BB Mikko Ovaskainen

Vähän kuntopäivitystä tännekin. Alushoususillaan riekkumiset on kuvattu viime torstaina 12.9. ja säädyllisemmät tännään 16.9.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

20130916_205257.jpg

20130916_205315-1.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa, että jaksat raapustella tekemisistä. Tsemiä loppurutistukseen, toivottavasti kaikki mennee kohdilleen.Totta olet töistä kuiten malttanu olla pois ;)

Hienoa, että jaksat raapustella tekemisistä. Tsemiä loppurutistukseen, toivottavasti kaikki mennee kohdilleen.Totta olet töistä kuiten malttanu olla pois ;)
Pitäähän sitä yrittää jaksaa aina vähän raapustella. Ku kuitenkin se jotain aina vähän kiinnostaakin.

Enhän minä mitään töistä oo poissa voinu olla. Perseaukinen jätkä. Muutaman vuoron heitän vielä ja sitten vapaille pariks viikkoo ennen kisaa.

Sitä vaan myllyn salilla posetellaan alkkareissa, jos oisin ollu paikalla oisin haastanut posedowniin! ;)
Siellä, siellä! Melekkein vain oli jo keskiyö! Haaste otetaan vastaan, bring it on! :D

Voishan tuosta treeneistäkin tänne jotain raapustella, ku kerrankin jaksaa.

Olen pyrkinyt pitämään treenipainot korkealla, ja suhteellisen hyvin olen siinä onnistunutkin. Toki järki pitää olla mukana, siksipä sarjojen pituudet ovatkin aika reippaita. Viime viikon treenipainoista mainittavia voisi olla vinopenkki käsipainoilla 18 x 54 kg, kyykky 15 x 165 kg, kulmasoutua 8 x 170 kg jne. Varoja jätetty isommissa liikkeissä, eli tossa kyykyssä ja kulmasoudussa jäi vielä vähän toki varaa. Ei uskalla, eikä ole mitään järkeäkään vetää ihan viimeisilleen asti noin raskaita perusliikkeitä tässä vaiheessa dieettiä.

Pumppitreeniä olen myös ottanut väliin. Olen pyrkinyt viemään mahdollisimman paljon verta lihaksiin tekemällä paljon pitkiä sarjoja lyhyillä palautuksilla. Eilen esim. ojentaja-olkapäätreeni meni näin:

* Push-down: 7 x 20
* Ojentajat vastaotteella taljassa: 5 x 20
* Ojentajat narulla taljassa: 3 x 20
* Ojentajat niskan takaa narulla taljassa: 3 x 20
* Kick-back (LOL): 2 x 20

Yht. n. 400 toistoa

* Viparit sivulle: 5 x 20
* Viparit taakse: 5 x 20
* Viparit sivulle taljassa: 3 x 20
* Takaolkapäät koneessa: 3 x 20
* Pystysoutu: 3 x 20
* Olankohautukset: 5 x niin paljon ku tulee

Sarjat tein kuitenkin suhteellisen tiukaksi itselle, en päästänyt ihan helpolla itseä pumppitreenissäkään. Nyt on hyvä tuntuma lihoissa.

teetkä giantteja koskaan,mitä nää muut huiput väkertää.5 liikettä putkeen,10 kilon käsipainoilla tuntumaa :D
Taitaa olla triplasarja se, mitä ehkä eniten käytän jos putkeen eri liikkeitä teen. Oma tuntumani asiaan on se, että mikäli menen enemmän kuin 3 liikettä putkeen, niin saan viimeisessä liikkeessä nostella pelkkiä käsiä. Tai sitten mikäli jaksan enemmän kuin 3 liikettä putkeen, on painojen oltava niin pienet, että se olisi sama nostella niitä pelkkiä käsiä jo ekassa liikkeessä. Näin siis itse olen kokenut tämän.

No tossahan semmoinen giantti just on.
Tosiaan nuo sarjat on tehty liike kerrallaan, ei putkeen.

Piipahdin eilen Oulun Classic Gymin avajaisissa. Treenasin ihan tunteella pari tuntia. Pohkeet, rinta, hauis, kyynärvarret ja vatsa.

Myös hauiksille tein reippaat 400 toistoa. 20 sarjaa, n. 20 toistoa / sarja. Ja nyt on hyvä tuntuma hanskoissa. Taitaa tulla pumppitreenit Mikon treeneihin mukaan ihan vakituisesti jollekin viikolle.

Salia voin suositella. Hyvä paikka treenata.

https://www.facebook.com/ClassicGymOulu

Paitahi piti illalla heittee. Vaikken ollu ees päissään.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Huhhuh! Nyt on jo tiukkaa settiä!

Tuomas Saukkonen piipahti heinäkuussa Joensuussa ja otti vähän meikän treeniä videolle. Ja pisti editoiden....

Alla näette tuloksen.

Ja ne, jotka ei Tuomasta tiedä, niin Tuomas on edesmenneen Before The Dawn yhtyeen perustaja ja kitaristi/laulaja. Musiikin monitoimimies. Handlaa näköjään videotkin aika rankasti! Kiitos Tuomas!

Käykää tykkää Tuomaksen WOLFHEART - bändin FB-sivuista myös!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom