BB Mikko Ovaskainen

Tais olla vuonna 2006. Alaviistopenkkiä tein ensimmäistä kertaa ikinä. Smithissä vielä. Ei huolellista lämmittelyä ja liian korkeilla korotuksilla tein. Riks raks vaan.

Sen jälkeen on arpikudos varmaan kerran pari vähän ratkeillu. Vähän ikävä vammahan tuo on tätä lajia silmällä pitäen, mutta ei onneksi maata kaatava.

Kerran oon kokeillu alaviistopenkkiä smithissä, ja tuntu että repee olkapäät ja rinta irti. Voin todeta että liike on varsinkin raskaasti tehtynä vaarallinen.

Tsemppiä nyt Arnoldiin. Mee nyt näyttään minkälaiset ne olkapäät pitää oikeen olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysymys. Paljon Ovaskainen tarvii rehellisesti uutta oikeaa lihasta, jotta ammattilaisuus olisi teoreettisesti mahdollista? Ja kysymys on suunnattu suoraan Suomen toivomme suuntaan. Muuttaako se tavoite jotain vai onko nyt matka jo menossa?

Kysymys. Paljon Ovaskainen tarvii rehellisesti uutta oikeaa lihasta, jotta ammattilaisuus olisi teoreettisesti mahdollista? Ja kysymys on suunnattu suoraan Suomen toivomme suuntaan. Muuttaako se tavoite jotain vai onko nyt matka jo menossa?

Vaikea sanoa paljonko ammattilaisuus vaatii, mutta kyllä 10 kiloa tekisi jo kummasti hyvää mun rakenteessa.

Ja mitään se ei muuta, tuota tavoitetta kohti painetaan. Ja en edes usko, että se veisi vuosikausia. Aikaa se ottaa, mutta tehtävissä se on.

Kalle Kaskinen seuraili dieettiukon viimeistä viikkoa ja teki pienen dokkaripätkän minusta.

Olen kyllä otettu, että tällaisia ammattiukkoja kiinnostaa meikäläisenkin edesottamukset :) Kiitos Kalle!

Mikko Ovaskainen - Road To Arnold Classic Europe, olkaa hyvät:

[video=vimeo;76473791]https://vimeo.com/76473791[/video]

Kalle Kaskinen seuraili dieettiukon viimeistä viikkoa ja teki pienen dokkaripätkän minusta.

Olen kyllä otettu, että tällaisia ammattiukkoja kiinnostaa meikäläisenkin edesottamukset :) Kiitos Kalle!

Mikko Ovaskainen - Road To Arnold Classic Europe, olkaa hyvät:

[video=vimeo;76473791]https://vimeo.com/76473791[/video]

On kyllä aivan mahtavaa että jaksetaan pukata tämmöstä laatumateriaalia ulos, vaikka dieetti verottaakin jaksamista! :rock:

Hienoo saatana että nykyään löytyy fiksuja ja maalaisjärjellä varustettuja heeboja tämän lajin parista. Mediassa ja valtaväestössä kun on edelleen se kuva, että bodarit on sellasia Vintiöiden Ilkka&Markku tyyppisiä kuolaavia idiootteja. Tämmöset viteot jos mitkä vie kyllä poispäin siitä ajatuksesta. Tsemppiä loppurutistukseen!

Hyvä Mikko ja nyt vielä maltat hetken, nii pääset syömään! Pääset todennäköisesti näkemään aika kovia tekijöitä madridissa. Eihän sinne tule kuin top4 kisaajat olympiasta :D Otappa haukkarikuva Greenen kanssa!

kymysys: ootko yrittänyt kaikkesi pohkeiden eteen alust asti?

Kova filmi! Oot kyllä tosi sympaattinen kaveri, näistä sun pätkistäs tulee aina paremmalle tuulelle!

Ei muuta ku kirkkain pytty kotio!

Komea video! Täältäkin pisteet toteutuksesta. Pääosassa on kohde ja sen sanomiset,sekä tekemiset. Ei mukaraju örinä,joka kuulostaa siltä,että ei voi tietää onko joku huutanut vai piereskellyt mikkiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom