BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suuri kiitos kaikille tsemppaajille!

Team Susiraja starttaa ihan just täältä Joensuusta.

Porhona perkele lennän eka Helsinkiin ja siellä oon yötä lentokenttähotellissa. Huomenna lähtö aikaseen kohti Espanjaa!

Seuratkaahan facebookkia, koitan päivitellä sinne kuulumisia! Jos ette siis vielä oo tykänny urheilija-sivusta tai seuraa mua muuten siellä, niin nyt eiku sinne vaan!

TÄYSII PERKELE!

Mikko, Pakko kuva Wolffin vierellä. voipi jäädä meidän suomen pojanki leveäthartiat toiseksi siinä seurassa. Tsemppiä kisaan, toivottavasti sieltä tulisi korkea sijoitus.

Aivan helvetisti tsemppiä! Suomen miehet maailmalla arvostukseen kun Nyyssöläkin vaan lähtis seuraamaan sun jälkiä sinne arnoldsiin :D

Aikaisemminkin tätä kaveria tullut täällä hehkuteltua, mutta on siinä vasta nöyrän oloinen ns."jalat maassa"-oloinen kaveri. Ja silti itseluottamusta selkeästi löytyy, kun lihasmassaa uhotaan kerättävän niin perkeleesti lähivuosina :D Ja uskon näin myös käyvän. Kuten todettu, potentiaalisin suomalainen mun mielestä. Yksi tärkeä seikka tässä on kuitenkin se ikä, vaikka vanhemmatkin ukot toki pystyy kehonrakennuksessa hyvin menestymään. On se kuitenkin mun mielestä otettava huomioon kun näitä potentiaalisimpia äijiä käy läpi(vrt.tietysti Wilenius). Toki nuoremmista löytyy Eibbiä ja Anttonia(joihin uskon myös kovin), mutta eivät ole vielä nuoresta iästään johtuen kyenneet näyttämään sitä todellista potentiaaliaan "oikean" kehonrakennuksen puolella.

Valtaisat tsempit tuonne Arnoldiin ja veikkaan, että pysty monissa poseerauksissa haastamaan ihan tosissaan!

Aivan helvetisti tsemppiä! Suomen miehet maailmalla arvostukseen kun Nyyssöläkin vaan lähtis seuraamaan sun jälkiä sinne arnoldsiin :D

donuts.jpg

Nyt näyttäis olevan Mad Mike kunnossa! Tyylikkään näköinen kunto, kun vyötärö todella pieni ja hartiat leveät. Tsemppiä Mikolle!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom