen paisutuksessa, ovat tervetulleet. Perinteinen mave ottaa kyllä jonkun verran takamukseen, mutta vaikka vetäisi itsensä ihan piippuun niin seuraavana päivänä ei juuri huomaa että persettä ois ärsytetty. Oon aika jäykkä vartaloltani, mutta tuskin tuo suuremmin vaikuttaa asiaan
Kaikki mahdolliset vinkit, jotka auttavat perseen paisutuksessa, ovat tervetulleet. Perinteinen mave ottaa kyllä jonkun verran takamukseen, mutta vaikka vetäisi itsensä ihan piippuun niin seuraavana päivänä ei juuri huomaa että persettä ois ärsytetty. Oon aika jäykkä vartaloltani, mutta tuskin tuo suuremmin vaikuttaa asiaan