BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko olla mahollista, että joku oikeesti trollais soittelemalla? Kun kerran Jerryllekkin on soiteltu ja kyselty typeriä.
Sulla on se numero, selvitä onko se oikeesti bodauksen toimittelija.

Hyvä vaihtoehto tuo fanisivu. Oon ihmetellyt jo tovin että miksette sinä ja Pekka halua pitää yksityiselämää julkisuuden ulkopuolella?

Hyvä vaihtoehto tuo fanisivu. Oon ihmetellyt jo tovin että miksette sinä ja Pekka halua pitää yksityiselämää julkisuuden ulkopuolella?

En ole suoraan sanottuna ilenny laittaa mitään urheilija-sivua, ku ei tossa ollu oikein saavuttanutkaan mitään. Mutta nyt jo ilikijjää :D

Kyllä minä nyt alan erottamaan yksityiselämän Mikon ja kehonrakentaja Mikon. Vaikka ei minun yksiyiselämäni facebookkiin perustukaan :)

Ei mihinkään.. Eiku, ehkä sittenkin meinaan Mikko lähtemässä Arnoldin classic europeen :thumbs: Nyt kovat tsempit päälle ja täydet höyryt päälle vaan!

Ei mihinkään.. Eiku, ehkä sittenkin meinaan Mikko lähtemässä Arnoldin classic europeen :thumbs: Nyt kovat tsempit päälle ja täydet höyryt päälle vaan!

Juu. Näin on :)

Facebookista suoraan:

Sillälailla!

Mikolle sitä tuli kutsu kisaamaan Arnold Classic Europeen Madridiin Epsanjaan 11. - 13. lokakuuta :)

Vielä vähän isommalle kirkolle.

Eiku pyhävuatteet laukkuun ja kölnin vettä kaullaan!

Arnold Classic Europe

Hyvä Mikko! Näytähä arnoldissa mistä suomalaiset on tehty ;)

Uumoilin Herra Ovaskaisesta uutta ammattilaisbodaria suomeen vuoden 2015 kevään kisoista mutta taitaakin tapahtua jo hetken aikaisemmin. Ei se haittaa! Täysillä nyt vua.

Kiitos vaan kaikille tsemppaamisesta, tulee hyvä mieli ja mikäli mahdollista, niin motivaatio kasvaa vaan entisestään :)

Pitää vaan muistaa, että noi on TODELLA kovatasoiset skapat. Ei pidä odotella todellakaan liikoja. Mutta nöyristelemään ei lähetä, se on perkeleen varma se!

Susirajalta tullaan ja kaikkensa tehdään - varpaille saa yrittää polkea, mutta takasinkin poljetaan!

Näin aloittelevana punttailijana skabat oli kyllä ehdoton motivaation nostatus omaan treeniin. Erityisesti Ovaskaisen performanssi pisti hymyilyttämään, hauskaa oli! :) Kiitos esityksestä, onnea menestyksestä ja sisulla eteenpäin!

Onnittelut SM-voitosta ja nyt perkkele sitte johonki siellä Arnoldissa!!! Tsemppiä, tosi mahtava homma!! :thumbs:

Vai että ei mihinkään? No olihan siitä nyt johonkin!!! Ei vaan, pirun hieno juttu ja kovasti tsemppiä jatkoon!
Tuohan Poika kotiin!

Ekat kisat jotka olen koskaan nähnyt livenä, oon jo tässä pidempään miettiny että jos sitä joskus vuosien päästä itse lavalle uskaltautuisi ja sun esiintymisen ja varsinkin vaparin jälkeen voin sanoa että viimeisetkin epäilyksen häiväreet hävisivät! Se oli vain jotain maagista, joku switchi käänty ON-kohdalle sen lauantain kisapäivän jälkeen. Aivan loistava meininki ja näytti kyllä omaan kokemattomaan silmään sun lavalla oleminen luontevalta. Oot iso (kirjaimellisesti :D) motivaation lähde meikälle, kaikkea hyvää ja helvetisti tsemppiä jatkoon!!

Passaako vähän susirajan ukkoa kehua? ... TOTTAKAI. Nyt täytyy todeta, että Mikko on yksi mielenkiintoisin naama tässä touhussa, malli on erittäin hyvä, massaakin on kertynyt jo kivasti ja asenne lajia kohtaan on juuri sitä mitä pitää. Ymmärtääkseni tavoitteitakin on lajia kohtaan laitettu, eikä poljeta vain paikoillaan?

Viime aikoina suomen bodyscene on ollut niiiiiin totaalisen tylsä, lavoilla hyppii vuodesta toiseen samat naamat, jotka ehkä kisojen jälkeen ottavat vuoden tauvon ja palaavat parin vuoden päästä samassa kondiksessa samaan painoluokkaan katsomaan minkälaiset kinkerit on tällä kertaa laitettu pystyyn. Esimerkkinä Heinäsen Markus, massaan ja mallia löytyy, mutta missä mättää? Samaa rataa vuodesta toiseen. Katajan Toni olisi ollut täysin valmis vaikka ja mihin, mutta päätös vetäytyä bodytouhuista veti sinetin sen nimen päälle.

Myös tuo promotouhut on syytä nostaa esille, siitäkin isot plussat, jaksat viihdyttää jengiä vuoden ympäri, etkä 20 viikkoa kisavuodesta.

Tämän saman voisi kirjoittaa tuonne Pekankin ketjuun, mutta eiköhän se tallikaveri tätäkin ketjua lue! :-)

Passaako vähän susirajan ukkoa kehua? ... TOTTAKAI. Nyt täytyy todeta, että Mikko on yksi mielenkiintoisin naama tässä touhussa, malli on erittäin hyvä, massaakin on kertynyt jo kivasti ja asenne lajia kohtaan on juuri sitä mitä pitää. Ymmärtääkseni tavoitteitakin on lajia kohtaan laitettu, eikä poljeta vain paikoillaan?

Viime aikoina suomen bodyscene on ollut niiiiiin totaalisen tylsä, lavoilla hyppii vuodesta toiseen samat naamat, jotka ehkä kisojen jälkeen ottavat vuoden tauvon ja palaavat parin vuoden päästä samassa kondiksessa samaan painoluokkaan katsomaan minkälaiset kinkerit on tällä kertaa laitettu pystyyn. Esimerkkinä Heinäsen Markus, massaan ja mallia löytyy, mutta missä mättää? Samaa rataa vuodesta toiseen. Katajan Toni olisi ollut täysin valmis vaikka ja mihin, mutta päätös vetäytyä bodytouhuista veti sinetin sen nimen päälle.

Myös tuo promotouhut on syytä nostaa esille, siitäkin isot plussat, jaksat viihdyttää jengiä vuoden ympäri, etkä 20 viikkoa kisavuodesta.

Tämän saman voisi kirjoittaa tuonne Pekankin ketjuun, mutta eiköhän se tallikaveri tätäkin ketjua lue! :-)

Kiitos :)

Puit sanoiksi aika hyvin sen, mihin olenkin pyrkinyt. Kehonrakennus on mun elämä. Ainakin sitä se on tällä hetkellä. Enhän minä voi sitä koko elämääni tehdä, pakkohan se on kilpaileminen joskus lopettaa, mutta nyt teen kaiken kehonrakennuksen ja kilpailemisen ehdoilla. Tiedän, että minun rakenteeni riittää vaikka mihin ja potentiaalia on vielä käytettänä paljon. Pidän itseäni esillä ensinnäkin kaikkia mua seuraavia varten ja toiseksi sponsorointimahdollisuuksia varten. On ollut suuri hyöty sponsoroinnin kannalta tuo näkyvillä olo.

Ikävää vaan, että tämä Suomi on sen verran pieni maa, että sponsorointia ei löydy siihen malliin, että voisin tehdä vain ja ainoastaan tätä. Sitä kun pitää tuota rahaakin käydä jostain aina leipomassa ja se sotkee aikalailla. Uskoisin, että pystyisin kehittymään valtavasti, jos saisin tehdä tätä päivätyökseni. No, ehkä jonain päivänä vielä, ja ehkä jossain muualla kuin Suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom